Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    omdat dat ding overvol staat met crap auto's. zo overvol dat de helft niet eens wil laden

2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    waarom is iedereen zo met die achievements bezig, ik ben daar totaal niet mee bezig. Ik koop zo'n spel voor het racen en niet voor "kijk mij ik ben level 50 en heb alle achievements"! (No offense voor die gene die dat heel belangrijk vinden) Maar mijn mening.

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil ze graag halen als "ultrafan". Andere games ga ik zeker niet voor 1000/1000. En zoals we bij FM3 zagen loont het nog ook om lvl 50 te halen gelet op de import-file naar FM4

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar level 50 haal je sowieso, ook zonder te achievementhunten ;).

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Eensch:thumbs:

Valt me op dat je heel snel credits verdient in FM4. Vooral die Rivals mode, waar je 150k verdient als je steeds een (snelle) Rival verslaat die net iets sneller is dan jou tikt aan. Zo heb ik net 5 rivals (x 150k) achter elkaar verslagen op een track die steeds net wat sneller waren dan ik.

6. Rubber Duck

Rubber Duck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me soms ook wel eens af. Ik krijg soms het gevoel bij sommigen, dat ze alles 100% willen halen om alleen online mee te kunnen opscheppen. Die achievements en op de PS3 die trophies, die boeien mij totaal niet. Ik speel een game voor mijn plezier en op een wijze zoals ik het wil, niet voor die achivements en trohpies rotzooi. Degene die ik krijg is mooi, de rest kan me aan mijn reet roesten.:+

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat hebben achievements nou met opscheppen te maken :emo: Een paar jaar geleden wilde ik alle games zoveel mogelijk halen, maar laatste tijd niet meer zo, speel ik gewoon de game en dan zie je wel welke je haalt, maar juist door alle achievements bewust proberen te halen vergroot je heel erg het plezier en de veelzijdigheid van het spel, het is voor mij een extra dimensie en ben er nu dus met Forza 4 weer wel mee bezig.

8. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    als je er niet mee opschept niks;) Maar ken mensen die vinden het stoer om te posen met hun gamer card met hun punten! Zelfde als in COD met de prestige levels (vaak tussen de 12-16 die dat hebben). Maare wat ik al zei, is mijn mening.

Dusch, vanavond maar eens kijken of ik nog even kan racen (lees mag racen van mijn vrouw).

9. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach ik word ook wel eens gepest met het hebben van een lage gamerscore, en dan snappen ze niet waarom ik in de lach schiet.
    Wees jij lekker trots op je virtuele puntjes die straks als er iets nieuws verzonnen wordt weer komen te vervallen, joepiej.

Komt er nog een patch voor de clubgarage? want de helft is zwart en laad niet eens 8)
    Daarnaast hoor ik inderdaad meerdere mensen die 150k krijgen bij rivals als ze iemand beaten, ik zie alleen 2500 cr, tot het hoogste 25k.
    Doe ik iets fout, te vroeg snelle tijden neer gezet?
    Of pest forza mij gewoon :'-(

10. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik meemaak is als ik een rival challange doe dat ik mijn rival selecteer en dat ik dan sneller ben dan hebm en ook dan drie anderen, maar volgens mij krijg je dan alleen maar geld voor de rival die je hebt verslagen.

Maar hoe dichter je bij de top komt hoe meer credits je krijgt dacht ik....
    mijn hoogste credits waren dacht ik 50.000 ofzo heb nog nooit 150K ergens voor gehad.

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hangt af van hoe snel de Rival is die je verslaat. Voor de minder snelle krijg je 2500 credits, voor de snelste 150.000 credits. Wanneer je een langzame Rival hebt geselecteerd (en verslagen) met een toptijd waardoor je ook een heleboel heel snelle Rivals verslaat heb je dikke pech geloof ik en krijg je maar 2.500 credits.

Als ik eenmaal een snelle tijd heb neergezet (150k Rival verslagen) ga ik meestal gelijk terug naar het Rival menuutje en daag ik een nieuwe Rival uit die een paar tienden sneller is, waarna ik weer 150k binnenhark als ik die versla en een nieuwe Rival die dan weer net iets sneller is selecteer en zo verder :)

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    ja duh! Als je idd mee kan doen om de bovenste plaatsen gaat het rap ja. Tip voor diegenen die ook lekker willen cashen met rivals maar NIEt bij 150k per rivaal komen (ik alleen in het begin gelukt, nu ook niet meer):
    Begin zo laag mogelijk en versla elke keer de rivaal die 1-duizendste sneller was dan jij. En laat gerust je gas los of rem nog ff voor de finish, zolang je de ghost maar voor blijft. Zo leer je de track en loopt de bonus na een paar rivals leuk op. EN je affinity, EN je level....

-edit- en anders heb je idd pech als je niet ff remt, want dan heb je nog altijd maar 2500 cr...... en dan kun je vervolgens de volgende rivaal net niet verslaan.

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    achievements halen is gewoon een extra uitdaging, valt niks mee te patsen idd, want het zegt niet zoveel, behalve dat je een grote fan van de game bent.

Zijn er nog mensen die vanaaf met een groepje online willen gaan? Beetje racen (bij voorkeur ook de ring ;), voetballen, taggen ofzo?

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja:thumbs: Al kan ik niet altijd iedereen in 1x joinen.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Als er mensen aan het racen zijn, voeg me maar toe: Alpha NL. Ik heb nu helaas niet zoveel tijd, maar ik heb meestal wel zin in ff online gamen :)

16. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Anders heb ik net even de november carpack gedownload!!!!! Kreeg een code via turn10 over twitter! Had weinig geld maar heb een audi rs3 in de clubgarage gezet, kijken of jullie hem ook zien!!

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :thumbs:

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Ik volg turn10 en zag dat die gast een paar codes aan het tweeten was, dacht snel eem kijken of die ook goed is en voor ik het wist stond ik oog in oog met een aventador waar ik helaas geen geld voor heb!! Hahahahaha

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb het geld wel maar de code niet, damn! Ik kom om van het geld in FM4 /stoeremodus.

20. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je geen geld donaten? Dan share ik de cars? Of heeft dat geen zin?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina