[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Enige keer dat ik je tegen was gekomen dat potje :p
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    |:- ik denk dat deze mensen wel degelijk weten waar ze over praten... Anders halen ze dit ook niet aan, ik vind het iig ook zwaar irritant dat de game steeds 2 à 3 seconden nodig blijkt te hebben om de HD textures te laden want het kan er wel mooi uitzien maar niet als je snel door een level rushed. Hoop dat ze dit gaan patchen!
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Zogenaamd de mooiste game op de console ? Weinig twijfel over hoor, het is de mooiste. Sommige mensen ? Sommige mensen klagen niet ja, dat klopt. Geen appels met peren proberen te vergelijken, gaat niet werken. Neemt niet weg dat de gameplay van Battlefield heerlijk is, alleen zijn sommige maps onder het niveau, van wat ik van Dice gewend ben. En als ik de multiplayer overall vergelijk qua graphics, niet te vergeten dat de omgeving grotendeels te vernietigen is, dan hebben ze het inderdaad grafisch heel goed weten neer te zetten op de console. Als ik het vergelijk met andere multiplayers, waar houten huisjes onverwoestbaar lijken, dan is het misschien wel de mooiste multiplayer van het moment. Of spreek ik mezelf nu tegen ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ook wel met de grootte van je TV te maken denk ik... Ik speel op een 32" full-HD LED TV (Sony Bravia). Een vriend van mij heeft een 19" HD-ready LCD monitortje van Samsung. Een stuk kleiner dus, maar toch lijkt het alsof Battlefield 3 bij hem mooier lijkt. :p

    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Battlefield 3 lelijk is. Ikzelf vind het niet de mooiste game op de Xbox 360, maar zeker niet de lelijkste.

    Mits je de Limited Edition hebt natuurlijk. :9

    Maar is er enig idee wanneer Back to Karkand komt? Ik dacht dat ie meteen beschikbaar was voor Limited Edition eigenaren en dat je juist langer moest wachten als je niet de Limited Edition hebt? Hoe zit het nou? :eek:

    EDIT: In dit artikel staat dat Back to Karkand pas in december komt...
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mee eens, ik speel het ook op de 360 en vind de graphics schitterend. Loop maar eens door een stad ofzo, de belichting, het geluid je weet gewoon niet wat je ziet en hoort. Knap dat ze dit nog uit de 360 weten te halen. :)

    Ik kan bijna geen shooters bedenken die er beter uitzien op de 360. Forza ziet er geweldig uit, maar die 2 kun je gewoon niet vergelijken.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En lekker boeiend of het DE meeste is.
    Is gewoon een feit dat het er super mooi uitziet en zeker in de top 5 zit.

    Speel m zelf op de pc en blijf me over een hoop dingen verbazen hoe het eruit ziet.
    Daarnaast heeft BF iets wat veel andere games niet hebben; sfeer.

    Het gevoel dat je met een aantal gasten in een gang covering fier aan het een bent, de een ligt, de andere zit op een knie, daarachter staat iemand.
    En dan vliegt er een RPG rakelings over je hoofd. Dat is BF!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rage ziet er met speels gemak in de SP veel en veel beter uit. Qua MP zou ik er ook zo snel niet 1 kunnen noemen.

    Behalve als we PS3 ook mee mogen rekenen want dan is Killzone 3 toch beduidend mooier
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Killzone 3 mooier dan BF3? Ben ik echt niet met je eens hoor. Killzone zag er mooi uit hoor, daar niet van. Maar het overtreft zeker BF3 niet imo. BF3 leeft veel meer, kijk maar eens op straat, of zie de rookwolken bij iets wat in brand staat. Het ziet er ook allemaal beter uit.
     
  9. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat iedereen dat nog zelf bepaalt ofniet?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat leeft er op straat in de MP dan?

    Ik vind BF 3 een spel van uitersten. Ene moment zit je tegen een lelijk belichte vlakke texture aan te kijken met een vijand die door de muur clipped en het andere moment zie je geweldige effecten en explosies en past het ineens wel allemaal perfect bij elkaar.

    Killzone 3 daarentegen vind ik consequent goed lopen, geweldig eruit zien en alles past.

    Dat wil niet zeggen dat ik BF3 lelijk vind maar de ondergrens en de bovengrens van de visuals liggen wel heel ver uit elkaar. In tegenstelling tot bijv Rage, Killzone, Uncharted MP, Crysis 2 MP etc etc. Dat is allemaal wat consequenter


    Edit:// even over de SP , ik ben nu die tanks missie aan het spelen die je ook vaak in demo's zag en die ziet er dan wel weer geweldig uit. Terwijl de missie hiervoor

    Op de beursvloer in parijs
    er echt heel matig uitzag :/ Het is allemaal zo wisselend
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bomen :+
     
  12. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    We zijn gewoon te verwend geraakt qua graphics we willen steeds meer. Ik vind het knap wat ze nu nog uit de xbox 360 uit kunnen pompen.
    De maps zijn minder dan bad company2 vindt ik dan. Alleen bazaar en die map in parijs zijn leuk.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Alle Battlefield liefhebbers....

    Valt BF3 eigenlijk tegen? Waren de verwachtingen te hoog? of is dit echt een game die tot zijn recht komt op de pc?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Op de PC is ie meer dan ik had verwacht, prima graphics en 64 man online _O_
     
  15. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij is goed, maar irriteer me aan het laden van textures, dat duurt gewoon te lang en daardoor ziet het er soms crappy en soms heel goed uit! Maar als je daar door heen kan kijken is de game zeker vermakkelijk
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  16. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de maps tot nu toe ook niet denderend.. Hoop dat de back 2 karkland maps wat zijn en dat er nog vele maps mogen volgen als download.. Maar aan de berichten (bf3blog.com) te zien staat ons nog heel wat te wachten aan uitbreidingen dus dat moet helemaal goed komen!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De MP valt niet tegen. Maar de kwaliteit van de servers bij launch wel :+

    En ja , misschien is dit wel een echte PC game. Ik denk dat ik de SP leuker zou vinden als visueel alles zou kloppen en de performance beter was. (al moet ik wel zeggen dat de tweede helft van de campaign imho al een stukje beter is dan de eerste helft)

    De servers moeten op volle toeren gaan draaien en er moeten nog wat netcode probleempjes weg-gepatched worden en dan hebben we weer een echte BF topper. Ook op 360
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister eindelijk de tijd gehad om het te spelen en dat viel ff tegen zeg 8)

    Grafisch is het het maar net an, vond BC2 er iig beter uitzien. Vooral ook wat betere kleur keuzes en hogere reso textures. De verschillende skins zijn ook echt niet van elkaar te onderscheiden, iedereen heeft gewoon een wazig donkergrijs pakkie aan.
    Explosies en lightning zijn wel epic, vooral als je een raket door een tunnel heenschiet _O_

    Het menu is clunky en het blijft vervelend dat je die hoerige killcam niet kan skippen en dus eerst 10 seconden naar een lijk in een hoek gefrommeld of een camper die je allang weet te zitten in een hoekje moet kijken en dan 2 hele seconden krijgt om je nieuwe accessoires en shit in te stellen.

    De maps waren ook niet echt verschrikkelijk boeiend , waarschijnlijk omdat we met z'n 32e 24e op een gekrompen 64 speler map spelen.

    En...knifen is nog steeds kut 8)

    Maar goed ik kom hier prima mee door tot een andere game maar ik ga hier denk ik veel minder tijd in steken dan enig andere BF game tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    24 man toch?
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eh jah 24 zelfs :p

    net wakker etc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina