1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Cone Challanges van Deel 1 waren soms verspreid over een baan waarbij je zelf 2 rondes achter elkaar moest doen _O_. Epic Times _O_
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En voor dat hele spel kocht ik een X Box, die toen nog van oom Bill was lol. Overgens waren die Cone challenges indeed hardcore, weet nog op Time square kreeg ik maar niet de juiste aantal die ik hebben moest. Maar wel gelijk aan de score, of dat nu een foutje was van het spel?

    Deel 2 was gewoon subliem, de tracklist alleen al met voor het eerst de Nurburgring. _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

    Haha kocht ook de Xbox1 voor PGR1 :eek:. En ik weet niet of dat een foutje was, was mij nooit opgevallen. Weet wel dat F50GT hardcore was :p. Om daar een gouden tijd voor te rijden om een goud lakje te hebben is echt onmogelijk!
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kwam een bericht tegen dat er een nieuwe PGR aan zit te komen, is er dan toch nog hoop dat de beste racegame aller tijden weer zijn comeback maakt?

    En zo ja, wat zou je dan willen zien, wat moet er wel en niet in de game, om het epische deel 2 te evenaren of te overtreffen?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uw bron? :eek: Er zijn namelijk zoveel geruchten van geweest maar nooit wat officieels.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja kwam het tegen op het forum van de PU, maar alleen dat hij dus op de lijst stond als aangekondigd door MS zelf. ja ik ben bekend met al die schuine berichten die op internet rondzweven, met onder ander Bizarre creations nog de rechten zou bezitten over het Kudo's systeem, ja indeed heel wazig allemaal. :9
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De PU, dan laten we het maar als fake beschouwen. Nog steeds jammer dat Bizarre Creations ten onder is gegaan.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je een link? :9 Ben benieuwd naar die volledige lijst (en de datum van die lijst :+)
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    E3 2011 is toch geweest? Geen pgr daar. PGR is (helaas) dood.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat waren iemands voorspellingen voor afgelopen E3. ;)
    Dood zou ik nog niet willen zeggen. Tijd terug was er nog het gerucht dat Microsoft op zoek was naar een nieuwe dev voor de serie. Ik zeg niet dat we al snel de aankondiging moeten verwachten, maar ik denk wel dat er een PGR5 komt.

    Als ik mag gokken; als launch titel voor de Xbox 720.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ahja, ben ik weer iets te over antousjast geweest, of ik moet een nieuwe bril. :+

    Een nieuwe PGR zal er denk ik wel gaan komen, of een game die hem opvolgd, het is alleen de vraag wanneer, maar zie het inderdaad ook pas meer gebeuren bij de volgende generatie consoles zucht.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat denk ik ook. Denk dat voormalig Bizarre Creations maar al te graag weer onder MS aan de slag wil.
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ze geraden dat er een PGR5 komt. Xbox mist een spel zoals dat. :mad:
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan weer de Kudos World Series zoals het was in PGR 1 / 2 _O_
    PGR2 echt helemaal grijs gespeeld, maar PGR4 wist mij toch minder te boeien, in ieder geval de Career Mode.
    Hoewel de custom matches offline / multiplayer nog wel gaaf zijn, die eigenlijk te weinig gespeeld.
    Lijk wel een oude azijnzeiker met de 'nostalgie' naar de oudere games :+
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Enige race game die ik ook veel spilitscreen heb gespeeld. Veel racegames hebben dat niet, of heel gelimiteerd. Bij Forza kun je maar 2 ai instellen, en bij PGR was dat 6. En PGR 2, goeie tijd. :)
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deel 2 is ook mijn persoonlijke favoriet, je merkte eraan dat de game echt met veel zorg en liefde was gemaakt, waar deel 3 naar mijn mening een beetje gerushed overkwam... maar heb er wel veel plezier aan gehad. Deel 4 was een beetje teveel gericht op de weerseffecten, en de motoren deden niet zoveel goed ondanks ik een grote motor liefhebber ben. Ja ook ik ben zo'n nostalgie freak, maar toch had deel 2 iets bijzonders, don't ask me what!
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Helemaal mee eens. Deel 2 had dan ook dat sfeertje en de geweldige campaign waarmee je drie jaar bezig was. Enige nadeel aan deel 2 was dat ik alles op platinum had gehaald en nog geen maand later kwam deel 3. Heb zo weinig kilometers in de TVR Cebera Speed 12 gemaakt :+
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog wel eens time trials rijdt? Gisteren een tijdje gedaan. Eerst een paar rondjes rijden en dan een target stellen. Maar ik vraag me af hoe je kunt zien met welke auto de tijden die op Xbox Live staan zijn gereden. Gisteren heb ik met de Mercedes Supersport gereden, maar als de laatste tijden op internet ergens anders mee zijn gereden moet ik dat misschien proberen. Zat pas op plek 362 van de wereld ofzo na toch een aardig tijdje gereden te hebben.
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?
     

Deel Deze Pagina