1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Jammer dat je hier geen ervaring mee hebt... was hier wel nieuwschierig na
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben jij in het bezit van een Xbox 360 Slim en ben je van plan Battlefield 3 te kopen? Dan kun je wel eens het slachtoffer zijn van de lage flash-opslagcapaciteit van de kleinere Xbox. Gamers hebben kans dat de graphics er minder mooi uit zien op hun kleinere console.

    De Xbox 360-versie van de game bevat een tweede DVD met HD-textures, maar deze kunnen niet op het flash-geheugen van de console worden geplaatst. Gamers zullen een foutmelding krijgen met het bericht dat de game de textures niet kan opslaan en dat dit alleen op een harddrive kan. Hierdoor ziet er toch een stuk minder mooi uit op het kleinere broertje van de Xbox 360. In het filmpje hieronder kun je bekijken wat de gevolgen zijn.

    EA heeft zich nog niet geuit over een mogelijke oplossing voor het probleem.


    http://games.fok.nl/nieuws/470508/1/1/100/hd-textures-battlefield-3-niet-voor-xbox-360-slim.html

    Balen man!

    edit: hier nog een link: http://www.gamesradar.com/want-battlefield-3-got-4gb-xbox-360-slim-then-could-be-stuck-ps1-graphics/


    The best bit about this? Play.com are currently bundling the 4Gb Xbox 360 Slim with a copy of Battlefield 3. Depending on how big a problem this turns out to be, it could be an interesting week on the customer service lines.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  3. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu aantal uurtjes online gamen opzitten en ik moet zeggen dat deze game op een paar kleine puntjes na heel goed in elkaar zit. Sommigen zullen zich inderdaad storen aan de pixels maar persoonlijk vind ik deze game heel lekker spelen. Ik heb bc2 gespeeld maar die is mij niet heel goed bevallen, dus ik was erg sceptisch over deze BF.

    Wat in mijn ogen een pluspunt is, is dat je nu ook gameplay hebt zonder tanks, vliegtuigen, helicopters en noem het allemaal maar op.
    De hit registratie op lange afstand voelt voor mij nog wat vreemd, misschien is dit omdat ik nooit eerder battlefield heb gespeeld.

    Waar voor de één textures een grote rol spelen, speelt voor de ander gameplay een rol, persoonlijk stoor ik me niet aan de textures. Alleen is het bij mij een paar keer voorgekomen dat ik na mijn respawn geen gun zag en ook niet kon kniven enz. Ik hoop dat EA/Dice op korte termijn met een patch komt en deze problemen zal verhelpen.

    Vanavond weer ga ik weer verder, want zoals eerder gezegd heb ik nooit echt battlefield gespeeld en is het dus even wennen, maar ik ben ervan overtuigd dat deze game mij heel veel plezier gaat opleveren.

    Ik hoop dat ik de mensen die twijfelen over de aankoop van de game een beetje heb kunnen helpen.
     
  4. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb de MP Disc nu op mijn HD geintstalleerd is die HD texture pack er dan ook meteen op? Want heb nog geen berichtje gekregen om die te intstaleren.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kreeg die melding wel. Had de disc op de HDD gezet en de eerste keer dat ik hem startte kreeg ik de vraag of ik de HD content wou installeren.

    En als ik bij Memry kijk in het DAshboard zie ik ook die 1.5 GB HD content er los bij staan
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is alleen op PC te bekijken toch? Het enige wat wij op de console kunnen zien is de Battle Feed toch? Wat tot nu toe bij mij alleen mijn eigen unlocks zijn.
     
  7. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Die HD content moet je ingame installeren.

    Battlelog werkt ook voor de 360. Je kunt dan misschien geen games joinen, maar wel statistieken bekijken, platoons aanmaken en joinen en vrienden toevoegen.

    Ik heb trouwens nog een vraag aan degenen met een Limited Edition. Ik heb de game woensdag bij Nedgame gehaald, maar hier zat volgens mij geen Physical Warfare Pack bij. Dat zijn 2 wapens en 2 attachments die je daardoor eerder unlocked ofzo. Nou weet ik dat bij de meeste Limited Editions die erbij werden vermeld, maar bij Nedgame is dat niet zo. Wel heb ik de Karkand code al ingevoerd, dus dat zit wel gewoon snor. Maar nou vraag ik me dus af of ik die code nu mis of dat ie er helemaal niet bij hoorde te zitten. Niet dat ik het heel erg vind, maar alle extra's zijn meegenomen natuurlijk.
     
  8. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het trouwens ook al een keer gehad dat ik niet kon spawnen... Erg vreemd ik was zegmaar in het menu en kon wel gewoon mijn uitrusting bekijken maar op A drukken om te spawnen kon niet!
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook geswitcht tussen de verschillende spawn.mogelijkheden? Soms zit iemand ergens in waardoor je niet kan spawnen
     
  10. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ook... was echt heel vreemd... Maarja het volgende potje kon ik gelukkig weer mee doen :9
     
  11. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote van het forum van Insidegamer:

    Verschillende mensen op Tweakers hebben het al met succes geprobeerd.
     
  12. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt en dat heb ik ook gelezen. Maar ik kan dus niet vinden of je daadwerkelijk recht hebt op die Physical Warfare Pack. Want hij staat niet vermeld op het doosje en op de site
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb de PC versie, en bij mij zat er een blaadje bij dat ik recht op die pack had en zodra die beschikbaar was ik hem kon downloaden.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb dat blaadje niet gezien in mn 360 LE van de Bart Smit

    wat houden die packs in? Nuttige dingen of alleen extra camo o.i.d?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Oh wacht, ik haalde de warfare pack en Karkand pack door elkaar :+

    Ik had de SPECACT kit, die kreeg ik per mail van Wehkampf.

    Die warfare pack bestaat uit een wapen, flash suppressor en nog iets.
     
  16. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En die zou er standaard bij moeten zitten? Ik had volgens mij alleen een online pass met recht op Back to karkand.

    Ik hoop op specact zoals in BFBC2 zodat je per klasse 2 configs kunt opslaan.


    thanks
     
  18. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een hoop pre-orders zat die Physical Warfare Pack (dus inderdaad niet de Karkand maps) er als leuke extra bij. 2 early weapon unlocks (LMG en Shotgun) en 2 attachements.
    En aangezien je die skins (van spect-act) apart kiest bij de loadout heb je daar dus geen extra setje voor.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Met die SPECACT kit krijg je 8 extra camouflages, ik weet niet of er ook andere skins wapens bijzitten, dacht het niet.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah okay. Early unlocks en skins boeien me niet zo. Ik weet nu al niet wat ik moet kiezen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina