1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WTF, ik zuig echt. Sta ik gasten telkens bijna te killen, knallen zij mij in 1 schot kapot. :mad:
    In mijn team zat gewoon een gast die maakte elke game al rennend 25-30 kills en enorm veel flag captures. 8)

    Mijn videokaart is standaard 40 graden. :cool:
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bijna level 10 nu. Moet echt vaker met de Assault kit spelen, haal daar altijd prima K/D's mee en het reviven is natuurlijk ultra handig. Begrijp echt niet dat er altijd zo weinig Assault's zijn.. M'n W/L suckt wel, maar dat komt omdat ik altijd een shit team heb. Tijd om met jullie te spelen dus:+
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel juist heel veel als Assault. Heerlijke wapens (m16(L) echt mijn wapen!!) en daarnaast zijn de medpacks ook top voor een vuurgevecht.
    Heb wel regelmatig als je in een killstreak zit van 8/9 dat je geen ammo voor je main wapen meer hebt8)

    Mijn w/l is 2.6 en k/d 1.2 dus over beide wel tevreden.
    Begin steeds meer potjes van +15 kills met rond de 3/4 death te krijgen.

    Alleen nog weinig potjes gespeeld. Rede is ondertussen wel duidelijk:emo:

    Wat ik wel een gemis vind is dat je geen preset uitrusting kan selecteren.
    Moet nu elke keer opnieuw m'n wapen extra's toevoegen.
    Komt miss omdat ik elke keer freeze en hij het dus niet opslaat.
    Ook moet ik elke keer van standaard camo naar dat spektac wisselen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik vooral M416. K/D is 1.66, maar gaat binnenkort wel naar de 2 denk ik. Wat speel je voor modus meestal?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    K/D ratio van 0.542 :emo:

    Er lopen echt superveel Recons rond, om gek van te worden. Daarnaast is Engineer natuurlijk populair dankzij de rocket launcher, die erg handig kan zijn tegen vehicles.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk alleen infantry only, maar daar wordt de RPG ook vaak gebruikt. Fucking irritant op Operation Métro:+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Operation Metro mijd ik sowieso, kutmap.

    Caspian Border. _O_
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel voornamelijk rush. vind 't echt heerlijk vanwege de chaotische fronten die het kan opleveren en dat je echt samenwerkt, en flanken etc. heerlijk!

    Hoewel conquest dan wel echt het BF gevoel ook geeft vind ik Rush ondertussen toch echt wat vetter. Daarnaast lopen velen daar beetje willy nilly rond.

    Mijn K/D loopt ook steeds verder op gezien ik v/d 0.6 kwam.
    Maar soms heb ik ook nog wel eens potjes dat ik in de - zit omdat je dan als één v/d weinige achter de objectives aan gaat.

    Begin ook wel wat meer als engineer te spelen. M4 speelt ook heerlijk en idd de rocketlauncher idd:+
    Ideaal om een groepje mensen uit elkaar te krijgen of als iemand om het hoekje camped of als er een gang is waar velen doorheen proberen te rushen:+

    En ik vind Casp border juist kut en Metro heerlijk!
    Daarnaast is die map in parijs(met dat kanaal en die bruggen) ook echt top.
    Maar mjin favo is denk ik toch wel Bazaar!
    Vind zo'n beetje alle mappen wel super relaxed maar Casp border toch de minste. Hoewel ik daar pas 1/2 keer op gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  9. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb 11.10 gedownload maar als ik dan ga overclocken krijg ik na 5 min spelen BSOD.
    Hoe kan ik dat oplossen?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar Conquest gespeeld, maar wat is het idee achter Rush?
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, komt door je freezes, gewoon een keer laten opslaan (hoewel dat moeilijk gaat als je er steeds uitgetrapt wordt).

    Zit zelf op een K/D van 1.2 en een W/L van 3.5. Hoewel dat me gestolen kan worden, zolang mijn scores maar hoog zijn :+, net rank 23 geworden en ga vrolijk verder naar nummertje 24!
    Ik speel eigenlijk ook alleen maar met clanmates, en dat gaat gewoon super, teamspeak erbij en gaan met die banaan :D.

