[XOne] Fifa 12 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Generaal, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn > PM

Wat is een fijne, aanvallende formatie zonder dat het ten koste gaat van de verdediging?

Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  2. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je had gelezen wat ik heb gestuurd hoef je niet veel te verwachten van mijn team.

3. Munnie

Munnie Guest

Jezus... waarom 100 euro uitgeven man?
    20 oke, maar 100?!?!

Heb nu ook wel lekker teampje en heb er helemaal niks aan uitgegeven. (Team is rond de 100.000 waard)

4. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Fernando Torres gemist van 50k :/. Wel een SIF 4-2-1-2 Kolarov voor 7k xD.

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je mag wel een gebruikte code ^^

6. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hier hetzelfde probleem, op de webapp is dit niet het geval dus kun je gewoon handelen

7. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het heeft toch weinig zin om te reageren als je niet zo een code hebt? Denk sowieso dat er niet veel van dat soort codes in de omloop zijn.

Maar niemand die een formatie heeft die hij echt fijn vind spelen? Aanvallend maar niet te?

8. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, paar dagen nu al.

Offtopic: wat een drama zeg CL maseille-Arsenal.

9. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Het doet pijn aan je ogen, ongelooflijk.
    Deze wedstrijd verdiend helemaal geen winnaar, al lijkt die er nu toch te komen.

10. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    is er al :) , Arsenal is mijn favoriete club, heb niks met nederlandse clubs

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Waarom noemen sommige mensen een speler SIF als er nog maar een IF van uit is gekomen? En verder was het weer niet anders dan anders. Miljoenen onzin posts doorgelezen. :thumbs:

Ik ga nu beginnen aan mijn Argentijnse team met Aguero en hopelijk Higuain SIF (ja nu wel) voorin. Nog geen idee hoe duur hij is maar daar ga ik zo wel achter komen.

12. Munnie

Munnie Guest

Hahaha, jij wordt zeker veel gepest omdat je altijd honger hebt?
    HAP HAP HAP HAP

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    /Mod Kappen met die ruzie!

Sommige mogen zich aan een OW (of erger) verwachten!

Wie hierna nog verder doet trouwens ook!

En voor de zoveelste keer, het handelen in coins is niet toegestaan.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

:thumbs:

Graag ook de zogenaamde (tussenhaakjes) en "pm mij" vraag-en aanbieders aanpakken.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Speelt 4312 niet lekker dan? 4222 zou kunnen. Speel je met 2 cdm's en 2 cams.

Ik denk toch van 41212 over te stappen naar wat anders. Het speelt wel goed, alleen vind ik het zonde vande wingers. Twijfel alleen nog waar naartoe. 433/4321 of misschien 4312. 2 spitsen speelt toch altijd wel lekker.

16. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu op 4321. Eerst speelde ik op 41212, maar de formatie kaarten waren te duur (rond de 10k). Dus dacht ik bij mezelf "laat ik een paar formaties testen welke lekker spelen en goedkoop zijn". Ik heb de formaties die met een 4 beginnen geprobeerd en kwam tot de conclusie dat 4321 het lekkerst speelt.

Met deze formatie is er altijd een vrij mannetje waarnaar ik kan passen. Vooral in de counter ben ik dodelijk. En het mooie aan deze formatie is, is dat je verdediging ook geen zwakke plek heeft, teminste dat heb ik tot nu toe niet gevonden. Als ik een doelpunt tegen krijg dan komt het door mij eigen zwakke verdedingingsskills.

Dus wie op zoek is naar een goede formatie wat aanvallend sterk is en verdedigend het ook mooi in orde heeft, ik zou zeggen :TRY IT NOOOOOOOOW!!"

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En wat heeft 4321 als voordeel op 433? Is het wel "wijd" genoeg naar jou idee?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Buitenspelers komen ook veel naar binnen, daarnaast is de opstelling erg goedkoop tov. 4-3-3 :)

19. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is het wel wijd genoeg inderdaad

20. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het probleen met 4-3-1-2 is dat de cf niet op de goede positie loopt waardoor je echt gaten krijgt. Speelt iemand hier een formatie met 3 verdedigers? En hoe bevalt dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina