Wie heeft hier een mooie xbox wallpaper? Ik heb op google en zo gezocht, maar geen mooie gevonden( naar mijn mening dan). Dus als je er een gezien hebt, of hebt , mail hier op dit forum
Op deze site hebben ze wel leuke, games algemeen en Xbox wallpapers. Misschien zit er wat voor je tussen http://www.gameswallpapers.com/
De eerste vind ik op zich lelijk omdat het oog juist wazig beeld vertoont maar het Xbox-teken juis teen scherp beeld. Geen mooie compositie als je het mij vraagt Nee, niet m'n eigen oog...die is te klein voor zo'n teken
Je hebt ook een goeie op deze site staan moet je naar media gaan dan vin je ergen xbox windowblins of iets dergelijks en dan heb je een best wel coole wallpaper maar je kan dan ook dat je op alle dingen die je opent xbox hebt staan ziet er best fun uit
xbox wallpapers ; www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/walls/xbox.zip www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/walls/xbox2.zip www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/walls/xbox_800.zip www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/walls/xboxbg.zip desktop thems ; www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/themes/xbox.zip www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/themes/xbox2.zip en hier voor halo liefhebbers : www.themeworld.com/cgi-bin/preview.pl/themes/halothem.zip