1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer dat ik in een heli zat was ik snel dood... iedereen moet nog een beetje wennen aan de besturing :9
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer meningen? Kopen of niet? #twijfel (dankje Yellow...)
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Absoluut een must have qua MP , kopen dus
     
  4. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heli's zijn inderdaad een stuk moeilijker te besturen geworden! Zie er ook een hoop weer meteen naar beneden komen, neerstorten dus :9
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    volgens mij toch echt 2x!! A indrukken :thumbs:
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de LE 10 euro meer waard (55 ipv 45) dan de gewone versie? Zijn die maps het geld waard?
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    maps zijn er nog niet dus moeilijk te zeggen maar wat ik wel weet is dat ik elke DLC van BF meer waard vond dan die van COD
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    kan je dat uitzetten toevallig bij conqqurst als je bij een vlag loopt dat er nier meer loeigroot een a of b of c in je beeld dan komt?!

    Schijt vervelend
     
  9. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg zeker kopen. Ik vindt het echt de verbeterde versie van BFBC2.
    Tuurlijk zijn er in het begin altijd wel zaken die verbeterd kunnen (of zelfs moeten) worden, maar de Battlefield ervaring is dat dat binnenkort allemaal verholpen is.

    Over de graphics lees ik wat wisselende berichten, maar voor mij persoonlijk gaat het om de gameplay. De graphics zijn voor mij meer dan goed, als ik nog mooier wil pak ik wel een Alienware gamepc. Voor mij is het gewoon ontspannen, op de bank , lekker een beetje knallen met friends/squad en daar vind ik dat geen enkele andere game met Battlefield kan strijden. BF is gewoon een super team-based shooter.

    En over de zgn CoD figuren die als lone-wolf nu tekeer gaan, geloof me dat was bij BFBC2 ook al , maar dat is over een aantal weken over dan zijn ze weer weg en houd je de serieuze spelers over.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  10. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Die maps zijn qua gameplay gewoon hetzelfde als die van BF2. Die waren meer dan prima, dus op zich kan het die 10 euro wel waard zijn, maar dan moet je de game wel veel spelen
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zal vandaag vast nog wel komen, die van mij was eerder vandaag met de post gekomen.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou de game zeker kopen, ook al heb ik de MP nog niet gespeeld en is deSP erg scripted.
    De graphics zijn dik in orde, de missies voor zover ik het kan zien gevarieerd, en overal is chaos en aktie. Het geluid is echt vet, ik heb hier 4 speakers en een subwoofer, en het knalt gewoon echt heerlijk.
     
  13. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Operatie Metro is toch wel de minste map!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Grafisch zeker ... is echt raar. FireStorm, Caspian Border etc zien er wel prima uit.
     
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook qua gameplay... Er is eigenlijk maar één gang, dat zorgt al snel voor een CODachtige gameplay...
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Net ff een potje online gespeeld, en ging prima. :) Lekker om weer eens met tanks rond te rijden, straks eens even proberen of het in de lucht weer net zo lekker gaat. :)
     
  17. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    als je Bad Company 2 leuk vond dan moet je deze ZEKER kopen.. ik zeg dat uit ervaring want Bad Company 2 was ook helemaal mijn ding. En BF3 bevalt mij erg goed :thumbs:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kan disc 2 niet meer van mijn HDD verwijderen. Is de SP disc van 6.7 Gig.
    Hij zegt dat er een probleem is met het doen van die actie.
    Iemand meer dit probleem en hoe het op te lossen?

    Heb de SP namelijk uitgespeeld en wil wel graag die 6.7 Gib terug.
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    maar je moet dan wel de eerste weken er doorheen bijten want daarna
    haken de meeste COD'ers en andere af en blijven de ekte ekte BF'ers
    over en gaat het alleen maar leuker worden.

    dit was BC1 en 2 ook zo
     
  20. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met de limited edition:

    Wil je de Spect-act en de Physical Warefare pack?
    Neem dan even contact op met EA. Ze controleren je DOB ( Date of birth ) die aan je account gekoppeld is. Vervolgens krijg je de 2 codes!

    https://help.ea.com/home moet je op de knop 'praat met een gameadviseur' klikken. Wachttijd kan wel oplopen..

    Werkt ook voor PS3!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina