Mjah, die 2 gebruik ik ook. Op Spotnet kijk ik ook elke dag nog, of er nog een goede film ofzo op staat, werkt ook wel goed (zelfgemaakte HD filter!). Helaas is het in vergelijking met FTD een stuk minder
Hebben hier nog meer mensen Lightning usenet + Ziggo? Mijn snelheid lijkt de laatste dagen gecapped op 10mbit. als ik bij een andere usenet provider een testaccountje aanvraag haal ik wel weer de volle 40mbit Hebt lightning al even een mailtje gestuurd maar krijg sterk de indruk dat mn account gecapped is. Ik weet dat 500GB in een maand veel is maar dan moeten ze maar geen unlimited abonnementen verkopen
hij gaat bij mij trager lijkt het wel ik heb onder linux/ubunty sabnzbd geinstalleerd, echter hoe start ik hem vervolgens?
Spotnet laadt vanmorgen ineens een aantal duizend nieuwe spots en plots kan ik geen spots vinden die eerder dan 24 dagen geleden gespot zijn. Programma natuurlijk al opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet... Iemand een oplossing? Edit: En ineens doet hij het weer normaal...
kan je daar ook meteen een downloaden knop op krijgen, ala spotnet? Ik heb ook vaak problemen met spotnet. Nu tijdens het typen van dit bericht zelfs. Hij zorgt ervoor dat mijn videokaart crashed en zichzelf weer moet opstarten. Altijd als ik bijwerken druk op spotnet... Ik wil FTD terug
Spotplanet heeft een NZB knop, maar geen ingebouwde downloader (maar dan moet je gewoon newsleecher gebruiken, Spotnet is toch superkut met downloaden )
Ik kom al 2 weken niet boven de 2MB/s Heb ze al 3 keer gemailed en getwittered maar krijg geen (nuttige) reactie ander usenet proefaccountje zit ik meteen op 4,5MB/s (m'n max)
Iemand een andere optie dan lightningusenet? Want tegenwoordig moet je echt AL je gegevens invoeren..