    Rush mode probeer ik eigenlijk te ontwijken, alleen maar van die debielen met RPG's, veel gecamp, en het doet me teveel aan BC2 denken. Dus gewoon volop conquest voor mij, want ik wil Battlefield spelen, geen BC!
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt een assault en defend team.
    Als assault moet je 2 objectives opblazen door ze te armen en dan ervoor zorgen dat ze afgaan. JE krijgt 100 tickets, defend heeft onbeperkt.

    Zodra de tickets opzijn, wint defend. Zodra assault de 2 objectives heeft opgeblazen verschuift de map en krijgen ze weer wat tickets erbij. Afhankelijk v/d map heb je 3-5/6 stages.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    k/d=0.46 dusss ... tsja ik ben wel bagger. Meestal toch dommigheid, teveel risico. Met 32 en zeker met 62 man lopen er toch veel vijanden rond en als ik ga rennen is er altijd wel eentje die mij tagged en dan ben ik dood.

    Als ik sluipie-sluip doe gaat het wel beter. Met run&gun kom ik niet mee, ik ben gewoon te langzaam. Wel ben ik iemand die erg graag met RDS speelt, en die heb ik nog niet vrij ... ook al omdat het per wapen gaat.

    Wat wel prettig is dat je als assault kan medicen en health pack strooien. Dat levert wel extra punten op (maar unlocken bv niet de RDS, daarvoor moet je kills maken)
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zorgen voor betere koeling.
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch even gechecked met mijn FPS.

    Alles op Ultra haal ik 35-45 FPS. Zet ik MSAA op 2x. Dan zit ik op 45-65. Zet ik het uit dan haal ik 65-85.

    Het is toch wel erg tof als je met meerdere speelt. Zaterdag- en gisteravond met nog 2 maten van mij gespeeld i.c.m. TeamSpeak en dan merk je pas echt de kracht van de game.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe het tot nu toe ook veel slechter dan dat ik het op de console zou doen. Ik heb nog nooit gegamed op PC namelijk, althans nooit shooters. Maar ik vind het zo veel vetter, omdat het zo druk is.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Yep, ik heb de 360 gechecked (bij friends). Online. Maar CQ 24p is gewoon te saai vergeleken bij 64p op PC.

    Ik wil nu niet gelijk de pc fanboy uithangen, maar dat 64p versus 24p zag ik destijds al aankomen http://maxqubit.wordpress.com/2011/04/07/on-ms-caring-for-xbox-fanbase/ I geef MS de 'schuld' Ze gaan Kinect ipv hardcore. En dus MOEST ik wel naar PC (niet dat ik het graag wilde of zo)

    In de comments zeg ik

    En via deze overdenking http://maxqubit.wordpress.com/2011/06/11/battlefield-3-on-consoles/ ...

    ... kwam ik tenslotte bij BETA op PC Caspian Border http://maxqubit.wordpress.com/2011/10/11/caspian-border/ en tsja, dus toen wist ik wat ik al wist:)

    MS denkt misschien de gamer te kennen, maar ik ken mezelf beter. En nu na 10 jaar ben ik weer terug op PC (en vind het nog gaaf ook:))
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    BF3 is echt een vet spel, vind het alleen zwaar klote dat ik met mijn Jet uit de lucht word gehaald door een Chopper die al hitte zoekende raketten heeft... En vind het lastig dat je bij een Jet de raketten moet unlocken, zwaar moeilijk iemand te killen als je ze pas redelijk laat ziet + alleen een miterieur hebt.... zodra ik hem zie en aim met mijn Jet ben ik er al weer bijna voorbij....

    Ook chopper vs chopper als de ene flares en hittezoekende rakketten heeft is niet te doen beetje jammer. Verder echt een tof spel en graphics zijn geweldig. Coop ben ik 4 - 6 :p
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lastig? Ik had de eerste keer dat ik in de jet was gelijk al de flares unlocked, gaat echt snel hoor. Nu ben ik alweer bijna bij mijn 4/5de unlock. De proximity sensor. Het interessantste lijkt mij nog dat je dichtbij de grond vliegt niet meer te locken bent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina