Komer er ook Squaresoft games op Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pudding3d, 6 jun 2003.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, de PS2 maakt die filmpjes niet, zegt al genoeg FILMPJES . Deze zijn net als een VCD/ DVD op een schijfje gezet en worden gewoon afgespeeld, ze worden dus niet gerenderd, en zijn dus niet afhankelijk van de kracht van een console. Want FMV's draai je ook op een Pentium 100MHz, met 8MB intern geheugen, en zo'n systeem stelt geen ruk voor.

En een Gamecube fanboy, GBA fanboy, PC fanboy........ Waarom, omdat ie de andere systemen leuker vind dan de Xbox?

Klopt, maar Squaresoft wil gewoon hun eigen ding blijven doen, en geen orders van Microsoft opvolgen, want dan zijn ze die vrijheid kwijt.

Het begint me nu aardig op te vallen, dat jullie gewoon niet lezen wat men hier neerzet. Iemand zegt dat wanneer Final Fantasy van de PS2 naar de Xbox gaat, dat de graphics dan net zo mooi worden als de FMV's. Dit is technische onmogelijk, omdat de FMV's van CGI kwaliteit zijn, en dat kan ook een Xbox niet noch en PS2 en Gamecube. Dus stelt Wouter Xbox terecht dat je voor die kwaliteit op een volgende generatie consoles moet wachten.

Lees die shit eens voordat er van die domme reacties komen van fanboy en achterlijke.|:- :confused: :'-(

2. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze draad wordt een beetje een onzinnig rommeltje denk ik, want zijn nog helemaal geen aanwijzingen voor dat square ooit iets voor de box zou maken.

3. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reactie hierop van Wouter XBox was:
    Quote: Zulke mooie graphics kan de xbox niet produceren. Misschien de volgende generatie consoles.

Ik zie hierin niet de suggestie dat Destrukt bedoelt dat de in-game graphics van fmv-kwaliteit zal zijn, alleen dat de FMV nog beter wordt dan het op de ps2 was. Dus Wouter Xbox had maar beter moeten schrijven, dan wordt ie ook niet aangevallen. En Vercetti, lees zelf eerst beter voordat je anderen als fanboy en achterlijk betitelt.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij lijkt mij toch echt dat hij de ingame graphics bedoeld, want als hij de filmpjes bedoeld, dan is het een thread van niks.

En waarom dan? Een filmje is een filmje. Een filmpje is onafhanglijk van de specs van een console. Kijk maar eens naar FF 9 op de psx. De filmpjes zien er bijna net zo uit als de filmpjes van FF 10.

EN jij moet beter lezen en denken, want dan had ik dit niet hoeven typen.

Hij betiteld hier toch niemand als een fanboy??

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  5. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Dit kan toch niet? FMV = CGI. Dit is een op de PC/ SGI-workstation gerenderd filmpje, dat men vervolgens in AVI-formaat op de disc van de game zet. En de Xbox/ PS2 spelen dat AVI-filmpje (FMV) net zoals een DVD-film af. Dus tenzij ze de hele shit opnieuw gaan renderen met allerlei nieuwe effecten (niet erg goedkoop) zullen de FMV's er hetzelfde uitzien dan op de PS2.

Dat is niet mijn intentie geweest. Maar goed, er zijn diverse reacties geweest, die iemand voor Fanboy en/of Achterlijke heeft uitgemaakt, en dat vind ik ongepast.
    De mensen die dat hebben gedaan hebben niet goed de vorige posts gelezen, en reageren daarom zo ehhh...''raar''. Dus stel ik: dat ze eerst even goed moeten lezen, voordat zij iemand betitelen als fanboy en/ of achterlijke.

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou trouwens voor de Xbox niet nadelig zijn dat Square Soft voor hen games gaat maken. De FF-reeks is erg succesvol en zou de Xbox alleen maar ten goede komen. Maar ik denk dat dit er helaas niet voor Microsoft inzit.

7. masterape

masterape Guest

Maakt squaresoft ook nog andere games naast FF want daar hebben jullie het alleen maar over?:confused:

8. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Yep,

Maar aangezien de FF-reeks toch wel erg goed is verwijst men (en ik ook) daar toch als eerste naar.

kijk hier eens

9. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoelt hij niet. Het getuigt van meer intelligentie en stijl als je gewoon je ongelijk toegeeft, dan een dom argument geven: 'dan is het een thread van niks'

Dat weet lang niet iedereen. Dus als iemand denkt dat de FMV's op de XBox mooier wordt, dan is dat niet eens een zo vreemde veronderstelling.

Ik kan alleen lezen wat er staat en alleen denken over zinnig geschreven zinnen. Maar weet je wat, ik zeg er niks meer over, met modder gooien is meer jouw niveau.

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Voor er verder ruzie bestaat,ik bedoel de tussen filmpjes(ik dacht dat jullie het wel zouden snappen als ik zei stel je de FMV's voor)
    Dus niks van In-game

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ok;) ,

Maar verwacht jij dan dat SquareSoft alle FMV's opnieuw gaat maken speciaal voor de Xbox?[​IMG]

Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor zo ver ik weet is Square nu nog bezig met FF11 en FF12 voor de PS2 en is er sprake van FF13 voor de PSX. Verder hoop ik wel dat ze het spel wat beter uit gaan werken en het online gedeelte ook in Europa speelbaar is. FF7 was echt de top van de serie. Daaran werd FF8 een echte flop en FF9 werd alweer beter.
    Met FF10 zijn ze weer een stuk op de goede weg maar FF7 blijft de beste. Zie je toch weer dat de graphix het spel niet maken.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bedoel geen oude remakes maar ik bedoel nieuwe games natuurlijk.Dus als ze het overnieuw doen dan kan dat,maar FF is soms zo groot dus mischien wel 2 discs nodig wie weet,kan nog prijziger worden.

14. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u voor de uitleg, ik had hem niet nodig, maar sommige hier...
    |:-

Deel Deze Pagina