- Die zombie in die put was briljant, ook tof dat Glenn weer eens wat mocht doen, hem vond ik juist in seizoen 1 erg droog. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij eruit geschreven gaat worden, samen met dat kale mens (die zal zichzelf nog wel opofferen voor dat kind of iets in die trant).
- De drama factor neemt dit seizoen helaas wel de overhand waardoor ik continu half in slaap sukkel. Dat gedoe met die meid komt nu wel mijn strot uit, dat kind wat al weken op dat bed ligt is ook redelijk irritant en nu met die zwangerschap (wat er wel aan zat te komen) wordt het er allemaal ook niet veel vlotter op.
- Het tofste dit seizoen was imo die autoscene samen met het moment waar Shane die dikke opofferde, daarnaast is er eigenlijk nog helemaal niets boeiends gebeurd vind ik, in ieder geval niet iets wat me wist te boeien. Dat dat kind werd neergeknald was wel een wtf moment maar de gevolgen ervan hebben het allemaal wel een beetje verpest.
Nee, ik vind het niet heel boeiend meer moet ik zeggen en dat terwijl ik seizoen 1 echt geweldig vond.