ik wil bij m'n x-box een extra (of wel meer) controllers kopen. nu zijn er mensen die de standaard controller van MS te groot vinden. Maar er zijn nog heel veel andere merken die controllers fabriceren. ik heb over deze merken weinig gevonden over hoe de controllers van die merken bevallen. zijn er hier mensen die een controller hebben die niet van MS komt ? en zo ja, hoe bevalt ie ten op zichte van de standaard MS controller en welke zijn aan te raden ? dank
Ten eerste, ikzelf houd persoonlijk niet van third-party accesoires, dus artikelen van een ander merk. Ik houd ervan alles origineel van 1 merk te hebben. Is een tik van mij. Ook vind ikzelf persoonlijk de controller reuze meevallen. Sterker nog, ik vind hem geweldig. Lekker groot en grof, maar wel erg subliem en goed te besturen. Ik vind hem gewoon de beste controller die ik heb gehad, en believe me, dat waren er echt veel. Maar vind jij de controller te groot, ik zou hem ff uitproberen als ik jou was, dan zou ik voor S-Controller of Controller-S kiezen. Dat is gewoon van MS, het is volgens mij dezelfde prijs. Hij is ietwat kleiner. Als je wat meer info wilt, moet je even met de searchengine van dit forum ff zoeken. Talloze topics, sommige onnodig, zijn ervan aanwezig. Ik hoop dat je hiermee voldoende weet.
k heb zelf nog maar 1 controller dat standaard ding(+1 in reward pack) dus het maakt me niets uit dat ie groot is want hij ligt toch wel lekker in de hand. Als ik een 3e controller van een ander merk zou kopen nam ik een thrustmaster daar heb ik het meenste vertrouwen in.
Ik vind de standaard controller ook top. En binnenkort een poging om LED's in te bouwen!!! Kan me de maar niet toe zetten om die spullen te kopen en ik ben een beetje angstig voor de lijm. Ben ik namelijk niet zo'n ster mee.
Weet misschien iemand waar ik een tekening kan vinden hoe je precies ledjes inbouwd in je controller??
met een adaptor kun je zelfs een psx controller gebruiken,heel fout maar je wilde wat weten over extra controllers.
In De OXM van Juni staat een review van een Third party controller die 5 punten (is het maximum) krijgt!! Ze zeggen er wel bij "We are not saying it's better than the original, but if you don't want to spend too much money, this is the best choice". Hij is alleen wel blauw (transparant). Niet zo mooi vind ik zelf, maar hij schijnt erg goed te zijn.
Ik heb een cheapy controller gekocht bij freerecordshop. Het is een vaag onbekent merk, maar hij doet het goed. Hij ligt veel slechter in de hand vind ik persoonlijk, maar ja hij is alleen voor multiplayer.
mijn vriendin vind de controller van de FRS beter dan de orgineel maar dat is omdat ie ietwat klijner is en zij ook ietwat kleiner is
Ik heb drie controllers waaronder 1 van een 3e partij, deze controller is kleiner en in de vorm van een X. Ook de knoppen staan dichter bij elkaar. (vraag mij niet van welk merk hij is want dit weet ik niet van buiten). Voordeel : zeer makkelijk bij Rallisport Challenge + kost minder dan de officiële controller van MS + heeft een Turbo Functie + een Back Functie. Nadeel : Als je spellen zoals THPS3 gewoon bent met de officiële controller kan je je wel eens misduwen bij deze controller aangezien de knoppen (gele,blauwe,rode,groene) dichter bij elkaar staan.
ik heb zo'n thrustmaster ding, voor doa3 is ie wel beter (knoppen dichter bij elkaar) de rumble is een stuk minder dan de orginele. hij is wat kleiner en lichter en €10 goedkoper