1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brute nl

    brute nl Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten op de Retail en dan zullen diegene die echt van Battlefield houden al snel de grafische kwaliteiten voor lief nemen. De kracht van deze game zit niet in hoe ie er uit ziet ma hoe hij speelt! En dat is gewoon een goeie Battlefield game.
    Dice is natuurlijk ook gewoon een commercieel bedrijf. Ze laten natuurlijk in hun promotie filmpjes niet voor niets de beste beelden zien.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Jongens, die gfx zijn helemaal niet zo spannend. Op een low-mid spec PC ziet het er niet zoveel anders uit als op console.

    *HET* probleem met console is imho de 24p <-> 64p MP. DAT is mijn grote probleem. BF3 op console wordt ongetwijfeld een lekkere shooter, ook met bv 24p TDM enz, lekker relaxed, maar zo'n 64 player MP map, die ga je echt missen.

    Dus als je low spec op PC speelt heb je console gfx maar wel nog steeds 64p MP. En dat laatste dat steekt.
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat zitten hier toch een hoop mensen te zeuren over een game die ze nog niet eens gespeeld hebben... ze hebben een OUDE beta gespeeld en meer dan dat niet en vervolgens hier de hele dagen lopen trollen dat ze de preorder cancellen want het was niks en wat al niet meer voor gezeur.. Wacht gewoon af!
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij een game als BF niet dezelfde graphics op een 6 jaar oude console toveren als op de nieuwste pc's. Dat lijkt me duidelijk, geen discussie waard.

    Dat de game veel meer features biedt dan RAGE, lijkt me ook duidelijk; destruction (Building and map), gigantische maps, 24players, voertuigen etc... Als ze dezelfde graphics hadden genomen, dan had je met 8 fps gespeeld. Dat kan nou eenmaal niet op een verouderde console. Dat heeft niks met de kwaliteit van DICE te maken, maar met de keuzes die ze hebben gemaakt.

    En trouwens, er zijn al mensen die de game op een console hebben gespeeld en zij hebben verklaart dat de graphics stukken, maar dan ook echt STUKKEN beter zijn dan in de BETA. Ik zal straks wat filmpjes posten.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik verdedig helemaal niets, maar loos in de ruimte lullen zoals jij en anderen doen daar ga ik wel tegenin ja.

    Nogmaals, een game als Rage is niet te vergelijken met BF aangezien zoals al gezegd BF grote open velden heeft, destruction, voertuigen, 24 players online etc.

    Dan moet je wel aan grafische kwaliteit inboeten.

    Verder snap ik sowieso niet wat jij en anderen zitten te zeiken, aangezien niemand hier de retail versie al heeft gespeeld, en dus steeds maar die BETA graphics erbij haalt.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: kost dat?
     
  9. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke class spelen jullie het meest? Ik vind support wel fijn :)
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    1. Assault want recht-toe-recht-aan (vind het erg leuk om nu ook te kunnen medic'en) ... daarna 2. Engineer omdat een RPG ook wel lekker is bij vehicles maps

    (vrijwel nooit sniper)
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Phew, nou dat gaat weer meevallen:)

    source: http://mp1st.com/2011/10/17/battlefield-3-dice-clarifies-pc-and-console-graphical-comparisons/
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    eerder dat de release waarschijnlijk vervroegd gaat worden.. aangezien de usa datum al eerder staat dan in europa,en aangezien fifa ookal eerder verkocht mocht worden is er een grote kans dat de game een dag eerder over de toonbank zal gaan, en in dat geval heeft een nachtopening op die dag weinig zin XD
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb mijn pre order gewisseld van BS naar Saturn en die gozer had het al over woensdag ..
    eerst zien dan geloven zeg ik maar
     
  14. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het bestellen, heb nog nooit een spel bestelt dus het is afwachten mw3 heb ik ook al bestelt dus de winter wordt super 1 nadeel ik zit in de examenjaar dus soms moet ik bf3 even laten liggen|:-
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mw is gewoon precies hetzelfde als alle voorgaande delen, kan je beter die ff laten liggen.
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn door verschillende datums US en EU de retail ook regio gebonden?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Stay classy EA :+


    Zo zie je maar weer hoe belangrijk uitgevers de metacritic scores tegenwoordig maken. Zouden die nou echt zo bepalend zijn voor de verkopen voor een monsterrelease als BF3?
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    BF3 moet minimaal een 85 scoren. Ik denk zelfs dat een score van 90 of hoger noodzakelijk is om als 'operatie geslaagd' te worden aangemerkt. Ik ken mensen die 'uit principe' geen games kopen met een MC < 80 lol. EA/DICE hebben erg hoog ingezet. Ik denk dat alles staat of valt met de SP. De MP scoort sowieso hoog.

    Zelf lees ik graag de hoogste EN de laagste review
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik lees voor games waar ik over twijfel de Eurogamer en Edge reviews en kijk de gametrailers review.

    Volgens mij was het bij Dead Space 2 (ook door EA uitgegeven) dat er ook bonussen voor de dev verbonden waren aan de metacritic score. Die moest geloof ik 85 of hoger zijn.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    toch blijft het raar. Las op gamespot ook al dat ze de review pas na de US releasedate kunnen plaatsen omdat ze simpelweg (nog) geen reviewexemplaren hebben gekregen.

    Dat vind ik uiterst vreemd aangezien de releasedate van BF al maanden strikt vast ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina