1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker slim! Maar Bully had ik wel gewild :9
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zeker een goede deal. Heb ik ook met de Hardened Edition van MW3 gedaan :D
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb hem dus gister bij mm gehaald, de LE. Ik had de bol.com versie geannuleerd, toch 's nachts een mailtje gekregen dat ie vandaag bezorgt zou worden. Heb ik hem dus binnen en krijg ik die mail met code.
    Nou is mijn vraag :p : is die code voor iets wat niet bij de LE versie zit die ik dus gister bij mm gekocht heb, en als ik hem nou terugstuur, wat ik iig al van plan ben, zal ik die code gebruiken of niet? :p. Weet niet of je daar dan gezeur/gezeik mee krijgt enzo.
    Het zou anders een handige manier zijn om aan je code te komen denk ik zo haahah.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen gezeik zo doe ik het altijd.. net ook weer gedaan..;)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game een flinke tijd online gespeeld vandaag, en vrijwel geen connection errors, ging gewoon echt nice. Ik huiver voor vanavond als ik nog wat potjes zou willen doen, maar ach...dat zie ik dan wel.

    De squads zijn helaas bij 4 gebleven, echt jammer. Vooral in mijn geval, want ik heb een behoorlijk grote vriendengroep die allemaal BF3 gekocht hebben. In BC2 gingen we altijd met zijn vieren in een squad en de overigen deden gewoon join in progress. Nu kan dat niet omdat de server gelijk bomvol zit al. Hopelijk komen er nog meer servers online.
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kijk even paar pagina's terug..
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat een kut verbinding online. Ik kan niet eens normaal met een vriend joinen :emo:
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Menu's etc vind ik nog best wel onoverzichtelijk, vooral als je het vergelijkt met BC2 bijvoorbeeld. Dat er meer te costumizen is dat is wel weer erg vet.
    Net even #1, #2 en Knife kill achievement gehaald, tanks gaan echt hard! :9

    Vanavond lekker op m'n gemak aan de Campaign op hard beginnen, helaas is hij niet zo heel lang van wat ik allemaal lees.
     
  9. Nephasth

    Nephasth Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    2
    Tering, wordt ie fijn op de releasedag bezorgd en wat blijkt: sturen ze de PS3 versie! Gvd nog een dag wachten.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat hoor ik ook echt alleen maar, dat ie niet heel lang is. Maar ja, dat zeiden een paar vrienden van mij over de campaign in Gears 3 ook, en tot nu toe vind ik die helemaal niet zo kort. Ik rush er gewoon niet doorheen, gewoon normaal tempo. Als het ongeveer net zo lang als BC2 is, vind ik dat prima. Die vond ik persoonlijk echt niet te kort.

    Snap alleen de kritiek er niet op, genoeg andere games..ik noem meerdere COD games, daar was de sp ook alles behalve lang. Maar kan me niet herinneren dat we dat zovaak kregen te horen in reviews.
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand weet of er een mogelijkheid is om iets als een private match aan te maken? Zou erg jammer zijn. Bij Bad Company 2 kon het toch met minimaal acht mensen ofzo? :eek:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goed, heb de game sinds vanmiddag en ben gelijk de Multiplayer ingedoken. Hieronder mijn, korte ( hopelijk ) bevindingen.


    Ik startte gelijk op Caspian Border en het geluid kwam echt m'n speakers uit klappen. Heerlijk! Overigens duurt het vrij lang voordat de hogere resolutie textures op je scherm verschijnen maar als die er eenmaal zijn is het wel aardig.

    Na Caspian Border kwam ik op blabla Highway. Mijn god, dat is jammer. Op deze map zie je gewoon dat de XBOX 360 niet meer kan geven dan wat je ziet. De lichteffecten zijn ver te zoeken en ook de omgevingen zien er kaal en leeg uit. Best jammer ... maar dan ramt er een tank zowat over je heen ... overal explosies en op dat moment kunnen graphics je geen ruk meer schelen, DAN ... is het Battlefield.

    Jammer genoeg merk je wel dat de 360 echt een opvolger NODIG heeft. Het is het allemaal NET-niet. De gameplay is wel goed ... maar door het grafische gebeuren let je eerder op de pop-ins en textures die ineens uit het niets verschijnen. Het haalt je zowat uit je concentratie.

    Graphics; 7/10
    Operation Firestorm is de enigste map die ik er ECHT goed uit vond zien. Voelt als een "aangeklede" map. Hier een struik, daar een boom en daar wat explosies... Caspian Border is ook wel leuk, maar het lijkt er gewoon op alsof de HDD van je 360 het gewoon niet bij kan houden. Als je 2 minuten in de game wacht, is alles ineens een stuk scherper. Het is niet slecht maar zeker niet goed. Vind het ook opmerkelijk dat DiCE ineens met een engine komt waar zelfs de zware PC's moeite mee hebben. Hallo DiCE? De console markt staat BOVEN de PC? Denk aan de centjes :+

    Geluid; 10/10
    Knal! Explosie! Rammel! Hu-godver! Ik zit in een Micheal Bay film! Gewoon, subliem!

    Gameplay; 6/10
    Sneller als Bad Company 2 ... wacht, het VOELT gewoon alsof ik Bad Company 3 speel. Het neigt allemaal net meer de kant van Call of Duty op, voor mij dan. Enigste wat ontbreekt zijn de perks / killstreaks. De game speelt zeker sneller dan BC2 ... maar voor mij voelt het alsof er IETS ontbreekt. Misschien kan dat door de LAG komen ... Wie weet.

    Al met al ben ik best tevreden over BF3. Grafisch is het niet de beauty die ik had verwacht. Vond de GameTrailers vergelijking er BETER uitzien als wat ik nu op mijn scherm zie. En nee, ik heb geen oude beeldbuis met kont :+

    Geef BF3 dan ook een 7,5.
     
  13. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft echt niet per se aan hun te liggen, vaak laat de post het ook gewoon een dag liggen. Voor mij is dit de eerste keer dat een spel niet op de release binnenkwam. De vorige 5 keer ging het allemaal goed. Volgende keer bestel ik er weer, ben tevreden over hun service.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ben het over de graphics vooral echt eens met je, maar wat ik wel gemerkt heb is. Hoe groter de televisie, hoe veel duidelijker zichtbaar die minder mooie dingen worden. Dat is hardstikke logisch, maar vooral met deze game viel mij dat erg op.

    Ik game zelf op een 50 inch plasma, en games zoals Gears 3 en Batman AC zien er echt super puik uit, maar dit gaat bij lange na niet op voor BF3 100%. Ik heb de game eens getest op een 17 inch monitortje en toen zag ik ineens hoeveel mooier alles was. En dit heb ik gek genoeg met meerdere games, maar wel allemaal van EA. NFS Hot Pursuit, NFS The Run (demo), en zelfs BC2 zijn gewoon duidelijk minder mooi dan op een klein schermpje.

    The Run is gewoon veel te donker, kartelranden heel erg goed te zien in BC2 etc, op de plasma, alsof het aan de Frostbite en Frostbite 2 engine ligt. Op kleiner schermpje amper wat van te merken. Maar ja, het is niet anders...ik ga BF3 niet ineens op een ziek klein schermpje spelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook multiplayer gespeeld. En ik ben zeer tevreden :)
    Het ging ook heel goed! Ik was meteen één keer tweede en één keer eerste :)
    Ook twee achievements daarvoor gekregen :)
     
  16. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hier problemen met vreselIjke lag en het probleem dat als je server browser gebruikt er maar 6-7 servers zijn
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Wel een paar keer lag gehad inderdaad vandaag, en over die servers...yep. Eerst was het 100 servers online en toen nog maar ineens 7 a 8. Wat me ook opvalt is dat er amper mensen Rush spelen...the fuck?
     
  18. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk eerst vlaggen veroveren :p Old skool Battlefield ;)
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar rush... Toch maar even bekijken!
     
  19. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook filters zoeken op de xbox 360 zoeken
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep!

    Welke map is dit trouwens? Ben dit stuk nog niet tegengekomen, dat je naar beneden jumpt.


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina