1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Smough en Ornstein verslagen. Viel niet mee.
    Ik heb meer het gevoel dat het op geluk aankwam zolang ze allebei nog leefden.

    Hab Ornstein als eerste gedood en ga als ik een nieuwe char maak wel voor Ornstein zn armor.
     
  2. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Khep net de gargoyles verslagen en ben nu beetje clueless waar ik heen moet..
    Zijn een aantal areas waar ik heen kan maar heeft iemand tips over welke area ik heb beste nu kan aanpakken?
     
  3. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    of de butterfly boss ( in de woods bij de smith)

    of richting the depths ( deur bij die astora dude en het 'begin' van die rode draak)
     
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu zelf ook, hij lijkt me heel tof, nog niet zo lang gespeeld.

    Maar begrijp ik nu goed dat je Xbox live GOLD moet hebben om online te kunnen zijn? Want ik weet 100% zeker dat mijn internet kabel het doet, zit ook wel gewoon ingelogd maar heb dus live silver.

    En nog een vraagje, kan je nou met elke class magie gebruiken later?
    En werkt de boog een beetje fijn?
     
  5. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik begrepen heb kan je met elk class later alle skills gebruiken . Ik heb al gelezen dat een boog goed kan zijn, maar niet meteen vele damage doet, dus vooral handig is om een vijand te lokken zodat je die kan mollen voordat er een hele groep rond je staat (omringd door = dit best vermijden, want is héél dodelijk!). En verder neem ik aan is een boog ook nog wel handig voor andere zaken, maar ik ben nog maar net begonnen en heb nog geen boog gezien.

    Ik ga deze game zowieso eerst offline spelen, want heb geen centen om een lange tijd Gold lidmaatschap te betalen, want weet nu al dat ik vele maanden met Dark Souls zal bezig zijn eer ik de game heb uitgespeeld (mijn tijd om te gamen is ook beperkt!).
    Ik vermoed sterk dat je met Live Silver niet genoeg hebt, maar ik hoop dat ik me vergis ;) .
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de info :)
    Heb nu de Knight en de Wanderer class uitgeprobeerd, was niet mijn ding en ben nu met een Warrior bij de Undead Burg... dit gaat eigenlijk wel prima :)
    Helaas, zoals hierboven al word gezegd word ik vaak omsingeld en ga ik dan dood |:- Achja, andere weg zoeken dan maar :)
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Pffffffffff.... Ik ben ff kwijt waar ik heen moet... Ben nu doorgedrongen tot Anor Londo, maar ik kan het schilderij niet in... Weet iemand hoe dat kan..?
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Schilderij kan je nog niet in, daarvoor moet je eerst terug naar Asylum van begin. Heb je een item voor nodig nl. Ik zou schilderij sowieso later doen. Als je Andor Londo binnenkomt heb je na de eerste hal met reuzen een groot plein. Daar zit ook een kamer met een bonfire, die zou ik ff pakken. Daarna uit die kamer lopen en gewoon rechtdoor lopen na lift. Als je onder na buiten loopt heb je links van je een gebouw, na dat gebouw loopt een smal muurtje/richeltje. Als je liftgebouwtje uitkomt kan je na onder en via daar loop je zo die richel op. Op einde van richel kan je na een balkon springen/rollen en daar is een raam. Vanuit daar wijst het zich zelf wel, uiteindelijk kom je bij 2e bonfire en kan je de lift die daar zit gebruiken om bij het volgende stuk kasteel te komen. Is op zelfde hoogte als stuk met richel. Succes!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat zijn alle bosses na Smough & Ornstein easy zeg.
    Ik ben nu in Lost Izalith aangekomen. Één grote fire wasteland vol met lava dino's... waar de fuck moet ik heen? Ze 1 shotten me ook best hard met hun uber sprong.
     
  10. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    izalith is echt een schijt plek, zoek de bonfire in dat gebied, als je daar ben loop je recht uit het gebouw waar de bonfire is, daar kan je ergens een tak op. dino's moet je gewoon doorheen rennen, ze maken elkaar dood.
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    nah..

    vandaar dat ik elke focking keer doodga..
    vond het al vreemd dat ik zo weinig health krijgt met mn kleine klote flask(je)
    kheb mn fire keeper soul gewoon ge used ipv mn flask te upgraden :+

    je krijgt er wel een hele zooi humanity voor terug...

