Gisteren even gespeeld. Vind het wel tof rijden. Toch zal ik hem zeker niet voor de console halen. Daarvoor loopt het mij net ff te schokkerig. Je ziet gewoon dat de Xbox het er moeilijk mee heeft of dat het gewoon slecht geprogrammeerd is... Gaat wel erg hard als je in een goede flow komt te zitten. Dulle, ik heb nog aardig mn best moeten doen om die tijd op dat eerste level van je te breken!
NFS: The Run Demo Wedstrijd! Ter promotie van de nieuwe demo van Need for Speed: The Run, organiseert Electronic Arts een bloedstollende competitie waarin jij als coureur kan laten zien dat je beschikt over alles wat nodig is, om THE RUN FOR YOUR LIFE te overleven. Laat je concurenten in het stof bijten, en zet de snelste tijd neer in het uitdagende Desert Hills Level. De eindwinnaar gaat er vandoor met de game (op platform naar keuze) en een limited edition Lamborghini Gallardo LP550 Balboni 1:18 schaalmodel! Wat te doen: Download de demo. Deze is te downloaden voor Xbox 360 via de Microsoft Xbox Live Marketplace, en voor de PlayStation 3 via de PlayStation Store. Na het downloaden, voltooi het Desert Hills Event door als eerste de finishlijn te passeren. Keuze van de auto is geheel vrij. Maak een foto van je tijd in het COMPLETED scherm. Verstuur je foto via twitter naar @EA_Benelux met hashtag #nfstherun en vermeld in je bericht de door jou gereden tijd en je Xbox Live of PSN gebruikersnaam. Wedstrijdduur: De wedstrijd duurt van 20 oktober t/m 1 november 2011. Prijzen: Dagwinnaar: exclusief Need for Speed T-Shirt, USB-Stick en Muismat Eindwinnaar: de game Need for Speed: The Run (op platform naar keuze) en een limited edition Lamborghini Gallardo LP550 Balboni 1:18 schaalmodel Ok mensen, ga deze game eens snel voor mij winnen!
Hmm mijn filmpje is 2:35:47. Dan zal ik nog eens proberen eens deze dagen. Ik heb de lamboghini nog niet geprobeerd. Maar hij lijkt mij sneller. Want Dulle rijdt wel sneller heb ik het gevoel.
Het rijdt wel relaxt, als je bots tegen een rots oid reageert de auto vreemd. En ik snap niks van al die lawines en rotsblokken op de weg? Vergaat de wereld?
Voor hele dorpen die ooit onder een lawine terecht zijn gekomen is voor sommige mensen de wereld wel vergaan ja Na even oefenen zit ik ook op de 2:33 en nog wat, geloof 2:33:16 Maar ik vind h'm nu wel redelijk rijden, is gewoon weer even wennen. Nu vond ik de demo van hot Pursuit ook niet echt goed rijden, maar de uiteindelijke versie reed een stuk beter. Ook vind ik die lawines en andere elementen tijdens het racen wel tof. Heerlijk over de top arcade racen, maar dat weet je bij NFS. Het vorige deel heb ik uiteindelijk ook wel lang gespeeld en nog speel ik zo af en toe een race, al was het maar om 1e te worden op mijn autolog Dit deel moet ik dus ook gewoon hebben
haha, ja ik zit op 2:32:54 geloof ik nu. Maar reken maar dat er wel weer gasten zijn die rustig 2:25 rijden ofzo. Het is met deze track ook wel dat je een beetje mazzel moet hebben met wat er voor je gebeurd in dat zanderige smalle gedeelte.
En alweer kun je zelf niet schakelen, en de HUD moet er ook steeds meer uitzien alsof het uit een straaljager komt.
schakelen schijnt wel in de hele versie te zitten. ik neem die Lambo. Die is sneller alleen stuurt hij wat minder.
mooie tijd. tering 2:20 wat is je bron? Daar wil ik wel eens een youtubefilmpje van zien. Volgens mij zijn er ook wel wat plekken waar je gewoon via de muur kan rijden zonder te remmen.
bizar. ben benieuwd naar beelden. vaak zie je dan bepaalde dingen waardoor je zelf ook zo weer 5 seconden sneller bent.
Jammer is dat toch. Ik speel vrij regelmatig (arcade) racers, maar goed zal ik nooit worden. Daar gaat mijn prijs. As good as its gonna get. Het kán beter, maar ik kan niet beter. Misschien een paar tienden, maar daar win ik die prijs niet mee.
Het enige nadeel in dit spel is dat je niet weet waar je echt sneller kan. Je moet alles pakken in het zanderige gedeelte om dat het begin en eind niet echt winstgevende stukken zijn. Alles ligt in dat middenstuk. Dulle, maak is een filmpje dan
Ja en dat zanderige gedeelte heb ik nou juist een teringhekel aan doordat je vaak geen moer ziet. Zeker die haarspeldbocht naar links kom ik altijd verkeerd uit . Daar sta ik echt stil voor mn gevoel. Maargoed, vanavond maar weer eens een poging wagen. Moet toch wel onder die 2:30 grens kunnen komen.
Ik twijfel er niet aan dat jullie me dan precies kunnen aanwijzen waar ik de mist in ga, maar het probleem is gewoon dat ik te klungelig rond aan het rijden ben. Altijd de rotsen van iets te dichtbij aan het bekijken. Ik krijg die domme auto's gewoon niet goed onder controle!
Doe gewoon niveau Easy. Dan ben je bijna alle auto's al bij het stukje dat je van zand naar snelweg al voorbij. Ik zal eens kijken of ik nog wat kan doen. Maar eerst eens met school bezig. Anders maak ik ook nog wel ff een filmpje, mits mijn blackberry normaal kan staan :')