1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    pff alleen logo's van rockstar maakt al zoveel los, want iedereen zoekt ook naar Eastereggs enzo..
    echt fijn dit haha
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het schitterend. Noem is een andere game die al zoveel losmaakt na het laten zien van een logo van de game? :+

    De aankondiging van GTA V staat ook echt op alle "grotere" nieuwssites :cool:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Geniaal toch, en dat alleen maar met een simpele tweet en een aankondiging. En bam! elke game site en forum spammen vol over Grand Theft Auto. Rockstar hoeft niks te doen, bazen der hype. _O_
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    En de Yakuza uit de oude GTA's als gang. :cool:
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja echt! Iedereen die GTA4 ooit heeft gespeeld moet echt de TBoGT aanschaffen. Die DLC is gewoon 60 euro waard 8)
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Moge het speculeren maar weer flink aanwakkeren. :+
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik voorspel een heel topic vol gelul over die trailer volgende week. :+

    EDIT: Ik zie nu ook dat dit topic bijna 2 jaar oud is, dus we hebben gewoon 2 jaar en bijna 1000 posts volgespeculeerd, zonder ook maar enige informatie of aankondiging _O_ Noem mij nog een game die dat voor elkaar krijgt :D
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  8. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    When a book is called: Guns, Drugs, Hookers.... and no pants. I don't think I need to read it.. _O_
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een geweldig filmpje.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet om een of andere 'console war' te starten maar dit is natuurlijk gewoon wel overdreven. :). De exclusives op PS3 zijn ietsje mooier dan 360 exclusives maar daar is het mee gezegd. Ik weet vrijwel zeker als een Naughty Dog een Uncharted moest maken voor 360, dat het resultaat hetzelfde zou zijn. MS mist gewoon een developer zoals ND en Guerilla.

    As for multiplats....dat is nu wel een redelijk bekend verhaal. Dus zoveel meer qua graphics...nah zeker niet.

    Toen de eerste trailer uitkwam voor IV had je van die fansites die alles gingen analyseren, zo kwamen ze achter allerlei verborgen details. Sites zoals IGN en GT doen dat ook ,maar toch lang niet altijd zo goed zoals hardcore fans het doen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    MS heeft Epic Games en Gears of War 3. Bam.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Epic Games is een onafhankelijke studio en Gears of Wars rechten behoren toe aan Epic Games, waardoor Epic theoretisch gezien kan besluiten om hem op PS3 uit te geven.

    Des ondanks een 100/100 exclusive. _O_
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt,maar toch vind ik persoonlijk een Uncharted 2 en 3 fijner afgewerkt eruit zien dan Gears 3.

    Wat ook een geweldige cutscene in GTA IV is....vanaf 0:20

    Op geen enkele manier grappig zoals die van Yusuf,maar dat hoeft ook niet. Hier laat Rockstar zien hoe ijzersterk hun cutscenes kunnen zijn, echt serieus dit ook.

    [yt]4-HJnvlUAUo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    After you walk in to a village, and you see fifty children, all sitting neatly in a row against the church wall each wit their throats cut and their hands chopped off, you realize that the creature that could do this doesn't have a soul. _O_
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja fantastisch he, echt heel erg goed gedaan....ik kreeg serieus gewoon een beetje kippevel bij die scene :). Wat me ook opvalt tijdens het opnieuw kijken van deze cutscene, dat RDR echt duidelijk heel erg veel mooier is. Dus we kunnen denk ik echt sweet graphics verwachten :D
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    bovendien waren GTAIV en RDR op de 360 mooier, whoop
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja absoluut, ik heb beide versies kunnen proberen en ik schrok me echt kapot van bepaalde verschillen in GTA IV. RDR was nog veel erger, en ik zie dan sommige mensen op andere fora zeggen dat Rockstar gewoon een 'lazy' port gedaan heeft..maar dat vind ik dan weer makkelijk de schuld schuiven op iets.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het wel briljant dat ze juist nu 1 plaatje/logo vrijgeven. Wat was 11-11-11 ook alweer _O_
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben het wel weer mooi voor elkaar gekregen ja. Het is een paar dagen voor Battlefield 3, Batman Arkham City en Gears 3 zijn net uit, en binnen enkele weken zijn ook Modern Warfare 3, Skyrim en Uncharted 3 er en Rockstar zorgt met een logootje van een game waarvan nog niks bekend is ervoor dat ze het game-onderwerp van de dag zijn. Moet ze toch respect geven voor het feit dat ze zo'n hype weten te creëren met helemaal niks:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina