1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar dat er op het laatste gescoord word is toch niet vreemd? Sta je in de 75e minuut nog achter dan zet ik hem altijd op Ultra aanvallend en op hoge druk. Dan is de kans groter dat er 1 van de 2 gaat scoren aangezien bij mij meer ruimte komt en ik met meer aanval.
     
  2. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan is het logisch idd
     
  3. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik achter sta gooi ik in de 75e minuut de formatie altijd naar 2-3-5,dus als ik dan scoor of er nog 1 tegen ligt dat aan mij,niet aan EA...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nat-Type misschien.... Daar heb ik ook wel eens last van. Mijne staat op open maar die van andere niet en met sommige kan je dan niet connecten.

    Zo erg is het bij mij dan nog niet, maar meestal doe ik wel met de pijltjes helemaal naar links. Dat die staat op gebalanceerd of ultra-verdediging.
     
  5. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zijn gewoon paranoide.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat is er nou telkens met Manager Mode aan de hand?
    Slaat het de ene keer wel op, de andere keer niet... had ik net een lekker team..
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als een potje Fifa Clubs klaar is en ik terug naar het begin-menu ga, loopt mijn xbox vast. Hebben meer mensen hier last van? Of ben ik de enige.

    En de laatste, maar zeker de belangrijkste vraag: Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik word er helemaal paronoide van
     
  8. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel al jaren Fifa, en de eerste dagen (weken :+) was ik niet van de Xbox af te slaan, maar ik heb het nu al twee weken niet gespeeld. Alleen maar één potje voor een toernooi. Career Mode dat overvol met fouten zit terwijl ik online alleen maar klootzakjes tegen kom met 5 verdedigers en maar lekker counteren. Helaas moet ik concluderen dat ik het een kutgame vind. 8)
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    +1
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat is er fout aan Career mode?
     
  12. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik niet meer verder kan spelen aangezien ik opeens m'n keeper in de spits heb staan, en mijn wissels zijn keepers met 10 xp, en als ik daar op ga staan, loopt m'n console vast...
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij word hij dan wel opgeslagen en dan weer niet. En ik kreeg met Ajax een bod van 116 miljoen op Eriksen in de winterstop. Meteen gestopt ermee.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    116 miljoen, LOL. Ik dacht dat ik een hoog bod kreeg van €46 miljoen..
     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW! Dan kan je zowat heel Chelsea halen bij Ajax..
     
  16. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers die je uitleent met een aflopend contract verdwijnen uit het spel,dus nooit iemand uitlenen die nog maar 1jr contract heeft.

    Ik vind het juist mooi dat je nu jonge ventjes uit sterke competities toch bij je club uit een zwakke competitie kunt halen,dat Messi in het 3e seizoen nu ineens bij PSV speelt vind ik wat minder :+
    Het zijn ietwat onrealistische transfers,maar soms kan je wel 3x de waarde van je sterspeler krijgen zonder dat deze te koop staat.
    Vind het ook mooi dat een speler opeens beslist weg te willen,en als jij hem dan niet verkoopt,de club het gewoon doet,dan krijg je een bericht dat de speler is verkocht.

    Europese clubtegenstanders zijn elk seizoen bijna hetzelfde,ik kom altijd Villarreal tegen,CL of EL.

    Verbeteringen die erin zijn gedaan komen er niet helemaal uit,bv,ik heb altijd een vaste opstelling,en kijk dus pas als ik de wedstrijd ga spelen of iedereen fit is.
    Toch kun je nu beter na elke wedstrijd al gelijk de opstelling voor de volgende wedstrijd maken,want dan komen spelers om een basisplaats smeken of juist vragen om rust/een kans enz.
    Nu kan je een boze spits krijgen omdat je hem rust gaf,terwijl de optie er nu dus is dat hij gevraagd zou hebben om geen rust te krijgen,maar daar kreeg hij de kans niet voor omdat ik dus altijd op wedstrijddag de opstelling verander.

    Het meest irritante bij Spelersbeheer is dat je als Speler/Coach niet naar een andere club kan overstappen zonder dat je VP met pensioen gaat.

    En bij Prof word je altijd opgesteld waardoor je nooit rust krijgt en dus nooit met volle energie kan spelen,zeker niet als je in Engeland speelt.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb dit al een paar jaar achter elkaar bij fifa.... Meestal wordt het met de 2e patch opgelost. Heb er ooit speciaal een nieuwe xbox voor gekocht.....
     
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat na de release van MW3 deze game echt een heel stuk minder word gespeeld door de heren hier. Het valt meer tegen dan de eerdere delen. Wat het leek dat deze game compleet was, valt het uiteindelijk nog vies tegen
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Bij Ajax deed ik een bod van 17 miljoen op Assaidi en bood hem een salaris van 137 aan. nog komt ie niet:confused:
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoe bedoel je arrogant:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina