1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Elke keer als ik in Career een auto wil tunen krijg ik een melding in beeld over dat m'n save file corrupt is en dat ik de savefile in het dashboard moet verwijderen.. 8)

    Dan heb ik de optie om op OK te drukken, maar dat durf ik niet dus zet ik hem altijd maar uit. Als ik hem opstart is er niets aan de hand (heb ik nog gewoon alles).

    Nu lukte het me gisteren 1x en ik testte bijvoorbeeld een andre bandenspanning. Wil ik daarna naar 'My Tuning files' gaan, krijg ik weer die save file corrupt melding... :mad:
     
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb deze melding ook gehad.

    Uiteindelijk heb ik in het dashboard mijn save files opgezocht en daar stond tussen een heleboel safefiles 1 corrupt bestand. Ik heb deze verwijderd en daarna nergens meer last van gehad.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Top, daar ga ik zo dadelijk direct naar kijken. Bedankt. :)
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij welke upgrade onderdelen hoor je eigenlijk allemaal verschil in het engine geluid?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Jeepee, kom er maar in! _O_

    Zit jij tegenwoordig in de USA? :eek:
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jajajajaja! :b:
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat doe je daar?!

    Net ff rivals gedaan, misschien nog wel leuker dan online rijden!
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Rivals vele malen leuker dan online racen! En online racen is alleen leuk met de hele club van XboxWorld! :D
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je kunt het beste inderdaad een beetje in groepsverband rijden. Gewoon online gaat bij mij tot nu toe best goed, weinig beukers gezien (die kun je overigens wegstemmen wat ook vaak gedaan wordt)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is Rivals ook mogelijk zonder XboxLive Gold? Hopelijk kan het met een Silveracount ook :).
     
  11. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is mogelijk zonder gold!
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja dacht het wel
     
  13. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bijna alleen nog maar Rivals gespeeld, heb pas sinds vandaag weer gold en 1 race online gedaan maar dat viel tegen, even wachten tot wat meer vrienden Forza 4 hebben of tot ik toegelaten word tot de XBW carclub. Ik heb nog niet zo heel veel career mode gespeeld, maar die vind ik ook een beetje tegenvallen, jammer dat je het moeilijkheids niveau van de A.I. niet kan instellen. Verder is de careermode wel een stuk beter als in de vorige delen.

    Tot nu toe heeft enkel de Rivals mode mij zweethandjes bezorgt.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    career wordt vanzelf moeilijker.. als je het nutenminste makkelijk vind want na een paar races past de AI zijn moeilijkheid aan
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thanks! Blij dat het werkt met Silver. Dan vraag ik bij deze aan jullie om me toe te voegen:

    EyesOfTheLars

    Na de Careermode kan ik dan heerlijk tijden proberen te verbreken, biedt toch wat extra's :).

    Over de careermode: Ik vind hem ook wat makkelijk. Ik rijdt nu het eennalaatste seizoen met ongetunede auto's enkele seconden voor op de tegenstanders. Met een ongetunde RS4 tot de max van de A klasse getunde Audi's rijden is echt een peulenschil.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Probleem is dat wanneer je de test op bijvoorbeeld Tsukuba zou doen je exact omgekeerde conclusies krijgt (4WD heeft daar een 'te lage' PI, je bent daar met je 4WD vaak in het voordeel.

    De snelle Nordschleife en de baan waar je nadeel hebt van je gewicht 4WD gewicht (Fujimi Kaido) zijn echter per definitie ten voordele van RWD auto's (die daardoor een te lage PI lijken te hebben).

    Ik denk dat je voor een evenwichtige test eigenlijk het best op Suzuka + Mugello kan testen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Helaas is het niet zo dat 4WD de Fujimi stages domineert.
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Mazda aangeeft zou dat kunnen zijn door het gewicht.

    Heuvelop zorgt een hoger gewicht dat je minder snelheid kan maken, heuvelaf zorgt het ervoor dat je een lagere bochtsnelheid hebt door onderstuur.

    Op Tsukuba is het vooral knallen van bocht tot bocht, korte felle acceleratie zorgt daar snel voor een voordeel. Een 4wd kan dit doordat hij bij het uitkomen van een bocht eerder op het gas kan.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die lvl 50 manufacterer achievement gaat echt laaaaaang duren.
    Je krijg nooit lekkere bonussen :mad:
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Het hoeft niet lang te dure. Neem een priverace tegen 11 cpu tegenstanders in een R1 wagen. 50 laps. Benchmark layout a, binnenste ring. Ik haal daar 80.000 mee op. Aff. vliegt omhoog, vette creditbonus. Eea is afhankelijk van je assists. Is wel f#cking boooooring ;).

    Ik ga het overigens zelf proberen met Alfa Romeo, en die heeft geen R1......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina