1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik net wel de specact kit upgrade code van amazon gekregen, spel staat nu eindelijk ook op verzonden, heb hem dan wel binnen tegen de tijd dat de server problemen zijn opgelost :+
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ook support omdat je hier het snelste ranks mee omhoog gaat, was in de beta ook zo was toen binnen de tijd van de beta al rank 43. :D Gewoon elke keer ammo neerleggen bij allemaal gasten en veel punten krijgen.:cool:
     
  3. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niks van gamesync gekregen ben nu btw op school. Hoop als ik thuis kom dat ik 't wel heb binnen gekregen..
     
  4. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gaat Medic anders ook wel snel, als je dik in de actie zit, helpen die kits wel. Al merk ik dat de Ammokits momenteel nog wat schaarser zijn, waardoor je (als je er 1 neer gooit) wel snel veel punten kan halen op taktische locaties). Omdat je als support met veel ammo al begint, heb je minder snel de neiging om die neer te gooien. Ook moet je die shockpaddles voor reviven nog unlocken, dus als je die eenmaal hebt, kun je daar ook wel punten mee scoren.

    Voertuigen slopen levert ook wel veel punten op (als je anti-air rockets hebt unlocked kun je in het begin van de ronde even snel de jet/chopper uit de lucht schieten voor wat makkelijke punten. Daarna kun je beter overstappen op anti-ground.

    Wat me wel opviel: als je als attacker een Mobile Spawnpoint neerzet, spawn je vaak in de lucht een metertje of 50 (of 100) boven de map. Hoort dat zo? Want nu kun je niet echt sneaky gebruik maken van dat ding. Al doet ie het ook weer niet altijd.
     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zelf bedenken wat je gaat doen *) Ga ik via links of via rechts.. via land, water of door de lucht? Blijf ik verdedigen of ga ik toch maar een vlag proberen te veroveren...
    Dit kan allemaal in een COD game niet. Daar is het rennen als een kip zonder kop en maar hopen dat je KD boven de 1 is :9
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    maar om die punten te halen moeten de servers het wel doen :lol:

    doen ze het nu weer goed of is niemand aan het spelen nu ?

    was het vandaag geen release dag in de UK ? zal dus wel weer meer spelers komen
    in de servers
     
  7. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies trouwens de kit die mij het beste uitkomt... Maar ik vind engineer wel erg lekker werken :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  8. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of dit ook voorkomt op de PS3? Zit er een verschil in het type Xbox dat gebruikt wordt (oude en slim versies)? Kan het iets te maken hebben met het al dan niet installeren van de multi player op de harde schijf (als de HD texture pack reeds is geinstalleerd)? Het is jammer dat de Xbox de textures de ene keer wel lijkt te laden en de andere keer lijkt achter te lopen. Vanavond zal ik de game zelf spelen, ik hoop maar dat het iets kleins is en er een oplossing voor is/komt door middel van een patch.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel ook engineer. Wil de G36C inlokken en de raketten zijn ook best chill om cover kapot mee te maken voor de vijand.

    Trouwens wat is de Spec act ding ofzo?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    +2 :thumbs:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn blijkbaar alleen wat extra MP skins.

    Dus niet zoals in BFBC2 dat je ook echt 4 extra klasses krijgt waar je de config voor kan opslaan (helaas)

    Nu zit ik bij elke mapwissel mn klasses weer aan te passen en hoe meer ik unlock hoe erger dat word :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel iets van 1,5 uur BF3 online nu met twee vrienden en het gaat prima, ik vind hem ook echt steeds vetter worden. Vind toe nu toe Tehran Highway wel de minste map. Heb sowieso niet veel met nacht maps.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, Battlefield kopen voor 360? Advies nodig.
    Ik vond Bad Company 2 heel leuk online. Battlefield 3 beta was echt poep, geen ruk aan.

    Kopen? Wat zijn jullie opinies? Of skippen voor CoD?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kopen, want ik vind het helemaal top en zeker de MP! Vooral de grote maps zijn erg vet, waaronder een op een markt met o.a. voertuigen etc.

    Grafisch kan dit echt niet slechter zijn dan de beta, want op mijn 360 met het HD pack ziet het er echt top uit.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe behaal je punten voor 'Support'? Want ik graag die C4 Explosives. :)
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Knallen
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    kak 2e keer dood door uit een helicopter te springen hoe doe je ook alweer je parachute?:+
     
  18. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    A indrukken. Bij base-jumpen is dat ook wel handig. Al paar keer te laat in gedrukt :+
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    (A) ingedrukt houden volgens mij!
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina