1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo triest he,beetje de laatste minuut tijd gaan rekken en balletje achterin houden,ik dacht altijd dat alleen die 10 jarigen dat deden...=(
     
  2. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet triest, ik ben het er mee eens.

    Het is niet normaal hoe vaak je een doelpunt tegen krijgt in de 45e of 90e minuut. Echt geen toeval meer, zit gewoon in het spel. Volgens mij zijn er al heel wat controllers gesneuveld :)

    Het heeft niks met goed of slecht zijn te maken, het zit gewoon in Fifa, en om dat te voorkomen, moet je dan maar de laatste minuut een beetje tijd rekken.
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs Barcelona let wel ff extra op in de laatste minuut bij een 1-0 voorsprong.
    Vind ik niet triest. Ligt er alleen aan op welke manier je het doet.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zeker triest van EA, dat ze dat dat erin hebben gestopt.

    Ik doe het ook niet altijd, maar soms voel je aan dat je in die laatste minuut een goal gaat tegen krijgen. Het is gewoon geen toeval meer en dan moet je wat om scripted momenten in het spel te omzeilen. Daarin tegen zie ik in het echie teams ook niet vol op de aanval gaan als ze de laatste minuut met 1-0 voor staan.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als er 1 team is waar je geen Creativiteit mist op het middenveld dan is het Marseille wel, met Cheyrou en Gonzales heb je 2 echte spel makers en dan daarachter Alou Diarra die ook echt een beest is in Fifa

    Aanval is zeer goed en heel snel, verdediging vind ik eigenlijk alleen M'bia goed en Diawara redelijk, zo jammer dat Taiwo daar weg is gegaan.

    Maar in Fifa 12 speelt Marseille echt Chill IMO, jammer dat in het echt wat minder is.

    EDIT: Sorry verkeerd gelezen, ik dacht dat je bedoelde dat je dat Marseille creativiteit mist op het middenveld maar je bedoelde dus Uruguay :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  6. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het nu over een Carreer...
    Ik had het over online,dan vind ik het dieptriest,wat je in je Carreer doet moet je zelf weten,daar heb je een ander niet mee...
     
  7. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen is dan het probleem dat de CPU echt slecht passed, niet schiet en gewoon domme fouten maakt.
     
  8. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik nu een nieuwe carriere wil aanmaken,en hij de laatste selecties gaat downloaden,krijg ik een vastloper...
    Als ik er 1 aanmaak zonder de laatste selecties te downloaden,is er niks aan de hand...
    Iemand hier ook last van?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speelde eerst met Juve maar het werd me net iets te vaak Juve tegen Juve. Dus ben toen veranderd naar Benfica maar dat werd niks. Nu 1 competitie online met Zenith gespeeld. Eventjes wennen maar er zit genoeg kwaliteit in. Centrale duo alleen erg sloom. Met backs spelen echt ultra aanvallend. Merk dat ik daardoor aanvallend veel sterker ben omdat de tegenstander keuzes moet gaan maken wie die nou gaat dekken.

    En wat betreft de prblemen van Nol. Ik heb er echt geen last van online. Tuurlijk scoort er wel eens iemand in de laatste minuut maar heb niet het idee dat het structueel is. Als ik achter sta speel ik op ultra aanvallend en in een 3-4-3 dus als ik scoor of de tegenstander zie ik daar meestal wel de verklaring in!
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha je beschrijving van marseille klopt helemaal! Die nieuwe lb is alleen wel snel. Verder niet echt een held. Taiwo is en blijft een baas!!

    Met zenit heb je rechts anykov en links criscito toch? Alves is wel langzaam alleen echt een beest. Danny op het middenveld en good old danko voorin. En kerzakov niet te vergeten! Zal ze eens ff een x proberen. Maar weet niet of ze van O. Marseille winnen... ;)
     
  11. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook over online...
     
  12. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het onzin wat je zegt...
    Als ik tegen jou scoor in de laatste minuut,is dat omdat ik op het knopje drukte,niet omdat het in het spel verwerkt zit...
     
  13. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook online zit het gewoon in het spel. Net zoals het in het spel zit dat er altijd zo achtelijk makkelijk gescoord wordt, direct na de aftrap...
     
  14. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jouw mening/ervaring, mijn ervaring is dat ik het nog steeds moeilijk heb tegen de cpu, en dat deze toch echt wel mooie aanvallen opzet en ook afrond.

    Maar het ligt volgens mij wel aan de sterkte van het cpu team.
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Even een vraagje: Ik zit nu in me Speler/Manager carriere met me VP bij AZ en het seizoen is bijna afgelopen, stel ik ga na dit seizoen naar een ploeg in Engeland of Spanje, word me VP dan automatisch meegenomen?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja het is wel een lekker team. Marseille is wel beter!
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik nou de enige of zijn er meer mensen die zich enorm aan dat hele nieuwe verdedigen beginnen te ergeren ? Een zonneveld kan wel tot 10 spelers uitkappen en dan doodleuk scoren, eerst vond ik dit niet erg, omdat ik dacht ; ach het is wennen, ik moet het leren..En ik vond het zelfs wel leuk, omdat je echt tot het uiterste moest gaan om punten te sprokkelen. Maar ik koop de een na de andere nog beter verdediger, ik speel het wekenlang, en nog steeds gebeurt me dit, en dat op Prof niveau... Een stap terug gaan werk niet voor mij want dan is voor mij de "wil" om te winnen weg, want dan gaat het weer te makkelijk. Voor mij is de balans mometeel even behoorlijk zoek, want dat een Zonneveld je zo makkelijk uit kan kappen, is voor mij niet realistich,
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil niet hard overkomen, maar dat ligt dan ook wel deels aan jezelf hoor. Ik speel op World Class en heb moeite tegen de goede teams, maar tegen een De Graafschap kan ik gewoon overtuigend winnen. Ik heb zelf ook amper moeite met verdedigen, heerlijk systeem dit jaar, enorm veel realistischer IMO.
     
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...:mad:
    Je krijgt alleen maar Manager aanbiedingen,je moet zelfs goed opletten dat je tijdens je contractverlenging wel Spelersbeheer kiest,en niet Manager,anders is je VP ook weg...
    Hier hebben heel veel mensen over geklaagd in Fifa 11,en ik had dit in Fifa 12 wel veranderd verwacht,helaas...

    Je bent dus verplicht om bij dezelfde club te blijven of om als alleen Manager door te gaan...
     
  20. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon je in Fifa 11 toch kiezen hoe je naar een andere club wilde? Ik kon toen kiezen uit speler/manager en nog iets. Koos toen wel perongeluk de verkeerde, maar dacht dat het gewoon kon..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina