1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik word zo ZIEK van dit spel online. Divisie 7 nu. Ik krijg zo vaak doelpunten in de 85ste minuut. Gelijkmakers veel maar ook vaak de winnende.
    Het lijkt gewoon zo scripted dat er IEMAND in de laatste minuten scoort.

    Net de finale van de cup, ik sta 2-0 voor en ik krijg in de 80ste minuut DRIE doelpunten om de oren. Dat ook nog terwijl ik de hele wedstrijd domineerde. Ik doe echt geen gekke dingen.

    Verder mis ik belachelijk veel in vergelijking met mijn tegenstanders die elke kans weten te scoren waar ik vaak echt belachelijk nep naast of op de paal/lat schiet.
    Soms lijkt het er wel op alsof ik gewoon MOET verliezen. 3 wedstrijden op rij winnen en dan met ajax tegen real madrid? Terwijl er normaal geen problemen zijn met matchmaking.

    Serieus, ik heb het echt gehad online.

    Manager mode kan me ook niet veel boeien, wat bij de eerdere delen wel het geval was.

    En met vrienden spelen is ook niet leuk, omdat ik dit vaak met gemak win.

    Kan iemand mij vertellen hoe ik deze fifa wel leuk kan gaan vinden? Ik ben een speler vanaf de eerste minuut maar deze game frustreerd me al vanaf de eerste fakking minuut.
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Daar heb ik ook last van. Het lijkt ook wel alsof de uitslag van te voren is bepaald.
     
  3. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Gek wordt ik ervan. Je kunt er bijna op wachten. Soms denk ik ook echt: ik sta nu wel voor, maar die verrekte laatste 5 min. komen er aan...

    Het is echt geen toeval meer... Snap niet waarom dit erin moet zitten...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Had AC Milan gisteren, die stonden 3-0 achter, ook EA ;)

    Maar begrijp wat jullie bedoelen hoor, alleen slaat het de laatste paar wedstrijden opeens om naar mijn kant, dan is het toch iets dragelijker. Toch heb ik het idee dat het ook met jezelf heeft te maken, soms verval je in een soort systeem. Vraag mij af of betere spelers, zoals bijvoorbeeld Viktortje er ook last van hebben...
     
  5. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste berichten komen me ook erg bekend voor.. Gisteren een wedstrijd, Mn tegenstander was Olympique Marseille, en ik speelde met Porto.. Ik was duidelijk de bovenliggende partij, sta met rust 1-3 voor.. Vlak na rust krijgt de enige speler met een gele kaart, zn 2e gele kaart vooor echt helemaal niks.. Daarna kan ik het goed tegenhouden, tot die lul een penalty geeft voor ook helemaal niks!
    Uiteindelijk 4-3 achter, kon ik gelukkig in de laatste minuut nog een gelijkmaker forceren, maar het voelt zo genaaid elke x!

    Met FIFA WK 2010 haalde ik met gemak divisie 1, maar nu blijf ik maar hangen in divisie 7:confused:
     
  6. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele probleem met goals tegen krijgen in bepaalde minuten van het spel speelt niet alleen in h2h. Ook in clubs is dit vaak het geval de ene mooie aanval na de andere maar bal die erin gaat. De tegenstanders komen er 1 keer uit en dan meestal ergens tussen de 85e en 90e minuut en dan ligt die erin.

    Er is een aantal dingen die mij opvallen in h2h en clubs, verdedigers die in de laatste minuten hele vreemde loopacties beginnen te maken, passes die niet meer aankomen, schoten die opeens huizenhoog over gaan enz. Meestal krijg je dan een doelpunt tegen, want het lijkt dat bij de tegenstander dan wel alles goed gaat.

    Dit lijkt allemaal in het spel ingebouwd maar zoals iemand al eerder zei hebben de goede fifa spelers hier ook last van?
     
  7. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo dat je concentratie tegen het eind van de wedstrijd gaat verslappen, omdat je zonder dat je het door hebt al denkt dat de buit binnen is, ik heb er ook wel eens last van.
     
  8. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Blijf online het proberen gewoon doorgaan en dan desnoods laatste 10 minuten Ultra verdedigend spelen. Opgegeven moment leer je het wel dat je niet meer die tegengoals krijgt in de laatste minuten
     
  9. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe je de update download van fifa12 als de keepers online niet meer kunt besturen? Die was er toch vorige week al. Kom ook niet verder als divisie 7
     
  10. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is inderdaad vorige week al uitgekomen. Die wordt automatisch geinstalleerd als je FIFA opstart. Is (om online te spelen) een verplichte update. Dus je hebt 'm al waarschijnlijk... Dat je niet verder komt, ligt dus niet aan het feit dat je tegenstander de keeper bestuurd...
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Als je hier voor waakt lijkt het mij juist dat je concentratie juist scherp is?
     
  12. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon niet tegen de druk...
    Ik heb er nooit last van...
     
  13. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Ik wil graag tegen een vriend online spelen maar keer op keer kan die niet verbinden weet iemand waar dit aan kan liggen?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Awesome. Enoh, De Jong en Cvitanich verkocht, en heb nu dus Iturbe en Willians gekocht. Willians was wel erg duur, 15 miljoen maar staat goed te ballen! Eerste wedstrijd na de transferperiode uit tegen Ado met 0-3 gewonnen. Nu net tegen Liverpool uit voor de Champions League gespeeld, kwam ik in de 5'de minuut 0-1 voor door Eriksen, daarna 1-1 en 2-1 door Caroll en Suarez. Daarna in de tweede helft 3-1 door Gerrard, een snoeihard afstandsschot en maak ik met mooi combinatie werk even later de 3-2 door Willians. En in de 82'ste minuut scoor ik de 3-3 met Eriksen! Slotfase ging alle kanten op met de grootste kans voor Janssen maar die werd onderuit gehaald en de scheids liet doorspelen.
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Moet je bij EA zijn
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ehm waaruit concludeer jij dat ik niet tegen de druk kan? Zeg ik dat ik er last van heb? :confused:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Er zijn veel mensen die zeggen dat het scripted is en dat ze moeten verliezen. Maar waarom zou EA zoiets er in doen? Om mensen te treiteren? Soms zit het mee en soms zit het tegen net als in het echt. Misschien gaat de tegenstander wel op Ultra aanvallend en op hoge druk spelen en kan ie daardoor wel kansen creeren. Ik geloof er niet zo in en heb het gevoel dat het meer aan jezelf ligt als je elke wedstrijd een doelpunt tegen krijgt in de laatste minuten!
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Staan jullie NAT types allebei open? Probeer andersom te inviten (dus als jij normaal de game aanmaakt dat nu je vriend dat doet), en check even of het bij andere spellen ook zo is.
     
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die er over klagen dan...
    Dat het erin zit gebouwd en nog meer van die onzin,als de 1 een treffer tegen krijgt in de laatste minuten,heeft de ander dus gescoord,niet EA die het erin gestopt zou hebben...
     
  20. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    '
    Sorry maar je kan gewoon niet ontkennen dat er wel heel veel tegendoelpunten vallen in de 45ste en 90ste minuut. Let er maar is op, het lijkt echt vaak zo dat dat geforceerde doelpunten zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina