Fifa Football 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dwaalgast, 7 jun 2003.

1. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje... Is FIFA Football 2003 een goed voetbalspel??? Wat zijn de voor- en de nadelen? Is het mooi? Enz. enz.

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind hem zelf wel grappig maar niet bijzonder.... begin echt een beetje uitgekeken te raken op die fifa spellen... als je hem goedkoop kan krijgen is ie wel de moeite waard hoor... is vooral leuk om tegen een vriend te spelen.. bovendien is de 2 tegen 2 optie sterk verbeterd...

3. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zijn wel mooi en de gameplay is sterk veranderd.
    Zoals '' kierewietje :) hahah '' al zei, als je het goedkoop kan krijgen is echt mooi spel. Aan het begin is wel eff wennen, maar zodra je het onder de knie hebt is echt super.

4. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al koop je uit de winkel iets duurder is de moeite waard

5. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, thnx! Ben er wel van overtuigd dat ik (voetballer) hem moet hebben! Zeker als ie maar €35 kost!

6. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: €31, 95! Jaja, kep em gekocht bij de Gameshop (Den Haag) en daar is deze maand 20% KASSAKORTING! Voor de Hagenezen onder ons misschien wel leuk...

7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier er mee :)

8. masterape

masterape Guest

Het is een super mooie game, en de gameplay is ook vooruit gedaan. Maar wordt wel een beetje eentonig.

9. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuk spel. Maar nu heb ik het wel een beetje te vaak gedaan, dus nu is het ff wat minder. Maar als de nieuwe versie van FIFA uitkomt speel ik 'm zeker weer.*)

10. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op de PC en het is een lekker spel om te spelen. Speel elke week wel een paar potjes en raak er niet op uitgekeken.

11. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem dus gekocht en ben er nu al wel een heleboel uurtjes zoet mee! De gameplay is indd errug veranderd en ik vind dat de bewegingen allemaal heel erg natuurlijk overkomen. Alleen het sprinten is een beetje raar gedaan, als je 1 keer opzij beweegt ga je helemaal slalommen... Maarja... voor de rest: SUPER! Ik had eerst David Beckham Soccer, maar dat is echt de grootste miskoop in me hele leven geweest. Wat een baggerspel. Xbox-onwaardig!

12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gekocht voor 40 euro bij de FRS. Ik had de PC versie al en er vallen mij een paar dingen op.
    -PC versie ziet er veel mooier uit
    -Xbox versie gaat veel sneller
    -Geen eigen muziek meer:mad:
    -Nog steeds niet koppen als er geen ventje bij me staat:mad:
    -Xbox controller speelt veel lekkerder dan mijn Thrustmaster joypad:)
    -Eindelijk analoge pookjes
    -Hoe moet ik springen bij een vrije trap van tegenpartij? Bij PC-vesie kon dat wel:)

13. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem ook ff gehaald bij de gameshop in DH [bedankt voor de tip], 32 euro is een mooi prijsje voor deze niet zo wereldschokkende game.............................

14. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Springen als muur met Y...

Deel Deze Pagina