Ghost Recon te moeilijk?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dwaalgast, 6 jun 2003.

1. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst sprak ik mijn neef over Ghost Recon en vertelde hem dat ik die game wilde gaan kopen. Hij zei echter dat ik dat niet moest doen omdat hij het bij een vriend had gespeeld en hij zei dat het heel moeilijk was. Bijv. dat je dan ineens neergeschoten wordt terwijl je niet weet waar het vandaan komt en dat ook niet meer te weten komt... Is dit waar? Is het echt een moeilijk spel?

2. p1m

p1m Guest

yup op single player valt het mee alleen Elite is moeilijk

online is het helemaal erg zeker als je tegen mij speeld (6):D:D:D
    nee het is een moeilijke game moet helemaal uittespelen daar heeft je neef gelijk in

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is hij dan nog moeilijker dan Rainbow 6: Rougespear?
    En wat is er dan eigenlijk moeilijk aan het spel? De controls? Of echt het spel zelf? Als het echt moeilijk is ga ik heb toch eens checken. Maar wel als hij goedkoper wordt.
    Ik vraag me alleen af wat sommige verstaan onder moeilijk.
    Ik had splinter Cell namelijk ook behoorlijk snel uit. :D

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar bij Ghost Recon ben je gewond als je 1 keer geraakt wordt en als je dan nog eens geraakt wordt ben je dood.

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En hoeveel Single-Player levels zijn er?
    Ik weet dat die Rainbow 6 serie's behoorlijk moeilijk kan zijn.
    Maar dat is juist het tofste er van. Maar ghost Recon speeld zich toch heet meeste in bossen enzo, en niet zo zeer op gijzelings actie's in een vliegtuig ofzo toch? Maar hoe zijn de controls eigenlijk van de game. Hmm weet je wat ik kijk wel ff naar een review. :D Maar weet iemand waar hij voor niet te duur te koop is? En dan bedoel ik eigenlijk niet 2de hands.

6. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het op de pc en daar is het ook heel erg moeilijk op

7. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem binnen 9 dagen uitgespeeld, wel op easy natuurlijk.
    Maar het was dan ook echt easy, ik speelde de laatste level in 1 keer uit.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De campaign vind ik (te) makkelijk, ook op moeilijk. Mocht best wel wat moeilijker. De 50 te halen tags zijn wel weer moeilijk.

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  9. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Die neef is duidelijk iemand van ongevver 12. Het is namelijk best makkelijk, ik speel hem nu op veteran (normal) en haal een missie in ongeveer een half uurtje zonder iemand kwijt te raken. Elite heb ik nog niet geprobeert maar misschien geeft dat meer uitdaging. Wel een leuk spel hoor, gewoon kope:)

Ow ja, ieamnd vroeg hoeveel missies er zijn, dat zijn er 15. Er komt ergens in september ook een uitbreiding voor het spel, extra missies enzo.

10. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt moeilijk is het spel niet alleen wel ik verhouding tot Splintercell. Maar ja zonder veel moeite speel je hem uit alleen moet je wel tactisch denken en kom je met de eerste beste halo of serieuze samtechniek niet aan het einde van het eerste veld.
    Het is gewoon een wereldspel, met gevarieerde wapens en dan heb ik het alleen nog maar het SP gedeelte.

11. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehehe... Die neef is 17 maarja... Heeft blijkbaar niet zoveel verstand ervan...

12. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus! Wat zeg ik nou? De neef is 17? Hehehe... Nahja... Correctie: Hij is 21... (Dus NOG minder verstand, hehe)

13. mischa

mischa Guest

Het is niet moeilijk maar je moet geduld hebben en niet als een gek door een level gaan en kijken hoeveel frags kunt halen...
    Het is niet ijn soort spel maar heb hem toch gekocht en uitgespeeld :cool:

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon je brainz bij deze game gebruikt luktet gemakkelijk, je moet gewoon neit te veel gestrekt lopen maar ook veel bukken en liggen, dan ben je niet zon easy target voor je vijand meer. Plus daar komt bij dat je je achter obstakels moet verschuilen en goed moet plannen hoe je alles gaat doen, het is juist een uitdaging die moeilijkheidsgraag! Als je eenmaal 3 levels gespeelt hebt ken je de vijand zijn slimme en domme kanten en voel je jezelf een echte comanddo }:]
    Als je erges alleen zit en afgesloten van de andere 3 commandos ( de andere 2 van je team zijn dood) dan moet je plannen hoe je bijvoorbeeld die ene eruithaalt en hoe je hem veilig brengt, dit zijn zo'n toffe stukjes!! Ook in het heetst van de strijd lijkt alles net echtt!!....en dan nog neit te spreken of de multiplayer die is helemaal cool....met ongeveer 20 levels/maps tot je beschikking(na unlocken) kun je er wel ff tegenaan!! Nee mensen dit spel is echt meesterlijk en met live nog eens een keer beter.....tot ziens ik ga weer ghost recon spelen;) :cool: :cool: :cool:

Deel Deze Pagina