1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah idd. Was het begin vergeten. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nice, Taken blijft gruwelijk. Volgens mij heeft heel XBW hem wel gezien. XBW Classic movie. :cool:
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gay, ik haat films waarin een vrouw/meisje opeens allemaal gasten gaat hoeken.

    Maarja krijg je he als het van dezelfde regisseur is als Colombiana..
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Wat een kutplot. Juist Liam Neeson maakte die film awesome. :cool:
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Inception gezien. Toffe actiefilm, was de eerste keer dat ik de film zag. Zaten leuke wendingen in. Veel spektakel ook.
    8/10
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Punch-Drunk, Love

    Goede rol van Adam Sandler. Heerlijke film, en leuk om Sandler eens een wat uitdagender rol te zien spelen.

    8/10
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Stuk van The Virgin Suicides gezien, maar vond daar geen bal aan. Wie de film heeft gemaakt boeit me ook niks. De enige reden dat ik Lost in Translation zo fantastisch vond zijn de locaties in de film. De film zelf werd geen enkel moment saai, maar zou dezelfde film zich afspelen in een buitenwijk van Chicago dan denk ik dat ik na 10 minuten op stop had gedrukt :+
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vanmiddag eerst Raiders of the Lost Ark voor de tweede keer bekeken. Blijf Indiana Jones echt te gek vinden, toffe settings en ik hou van de intro song. Verder vind ik de verhalen erg tof en de actie scenes zijn best realistisch.
    Behalve dan als de Ark geopend wordt.
    8/10

    Daarna You Only Live Twice gekeken. Moest mijn James Bond marathon toch een keer weer hervatten. Vond deze film wel de minste so far. De space scenes vind ik totaal waardeloos. Ik heb ook het gevoel alsof de film pas begint op dat eiland. Zitten wel wat toffe scenes in. Little Nellie is wel gaaf. Die Japanse shit boeit me verder niet zoveel. 7/10

    Nu ook maar verder met de Star Wars saga, nu de Empire Strikes Back.

    Ook gezien. Hele film was tof, behalve het einde. Miste echt wat. Begin was heel tof op Hoth en daarna was ook erg tof gedaan. Een paar keer een 'o yes' momentje. En natuurlijk de
    I'm your father
    . 7,8/10
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Captain America

    Gaaaaaaaaaaaappppppppppp. Film lag mij totaal niet, begin is leuk gedaan en het sfeer van die tijdperk zit er goed in, maar de rest is gewoon drama drama drama, veel te veel scenes waarbij je denkt: laat deze film maar snel afgelopen zijn.

    Het leukste van deze film is welgeteld de eerste 20 minuten. Vond Captain America altijd de stomste comic-book-character en heb echt geprobeerd met een "open mind" naar deze film te kijken, maar ik ga nog liever me ballen laten waxen dan weer naar Captain America kijken.

    Echt elke aspect van deze film zuigt koeien ballen. Character development, plot, geforceerde romance, de bad guy, en ga zo maar door. Ik voelde me geen enkele moment aangetrokken tot deze film, laat dst duidelijk zijn, zou graag me 2 uur terug willen, want dit was werkelijk pijnlijk voor me ogen en Marvel kan weer een slechte film in hun portfolio stoppen.


    4/10

    (Thor vond ik vele malen leuker)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Crazy Stupid Love

    Beetje a la Hitch. Maar minder bombastischer en vele malen leuker en slimmer geschreven.
    Vond hem verassend leuk en zo typische feel good op het einde.
    Ook dus perfect voor samen met je vriendin te kijken. ;)

    7,5/10
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Na al die occupybeelden V For Vendetta weer eens gekeken. Vond hem sterker dan de eerste keer dat ik 'm zag. Wellicht ook gedreven door mijn gelijke haat tegen de heersende macht.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, zonde. In dit geval had ik ook juist gehoopt op meer van hetzelfde en zeker niet op een of andere kut G.I. Jane. :mad: Hufterlullen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is sowieso ongeloofwaardige bullshit want Liam Neeson laat zich niet pakken. Feit.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    it's a trap
     
  15. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag inglorius bastards gekeken. Zitten paar leuke scenes tussen, goed verhaal, maar soms kabbelt het wat voort.

    Is die whatiwatch site altijd zo traag?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vaak wel ja.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Flypaper
    Hehe, nooit van gehoord maar zag wat reacties dus maar even aan gedaan. Bank die overvallen wordt door twee verschillende groepen op hetzelfde moment. Een serieuze groep en twee hillbillies (Peanut Butter en Jelly genaamd 8)) die alles opblazen. Plus de gestoorde en trippende gijzelaars zorgen ook voor vermaak. Na een tijdje begint er een twist te voorschijn te komen en tegen het einde aan vormt het allemaal een geheel. Onverwacht vermakelijk 6.5
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    QFT! Visueel imo een van de beste films dit jaar. :thumbs:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ik lees net dat de Nederlandse voicecast van de Kuifje film niet die van de tekenfilm is.
    Dat terwijl de bijbehorende game wel de originele voicecast heeft. :confused:
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, ongelofelijk dat ze voor de game de originele voicecast bij elkaar hebben weten te krijgen!

    Als die mogelijkheid er was, dan is het des te zuur dat de film het niet heeft. Oh man, wat had ik die graag in het Nederlands willen zien! :'-(

    Ik heb de film nog niet gezien en ik verheug me al op de sequel Prisoners of the Sun. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina