FM11 is de eerste die ik gekocht heb. Via Steam, toen hij een keer in de aanbieding was. Steam werkt altijd prima hoor, ik zie het probleem niet...
Demo, via Steam. The demo lets you play the first half of a season and pick up where you left off when the game releases on October 21. The demo includes QuickStarts for some of the world's biggest leagues, giving players a chance to test their skills with teams from multiple countries. Details are below: In-game languages: English, American English, French, Italian, Spanish, Portuguese, Danish, Dutch, Swedish, Norwegian, Czech and Polish QuickStart leagues: England, Scotland, France, Spain, Holland, Belgium, Italy, Norway, Denmark, Sweden and Australia
Zo moeilijk is het toch niet te resisten? Ik koop FM niet ieder jaar, ik wacht altijd totdat er écht iets anders is. Championship Manager 95 Championship Manager 00/01 Football Manager 2006 Football Manager 2007 Football Manager 2011 Ah... Hoe simpel het toen nog was: Ik kan iig altijd wel even vooruit met een FM. Al zal ik er waarschijnlijk toch voor gaan als Steam met een leuk koopje komt.
Ik koop hem ook niet elk jaar meer. Laatste versie was voor mij 2009. Wel de demo's van de laatste versie gespeeld maar ik vind het dan altijd zo jammer dat je weer helemaal een nieuwe savegame moet beginnen Nu zijn er de afgelopen 2 versies zo veel dingen veandert dat ik 2012 toch maar gewoon weer ga kopen. Als ik FM2012 bij bijvoorbeeld Amazon.co.uk koop kan ik die toch gewoon spelen op mijn (nederlandse) steam account?
Voorbereiding met Twente in FM12 erop zitten. Speelt weer heerlijk snel weg... Heb alleen nog moeite met het vinden van betaalbare talentjes. Maarja dat is eigenlijk juist wel leuk!
Vraagje, werkt de pc versie ook gewoon op een Mac? Of moet je daar weer een andere voor halen? En kan je de savegames dan gewoon weer overzetten? Twijfel namelijk of ik hem op m'n laptop ga doen of op m'n Mac. M'n laptop is namelijk niet de snelste meer en redelijk gaar. Zit een soort van virus op dat als ik iets ga slepen hij vast loopt en opnieuw opstart....
Thanks!! Dan kan ik een game beginnen op m'n Mac en dan ondertussen m'n lappie leeghalen en schoonmaken!! Verder wacht ik sowieso nog heel even met een game starten. Aangezien er toch meestal nog een patch komt....
Vraag Ik heb football manager 2012 gekocht en wil hem nu installeren op me pc blijkt me dvd drive het niet te doen. Kan ik het spel op een andere pc installeren en toch spelen op deze pc via steam? Of moet ik football manager sowieso eerst installeren op deze pc?
Voor de mensen die 49,- euro op Steam zelf te duur vinden, kijk even hier. FM 2012 je dan ongeveer 30 euro en je krijgt per mail een code die je kunt vervolgens redeemen via Steam. Met de code AQITC krijg je nog eens 10% korting Spel is gewoon hetzelfde, scheelt je alleen +/- 19 of 20 euro Kan wel een paar uur duren voordat je de code gemaild krijgt. Vanavond even geïnstalleerd en wat rond gekeken door de game. Ziet er wel oké uit, maar ik moet toch wel erg wennen aan de nieuwe interface. Ik vind dat er enorm veel informatie op het scherm staat. Vooral aan de nieuwe weergave van het formatie-systeem moet ik erg wennen. De informatie lijkt zo op elkaar gedrukt. Ben er nog niet uit met welk team ik ga beginnen. In de voorgaande FM-games begon ik eigenlijk altijd met Ajax maar daar heb ik nu eens geen zin in Morgenavond maar eens verder kijken
Ik heb hem net hier voor zelfs nog iets minder gekocht. Steam code had ik binnen een paar minuten op de mail. Zelf ook net een beetje gekeken en moet ook zeggen dat het erg druk is maar dat zal wel wennen. De 2009 versie is ook de laatste die ik echt veel heb gespeeld dus voor mij zat veranderingen en nieuwe features om te ontdekken Morgen maar eens echt aan beginnen edit//het contract onderhandel systeem is wel een stuk beter nu. Je krijgt nu meteen feedback van de zaakwaarnemer en moet dus niet meer een paar dagen wachten
Als je hem geheel via Steam download (met een Steam code) kan je dan ook kits/logo's/facepacks enzovoort toevoegen? Nog nooit Steam gebruikt namelijk.