    Maarja, daar koop je dus ook geen ene reet voor als je als een dumbass naar je 15.000 souls en je 4 humanity´s terug probeert te komen en in een afgrond vAlt op een plek waar je al tig keer veilig langs bent gekomen 8)

    blijkbaar als het om veel souls gaat word ik ongeduldig en laat me mollen door de eerste de beste kneus als een... naja kneus!

    vet spel! Heb mezelf alleen al tig keer voor mn harses geslagen om mijn greedyness en dommigheid! :D

    ben er wel achter dat het geen overbodige luxe is om af en toe te lezen welke bonfire en/of verborgen locatie ik aan mn neus voorbij heb laten gaan :b:
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja erg is dat he :)

    Is er een goede tactiek om de gaping dragon te ver slaan?

    Of Sif ;)

    Ik moet ze verslaan anders ben ik bang dat de game blijft liggen en dat is zonde :)

    Ik ben trouwens een warrior zonder (vuur)ballen.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  13. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaping dragon is niet zo moeilijk, maar hij heeft wel redelijk wat health.

    Je moet goed kijken naar zijn moves.
    Wanneer hij met zijn hoofd omhoog gaat, slaat hij deze later ook weer in de grond. Al deze tijd moet je proberen om uit zijn buurt te blijven. De smash op de grond doet namelijk veel dmg. Maar, nadat hij zo'n smash op de grond maakt doet hij een charge aanval en rent hij zo goed als alleen rechtdoor. Wanneer hij dit doet, moet je zorgen dat hij met deze charge zijn hoofd ( nu dus naar beneden) tegen de muur stoot. Dan kun je makkelijk op hem inhakken en zo per keer redelijk wat dmg doen. Dit herhaal je todat hij dood gaat.

    Nb.
    hak zijn staart eraf voor een Bijl.

    Pas op voor die gas aanval, die zorgt dat de durability echt naar beneden gaat.
     
  14. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaping

    Zijn charge attack is instant death, maar ook zn zwakte. Zodra hij charged ontwijken en dan flink op zn staart in hakken. Zodra hij zich keert weggaan totdat hij weer gaat chargen en herhaal.
    Als zn staart eraf is word het alleen maar makkelijker.

    Met geduld is gaping dragon makkelijk te verslaan. ( gaat sneller als je er nog iemand en de npc knight er bij hebt, maar daar moet je wel human voor zijn )

    Sif

    Sif heb ik verslagen op deze manier. Die dubbele slag van links moet je proberen te ontwijken en weer stamina terug krijgen als je geblocked hebt. Pas als hij een dubbele slag van rechts gaat doen snel naar hem toe gaan en tussen zn poten staan. Hij maakt dan een derde slag die je niet raakt. Dat is het moment om zn poot een of twee keer te raken.
    Dubbele slag van rechts weer afwachten en herhaal.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt gasten! Ik ga weer angstig aan de slag ;)
     
  16. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch wel de Dark Souls manier elkaar verder helpen.

    Mn eerste char is ook een puur melee char, dus ja ik weet waar je tegen aan loopt.
    Voor de afwisseling een sorcerer gemaakt. Ben nog niet ver en het valt me toch een beetje tegen. Die soul arrows raken hun doel niet altijd. Auw :mad:
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net
    Bed of Chaos
    verslagen. Ik weet dat de volgende boss de laatste is, dus ik vroeg me af wat zijn nog handige dingen om te doen voordat ik aan een nieuwe playthrough begin?
    Ik dacht zelf al aan:
    - Fire Keepers killen voor hun souls om Flasks up te graden.
    - Tevens NPCs killen voor hun humanity > Bonfires naar +20 upgraden (zoveel mogelijk op het begin).

    Verder nog tips? En wat is een goed wapen voordat ik aan een NG+ begin? Ik heb nu nog mijn Lightening Spear +5.
     
  18. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even met een probleempje en hopelijk kan iemand even helpen.

    Ik zit nu zon 10 uurtjes in het spel, level 24 geloof ik, en ik kan de meeste enemies aardig hebben. Bell Gargoyles even daar gelaten, die zijn gwn kut :p Het punt is, ik wil nu even dat Drake sword halen zodat alles net wat makkelijker gaat.

    Mijn probleem is, ik kan nergens arrows kopen/vinden. Gelukkig heb ik al een short bow kunnen vinden, maar normal arrows nergens. Heb wel wat Fire arrows gekocht, maar die zijn nog stervens duur.

    Oh, en jaa ik heb de merchant in de undead burg per ongeluk vermoord, vandaar nu dit probleem :p
     
  19. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Zul je niet tegenkomen voordat je zeker 30+ uur in het spel bent. ;o
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  20. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zo erg is het nou ook weer niet :)

    Afgelopen uur; Bell gargoyles, Butterfly en Capra demon verslagen :)
     

Deel Deze Pagina