1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Multiplayer is momenteel echt brak zeg, soms word je gewoon eraf gegooit midden in een potje. En nee het ligt niet aan mijn internet (connection lost my ass!) heb glasvezel dus geen inbelverbinding EA, ga die servers eens fixen. Ik merk dat de Dice servers beter werken dat die van EA zelf. Ik snap dat het druk is maar als je midden in een potje eruit wordt gegooit door een connection lost dan gaat er iets niet helemaal goed met die EA servers.
     
  3. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister met iemand gespeeld die dat probleem ook had. Die werd random disconnect (meestal na een minuut of 5). Kon daarom ook niet met hem coop doen, want die maps duren langer dan 5 minuten.

    Geen idee wat het verschil is tussen zijn en mijn verbinding, maar blijkbaar zit er toch ergens iets fout. Heb je dat probleem ook met andere games? Zowel normale games, als die van EA of mogelijk Dice?

    Heb het probleem dus al wel gezien bij iemand anders, maar zelf heb ik gister gewoon een paar uur in een game gezeten. Bij de PC schijnen de servers ook niet al te best te zijn, waardoor ze hem om de zoveel tijd moeten rebooten :X

    Misschien dat er op het forum nog wat te vinden is?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg er ook echt woedeaanvallen van!
    Het duurt eerst een eeuwigheid om er in te komen en daarna word je er idd gewoon uitgegooid :mad:
    Erg slecht , mijn nat is gewoon open dus aan mij ligt het niet.
     
  5. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren veel last van gehad k*t server. Maar jah dat krijg je als iedereen online gaat.
    Voertuigen vind ik maar niks bagger heli's bad company 2 was de beter. Van mij hadden ze die vliegtuigen er wel uit mogen laten.
    Tis misschien wel ff wennen.
     
  6. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ook niet, want ik ben meestal degene met de kutverbinding in ons clubje :+

    Mijn Nat staat hier ook open, dus dat is het verschil niet.
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Sjongejonge of ik speel tegen ongelofelijk goede mensen of ik en mijn team zijn ontzettend waardeloos:'-(
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag het spel ook eindelijk binnen gekregen van gamesync. Op de website stond dat het voor 45 euro een gewone editie was, maar er is toch een limited edition gestuurd. Eens kijken hoe het spel is.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    op twitter stond net dat ze klaar zijn op alle 3 de platforms met de servers
    dus ik hoop dat het nu goed komt want ik wil vanaaf wel weer ff de MP doen
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Tis maar een game hoor. Misschien verkoopt de game nog veel beter dan ze hadden verwacht. Ga lekker de SP player doen of pak een andere game. Je leven hangt er niet vanaf zeg. :{
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb het bij andere games niet, alleen bij BF3 dit probleem, en bij BF BC2 het probleem dat je niet kan joinen totdat je uitgelogd bent en weer ingelogd... ook al zoiets aparts maarja dat was even wennen. 8)
     
  12. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Gok dat het laatste dan wel met elkaar te maken heeft.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je opzich wel gelijk in maar de SP is geen zak aan helaas, dus snap zijn frustratie ook wel een beetje. Maargoed het is ook een feit dat de game natuurlijk net uit is en daardoor door meer mensen wordt gespeeld dan over een paar maandjes dus de servers zijn momenteel best zwaar belast.

    @Martinespire
    Ik snap alleen niet dat ik dan het alleen heb bij Battlefield games, hoewel ik ook BF1943 heb die geen enkel probleem heeft. Maar misschien gaat het als het weer rustiger word op BF3 ook weer beter met joinen.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja snap ik, maar je weet gewoon dat er dikke problemen zijn. Ik pak de SP nu ook gewoon maar, en kijk in de loop van volgende week wel of het allemaal een beetje werkt. Dan kun je tenminste volop genieten. :)
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb geen enkel probleem met de server en of lag. Ik heb wel problemen met het schieten want dat gaat me nog niet zo goed af:9
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik denk ook dat het volgende week al een stuk beter gaat draaien, want Battlefield moet het echt van z'n multiplayer hebben vooral deel 3. Want ik vond de singleplayer van BF BC2 echt veel leuker om te doen, weet niet waarom maar de singleplayer voelt gewoon niet leuk/uitdagend aan.
     
  17. Taya

    Taya Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik van plan om een HDD te kopen voor me xbox 360 slim om Battlefield 3 te kunnen spelen. Is dit goed? KLIK
     
  18. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan erin ja, maar 20gb is wel wat klein. Al kun je wel zowel de mp-disc als de hd-content installeren. Draait hier erg smooth zo. Al zou ik gewoon meteen voor grotere schijf gaan, heb je er ook met andere games plezier van.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren voor het eerst online geweest en ik heb dit over de MP te zeggen: _O__O_

    Twee maps gedaan en ik kan wel concluderen dat ze daar echt hun best hebben gedaan i.t.t. tot die wagenzieke maps van Black Ops of andere COD games. Die MP kon ik nooit langer dan 1 potjes per dag verteren. Veel te druk en te snel en die bevalt me in BF 3 echt een tienduizend keer beter. :thumbs:
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke klas spelen jullie eigenlijk? Ik zelf ben nu met Support bezig begin het iets meer onder de knie te krijgen maar heb al gemerkt dat het of een bipod is of een scope erop. Ik kies toch voor de bipod dan kan je zo 3 man mee neermaaien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina