1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  2. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is online nou eigenlijk het sterkste team?
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb altijd moeite met Chelsea en moet ook even een tandje bij zetten tegen Real.
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ik ook wel weten, kom er zelf niet zo goed achter, ene keer denk ik dat team, dan weer dat andere team. Wat is nou het beste team online (wat vorig jaar chelsea en 2nd real madrid ) was?
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen mensen hier echt met de beste ploegen of de ploeg waar jij het meest voor voelt?bij 1-1 seizoen maakt dat namelijk geen bagger uit. Dan speel je goed vs goed of slecht vs slecht (teams)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speel nooit met 5-sterren teams, dat is gewoon lame en meer geluk dan skills.

    Ik speel met:
    PSV
    Ajax (lekker in FIFA)
    Anzhi
    Guadeljara uit Mexico ofzo (3 sterren)
    Mexico
    Heerenveen

    :)
     
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even wat weten?

    Hebben ze de back knop online weg gehaald?!

    Perfect dit!
     
  8. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    èèn deze dagen een paar potjes spelen? (voeg gamertag gewoon toe)

    Valencia, Ajax en af en toe Hoffenheim zijn wel lekker. Zeker VAL!
    Wat is trouwens het verschil in gamespeed slow, normal en fast?

    Wat maakt dat uit?
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel geen Fifa 12, maar heb wel de details voor je!

    http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-patch-details/

    Back knop is weg online, offline kan nog wel.
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja.

    Volgende week vakantie, dus.. Zekerss! ;)
     
  12. GabrielZ

    GabrielZ Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Gisteren in de champions league chelsea met 3-0 verslagen op legendarisch, speelde met Heerenveen
    :cool:
     
  13. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

    Er zijn natuurlijk altijd hele goede any spelers, maar een mens maakt toch wel een keer een foutje, de CPU any helemaal nooit.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Meest irritante is dat de cpu-any altijd perfect tackels heeft en nooit, maar dan ook echt nooit, instapt. Een real-any doet dat wel. Dat maakt het allemaal net even wat realistischer.
     
  15. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu die back button niet meer gebruikt kan worden zal ik ook eens wat meer h2h matches gaan spelen.

    Wat mij afgelopen weekend opviel was dat iedereen ultra defensief speelt en dan hoopt op de counter. Heeft iemand hier een beetje goede tactiek voor om dit op te vangen?
    Ik ben zelf namelijk van het meer aanvallende spel, lekker de bal rondspelen en zoeken naar een opening, maar die counters, ik was gewoon kansloos.
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een groot verschil wanneer je de game speed naar low zet? Mensen adviseren elkaar om dat te doen als ze tegen de CPU spelen.
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Speel juist altijd op fast, weet niet of het wat uitmaakt. Dus ben ook benieuwd naar andere ervaringen :p
     
  18. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Slow is het meest realistische.
    Normal is het tempo dat door de meesten online word gespeeld.
    Om dan niet telkens om te hoeven schakelen kan je dus offline ook het beste op Normal spelen.

    Ik verander in mijn opstelling ook altijd het werktempo van de spelers en sla dat dan op,Aanvallers hoeven van mij niet mee te verdedigen,en de centrale verdedigers hoeven alleen met de corners mee naar voren...
    Sommige opstellingen staat alles nml op low,dan lopen je spelers als oudjes achter die bal aan,terwijl de tegenstanders over het veld vliegen...

    Als je je aanvallers op hoog aanval heb staan,duiken ze ook veel vaker de gaten in zodat je steekballetjes kan geven.
     
  19. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het omzetten naar slow in combinatie met de gebruikers aanpassingen die hier eerder op het forum zijn genoemd geven een betere speel ervaring. Dat is mijn ervaring en die van vele anderen.

    Verder ben ik ook van mening dat het ook gewoon je eigen ding is op welke snelheid je spel staat.

    Het kan zijn dat je ook regelmatig online speelt en dan is het volgens een aantal mensen niet aan te raden op slow te spelen. Dit komt omdat de gamespeed online normaal is. Zelf heb ik er niet zo een probleem mee, maar ook dit is weer een persoonlijke mening.

    Dus ik zou gewoon even proberen wat jou het beste bevalt.
     
  20. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Die spelers zijn allemaal rond de 70,maar ze spelen beter dan de beste verdedigers van het spel.
    Passen die bal het hele veld over,zo´n ventje drukt gewoon op A,en de ANY-CPU gooit de bal over 60 meter precies in zijn voeten.
    Mijn VP heeft 90 snelheid,maar een CPU eruit lopen zit er nog niet echt in...

    Vaak zijn die qastjes dan ook nog Barcelona of Real,spelen met 5-3-2,zelf zijn ze dan 2 smurfen van 1,5m of juist zo´n gecheate VP van over de 100 en bijna 3 meter groot,en het enige wat ze heel de wedstrijd doen is pingelen en op A drukken...

    Als je met ANY speelt heeft diegene Nr 12 op de rug,wij kijken dus gewoon naar de opstelling,geen Nr12 = EXIT ...
    Ze moeten dat menu ook aanpassen,net als bij Prof Klassement match,je moet kunnen zien of ze ANY kiezen en of ze geen gescripte VP hebben...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina