Ik heb hem hier en ff story mode gespeeeld. gameplay is echt gaar, je drukt op 2 knopjes en dan geeft ie ongv 20 klappen ofzo je doet niks meer zelf bijna /Mod Jij gaat op een cursus van een paar dagen om de regels van XBW goed te leren. - Pegas
Ik ben benieuwd hoe de 'hero mode' is.. Als k ff snel op yt kijk, lijkt het net alsof ze allemaal hetzelfde hoofd hebben maar dan met andere kleding/haarstyle :/
Ik ben benieuwd of deze game beter is dan het vorige deel. (of delen) Kreeg bijna altijd de indruk dat ik exact dezelfde games aan het spelen was. Review volgt binnenkort.
Ik heb de game gespeeld bij een vriend van mij. Maar hij is erg telleurstellend. Ik werd even nieuwsgierig na een eerdere post hier. Maar het is echt zo dat als je een paar keer op drukt dat je 1 miljoen klappen geeft en dit zelf niet meer hoeft te doen. Af en toe moet je even op een ander knopje drukken dan je tegenstander. Als je bijvoorbeeld kamehameha gebruikt is hij ook altijd raak. De tegenstander mag alleen even snel kiezen hoe die hem blokt maar je krijgt altijd damage.
Wat voor Sula geldt, geldt dus ook voor jou. Of het nu van jezelf is of bij een vriend boeit niet. Dus let hier a.u.b. even op.
De zoveelste faalgame van DBZ..... Sinds Budokai 3 is niks meer hetzelfde gebleven ( op Burst Limit na, die het wel redelijk deed)