Weer puike foto's zeg, welke site is eigenlijk het best en fijnst te gebruiken voor foto's up te loaden?
Ook al hou ik meer van racen, de foto mode is wel erg verslavend... Please feedback over hoe het beter kan! Cheers! Austin DBS by harry-seaside, on Flickr Mustang @ The brick yard by harry-seaside, on Flickr Mustang @ The brick yard by harry-seaside, on Flickr
FF een rijtje van ikke: Car Soccer met XBW! Aventador Bips! Aventador Side! 458 Challange Hood! 458 Challange!
Tot nu toe deed ik het eigenlijk 'omdat het kan', maar ik moet bekennen dat het eigenlijk maar zelden toegevoegde waarde heeft, dat vignetten.
Vignetten kan wel toegevoegde waarde hebben, ik gebruik het bijna in al m'n foto's, maar dan moet je het dermate subtiel doen dat het bijna niet opvalt, en niet zover doordrukken tot je een soort verneukt fish eye effect krijgt.
Heeft Flickr een ander resize algorithm ofzo? Vroeger kwamen de foto's er veel beter uit. Denk dat ik voortaan even zelf alles resize naar 640x
Forza38 by Optimus Nero, on Flickr Forza37 by Optimus Nero, on Flickr Forza36 by Optimus Nero, on Flickr Forza35 by Optimus Nero, on Flickr Forza34 by Optimus Nero, on Flickr Forza332 by Optimus Nero, on Flickr Forza321 by Optimus Nero, on Flickr Leuke race gehad. Vind deze foto's wel geslaagd