Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kostte ons in juli 2002 zo'n 1700 a 1800 euro. Veel prijs schommelingen tussen verschillende winkels.
     
  2. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik heb gewoon een kut tv!! het is wel een plasma maar daar is dan ook alles mee gezegd! het beeld van de xbox valt vaak weg omdat de scart aansluiting naar beneden zit en daardoor valt die stekker er steeds uit. en de aanstluiting is veel te ruim.
    gewoon een merkloos kutding:mad: :mad: :mad: :mad: daarom staat m´n xbox lekker boven op m´n kamer!:{
     
  3. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    ik heb nu een hele saaie Grundig 55 cm mono |:- tv.
    Ik wil graag een breedbeeld kopen tussen de 65 en 80 cm.
    Ik heb hooguit €500 te besteden.
    Ik wil er graag een met teletext erop, meedere scart aansluitingen en stereo geluid.

    Weet iemand een leuke tv voor mij voor ongeveer deze prijs!? O-)

    Ik heb ook een paar vragen:
    1. Ik heb nu nogal last van reflectie als ik geen gordijn dichtdoe, kan ik dan beter real flat beeld kopen, dat schijnt bter te zijn!?

    2. Maakt 100 Hz nou egt heel veel uit vergeleken met 50 Hz?
    De combinatie real flat, 100 Hz schijnt de prijs namelijk omhoog te gooien..?

    Ik heb een Logitech Z-680 geluidsset waar ik 'm ook op aan wil sluiten, ik speel vooral games (duh...:p), maar kijk ook veel televisie en heel veel dvd's.
    Alvast bedankt, Carlo
     
  4. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    sony trinitron met sony home cinema system
     
  5. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    jvc goed en niet te duur
     
  6. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een mooie televisie welke knappe lekkere rijke en vooral ook aardige gozer wil met mij straks hoogopgeleide (maar als deze recessie doorzet werkloze) vrouw trouwen?? Denk da'k maar eens bij Prince William langsga... :+

    Ik heb nu twee televisies staan een sharp die tegenwoordig overal te koop staat voor zo'n 140 euro, zelfde prijs die ik er zo'n 4 jaar geleden voor heb betaald, en een van mijn vriend meegejat van een kubieke meter groot, maar wel een supergeluid by the way, voor het gamen voor morrowind nog, want op die sharp was dat dus bijna niet te doen.

    Maar binnenkort ga'k een nieuw televisietje kopen, voor rond de 300 euro, anders heb ik geen televisie voor op mijn studentenkamer, niet dat ik veel televisie kijk, ik zou bij god niet weten of die sharp van mij nog wel werkt eigenlijk.
     
  7. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey het is hier geen dating service!!:confused:
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wij hebben een daewoo TV. Op zich een fijn ding, maar ikzou niet weten wat voor specs dat hij heeft. We waren trouwens ook nog tee dagen bezig met het zoeken naar het kanaal, waarop de xbox draait.
     
  9. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Die televisie is dus niet van jou, of je woont in Engeland. Kijk maar eens naar de stekker die eraan zit.:{

    Ik heb zelf een 63 cm tv van Philips. Hij is wel al oud, maar hij werkt goed.
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Of, hij heeft die tv wel, en is te lui om een foto te maken / heeft geen digicam of scanner. En heeft hij deze ergens van et inet geplukt :confused: :confused: O-) O-) O-) ;) ;) O-) ;) O-) ;) ;) 8)
     
  11. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om het model!!!! wat ik wil laten zien|:-
     
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Told you so.. ;) O-) *) 8) :+
     
  13. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    en voor mensen die advies willen over het kopen van een nieuwe tv, ik zou zeggen: stap gewoon een elektronica zaak in en vraag om advies. mensen hier op het forum zijn vaak niet zo erg op de hoogte als die mensen daar in de winkel:).
    zeg gewoon wat je van een tv verwacht, hoeveel je er voor over hebt, en er rolt vanzelf wel een tv uit die voor jouw gemaakt is:p
     
  14. ZonoX

    ZonoX King of the world

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een breedbeeld tv
     
  15. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tv van Daewoo op me kamer staan, 55cm diagonaal... weet ik veel hoeveel hz (ofzo)... kep ook geen idee wat dat betekent
     
  16. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een hele ouwe, grootbeeld van aristona d8 ik...
    iets van 20 jaar oud ofzow, zonder scart dus beeld gaat via videorecorder... ( scart in video > RF in tv )

    verder heb ik vaak van die irritante horizontale lijnen erdoorheen, paar keer slaan aan de rechterkant en dan is dat meestal wel weer weg lol

    55 cm diagonaal denk ik; geluid is ook klote; mono
    maar dat boeit niet zoveel... }:]

    btw hij staat gewoon op mn kamer
    misschien wordt het een keer tijd een nieuwe te kopen maar daar heb ik op het moment geen geld voor... |:- :mad:
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook *philips* breedbeeld, ideaal ding

    Binnenkort nog een mooi 5.1 setje van technics erbij en dan wordt het helemaal feest....

    nu heb ik wel weer genoeg gepatst.. ;)
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een Sony widescreen 100hz en 100% vlak beeldje . En grijs van kleur. Met een heerlijke 5.1 versterker van Sony met de "pascal speakers" Subwoofer 140 w, erg goed geluid. En de gewone speakers klinken ook zeer zuiver. En ik heb de Xbox op 60hz draaien en op de RGB staan voor het beste beeld. Daarnaast kan ik mooi alle rolluiken in de kamer dicht doen voor de optimale sfeer. Je zet de Volume al op 50 % en je kunt niet meer in de kamer zitten als een covernant Dropship over komt vliegen door de diepe bassen. }:] }:] }:]
    Want mijn motto is bij een goeie console hoord een goed beeld en goed geluid.

    Hier is de TV }:]
    www.sony.nl/view.x?cat=12627&prod=30961&loc=en_NL

    En hier zijn de pascal speakers _O_
    http://www.sony.nl/view.x?cat=12859&prod=26441&loc=en_NL

    En hier is m'n pareltje van een versterker O-)

    http://www.sony.nl/view.x?cat=12845&prod=26403&loc=en_NL
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  19. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm messchien binnekort toch maar fftjes wat foto's van me crt'tje maken.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    mischien dom...maar wat is een CRT'tje??
     

Deel Deze Pagina