Even een schop omhoog, want ik heb een vraag wat betreft consolekeuze.
Ik heb sinds 2006 een Xbox 360 Pro. Paar keer rrod gehad. Inmiddels game ik niet zo heel veel meer. Af en toe een beetje FIFA/PES.
Deze wil ik gaan vervangen. Nu is de Xbox 360 Slim een prima keuze, aangezien ik nog wat 360 games heb liggen ook.
Echter, de PS3 heeft ook weer zijn voordelen. Gratis online, minder bemoeienis wat je op je console doet, etc. Bij PES bijv. handig in geval van option files.
Welke console gaat jullie voorkeur naar uit? Puur objectief gezien (mensen die ze beide hebben of hebben gehad).
Aan de ene kant zeg ik, de PS3, een 360 heb ik immers al. Aan de andere kant zit op mijn huidige 360 geen WIFI en HDMI en maakt ie een takkeherrie.
Wat betreft exclusive games:
Voor de 360 hebben we natuurlijk Gears, Forza, etc.
Voor de PS3 hebben we Uncharted, GT.
Hoe zit het met BUZZ!, Is dat wat (voor het vrouwtje zeg maar)? Op de 360 ontbreekt het aan echte partygames.
Laatste vraag: ik hoor dat Kinect vele malen beter is dan Move, is dat zo? Dat is met het oog op de toekomst ook wel weer interessant. Ik heb bij een maatje de Kinect mogen aanschouwen. Vind het wel grappig, maar er zijn nog geen goede / leuke titels voor.
Klik om te vergroten...