1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Chill! Dan krijgt mijn klant een mooi nieuw model toegestuurd eind van de maand:)
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Stel je hebt afgelopen week een mbp gekocht, de oude versie. Kan je hem hier in Nederland ook inruilen voor een nieuwe? Aangezien dit in de VS kan.
     
  3. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier toevallig ook mensen die ervaring hebben met het kopen van Apple producten via marktplaats? Heb sinds vorig jaar een Mac Mini maar wil nu overstappen op een iMac. Ik vind de nieuwe iMac iets aan de dure kant dus dan maar een iets ouder model voor wat minder.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Normaal gezien niet.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn iMac krijgt via zijn "Ethernet" aansluiting (Naam klopt niet. Ethernet is een protocol, geen connector... maar goed) geen IP adres meer. Krijg alleen nog maar 'n APIPA adres.

    Ik weet heel zeker dat de UTP kabel een goed signaal doorgeeft, want op de Xbox 360 werkt hij wel. (Andersom ook niet - De kabel uit de Xbox 360 werkt ook niet op mijn iMac)

    Kan ik mijn netwerkkaart resetten of iets dergelijks? (Herstel, uit- en inschakelen heeft niet geholpen)
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik wil mijn macBook pro end 2010 ghraag verkopen, maar de R en de T werken niet. Is 900,- dan een goede prijs? Heeft me 2200,- gekost.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zou gewoon ff navragen wat t kost om t toetsenbord te fixen, en dan gewoon rond de gangbare marktplaats prijs gaan zitten
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Wat is een gangbare prijs dan? Want ik heb geen idee wat er mis mee is. Het toetsenbord werkt nog, behalve die 2 toetsen. Kan het een losse connector zijn of iets?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, of aliens

    Bel gewoon een mac reparateur op, leg je probleem uit en vraag om een schatting van de kosten
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder die twee letters kan jij niet inloggen op XBW (:+) dus ik zou gewoon even bellen naar een shop of ze die twee kunnen fixen. Denk dat de macbook dan meer in trek is dan met twee kapotte toetsen.
     
  11. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, ik kan helemaal niks meer met dat ding. De toetsen zitten in mijn wachtwoord:+
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb met mijn witte macbook (laatste) nu dat de klik knop het niet meer doet met de trackpad :mad: hopelijk kan ik het via mijn werk laten repareren.
    Gebeurde nadat ik de mac had schoongemaakt met een vochtige doek..

    (workaround is dat ik nu tappen om te klikken heb aangezet maar is lang niet zo fijn)
     
  13. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    EDIT< JoJo heeft gelijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2011
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou wel moeten kunnen, in tegenstelling tot wat Daan zegt. Er staat aangegeven bij de productbeschrijving dat Mac OS x wordt ondersteund, dus het zou gewoon moeten werken
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Je hebt gelijk, ik las te snel:)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee top, bedankt voor de snelle reacties!
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Als hij van eind 2010 is dan heb je toch nog garantie?
    Waarom dan moeilijk doen en voor minder verkopen?
     
  20. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè ff vraagje,

    Voor op mijn zolderkamer wil ik ook nog een iMac kopen.
    Hoe Zit dat nou met al mijn gegevens, kan ik dat gewoon delen? En net me printer? En op mijn externe HD kan ik die ook gebruiken voor backup? Me andere iMac zit daar ook op.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina