Ik wou eens even weten wie hier van jullie Knockout Kings 2002 heeft en hoe jullie het spel vinden. Ik zelf heb het spel net op het hoogste level uitgespeelt, ik moet zeggen dat het een enorm goed gevoel geeft als je eindelijk met je created boxer Muhammad Ali verslagen hebt.
Hey Manu ! Jij hebt hem dus ? Hoe vind je hem zelf ? Ik twijfel erover om het te kopen dus overtuig me maar ! (Tenminste als hij het waard is ) ! Nu al uitgespeeld ? Hoe lang heb je hem al ? Graphics etc.....? Al met al : VERTEL VERTEL VERTEL !
Wel JaysonX Ik vind hem goed, de graphics van de fighters zijn zeer goed. Je ziet zweet druppels en druppels bloed wegspatten na paar rake punches tegen je tegenstander. Als je hem vaak op dezelfde plaats raakt in het aangezicht dan zie je zijn gezicht daar op die plaats opzwellen. De graphics in de ring zijn dus goed maar kijk niet buiten de ring want het publiek is minder goed en ondermaads. Maar dat heeft voor mij niet veel belang zolang het maar goed is wat er in de ring gebeurt. Ik weet niet of je knockout kings 2001 gespeelt hebt maar deze versie heeft een andere manier van spelen. Je bestuurt je bokser met de linkse analoge stick maar als je lichtjes de analoge stick beweegt ga het boven lichaam enkel van je bokser bewegen, waardoor je kan bukken of opzij of achteruit leunen om punches te ontwijken. Zo kan je echt leuke kombos makenn, zoals paar keer cross met links in het gezicht, bukken 2 uppercuts met rechts tegen de ribben en dan 2x linkse hook in het gezicht enz... Ik persoonlijk vind dat ie zalig speelt, je moet er even aan wennen maar de gameplay is echt goed. O ja nu moet je ook iedere keer de linkse trigger indrukken om te blokken, dus 1x drukken blok je maar 1 punch. Met de vorige versie kon je blijven blokken met gewoon de knop ingedrukt te houden. Ik heb hem nu 2 weken en hep er iedere dag zeker 5u op gespeelt. Vandaag eindelijk Ali verslagen met difficulty op Champion en vijftien ronden. Na zeven ronden is ie blijven liggen. Na zo'n wedstrijd tegen Ali ben je echt wel vermoeid het is een zeer intens spel. Als je van boksen houd dan moet je hem zeker gaan halen. Zo zit er in deze versie eindelijk Ruben HURRICANE Carter.