1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe pak jij het verdedigen nu aan dan? Ik heb al paar verschillende taktieken geprobeerd, maar vind er nog niet 1 echt lekker werken door 1 tjes met ronaldo enzo ben ik altijd t zaad |:-
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Had net een wedstrijd online, 3-5 verloren. Maar ik was echt veel beter. Ik had kans achter kans, en die gast loopt een paar keer naar de goal en scoort meteen. Ik had volgens mij echt iets van 18 schoten op doel..... Best irritant!
     
  3. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter geen keeper meer in de goal zetten. Net een zacht balletje van 35 meter laag in de hoek, misschien is een pass zelfs nog harder. die keeper gaat pas naar de hoek als die bal 2 meter voor hem is.
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik stop er voorlopig mee...... krijg verdomme elke wedstrijd toevals treffers tegen.... elke keer weer. 4 wedstrijden op rij in de 90e minuut de meest rare tegengoals. De uitslag is vooraf aan de wedstrijd al bekend....

    De grootste kansen mis ik omdat de bal 100x tegen de paal gaat, of de speler schiet torenhoog over of veel te langzaam terwijl ik heus wel kan schieten.... dit is niet mijn fout!

    Frustratie niveau is 100% in deze fifa.... een tegenstander waar je wel 5/6 -0 makkelijk kan winnen speel je gelijk om de meest vage momenten....
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo jongens, weten jullie misschien welk team heeeel erg goed speelt?
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Barcelona, Real Madrid, Man. United, Chelsea, Dortmund(vind ik), Bayern Munchen
     
  7. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omkoping? Die belchinezen zitten overal tegenwoordig!

    Het is vast een hele uitdaging om met deze teams te spelen!
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn persoonlijke favorieten:
    4*(Speel ik eigenlijk nooit):
    Ajax
    Zweden

    4,5*:
    Lille
    Olympique Marseille
    Dortmund
    Liverpool
    Belgie
    Uruguay

    5*:
    Man Utd
    Tottenham
    Arsenal
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu een paar 4 sterren teams.
     
  10. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Lage Rating:

    Utrecht
    Seattle Sounders
    Northampton

    4 sterren:
    Ajax
    Mexico
    Belgie
    Ivoorkust
    CSKA Moskou

    4.5 sterren:
    Marseille

    5:
    AC Milan

    Veel te overpowerd:
    Chelsea
    Real Madrid
    Barcelona
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnxx!
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn 4.5 sterren?
     
  13. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...
    Je kreeg en krijgt alleen spelerbeheer aanbieding van je eigen club,ook geven ze je een Manager aanbieding,andere clubs gevn je alleen een manager aanbieding...

    Volgens EA moet je dan als Speler gaan spelen...
    Maar dan bepaal je niet zelf de opstelling,je kan geen spelers kopen,en de trainer zet jou er dan elke wedstrijd in,je speelt dan dus een heel seizoen met max de helft aan energy per wedstrijd,zeker als je in Engeland speelt...

    Ik ben nu aan mijn 3e Fifa bezig na de PES,en ik heb nog nooit een fatsoenlijke carriere kunnen spelen met mijn VP...
    Fifa 10 liep bij mij altijd in het 2e of 3e seizoen vast...
    En in Fifa 11 en 12 kan je niet met je VP naar een andere club overstappen als SpelerCoach...
    Ben juist overgestapt naar Fifa vanwege die VP en al die officiele competities,ik speel nu alleen nog Pro Clubs met vrienden...
     
  14. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0

    Of je nou met Barca tegen een andere 5 sterren speelt,of met Ajax tegen een andere 4 sterren,Het is vast een hele uitdaging om met deze teams te spelen!

    Dat doen veel mensen hier,ze kraken mensen af die met Barca,Real of Chelsea spelen...maar zelf spelen ze ook met een overrated team op hun nivo...
    Ajax bijvoorbeeld,is gewoon het Barca van de 4 sterren,en zo zijn er nog een paar...
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen probeert logischerwijs het beste team te kiezen. Of dit nou in de klasse van vijf sterren is of drie sterren. Het voetballen gaat gewoon veel makkelijker met een overpowered spits of een te snelle rechtsbuiten.
     
  16. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog geen 1 tegen 1 gespeeld.
    Maar ik liet in 11 de tegenstander altijd eerst kiezen,en nam dan de rivaal van die club,ik wist dus nooit met welk team ik zou gaan spelen.
    Zodra de 1e grote patch er is zal ik het weer zo gaan doen,ik hoef niet zo nodig een vast team te hebben...
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat heb ik dus ook, echt zwaar irritant. Had een wedstrijd dat ik de eerste 10 minuten 3x op de paal/lat schoot. Die gast loopt daarna een keer naar de goal en scoort. Kan hier ook niet echt goed tegen.

    Manchester City is echt wel goed. En Santos is ook wel een lekker team.
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wow waar slaat dit op? Dit is nu mijn 2e seizoen bij AZ, eerste seizoen had ik al redelijke aanbiedingen maar ik bleef express nog een jaartje voor nog betere aanbiedingen en dan lees ik opeens dit :confused: Weet je zeker dat dit zo is?
     
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,1000 procent zeker...
    Op de EA forums was hier ook altijd wel een topic over,er werd veel over geklaagd...
    Alle aanbiedingen die je kreeg waren ´Manager´,alleen AZ gaf je ook een´Spelersbeheer´ aanbieding,dat blijft zo...
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja... Is dit jaar te erg :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina