1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw las net dat ze dit seizoen veel meer de comic aan het volgen zijn dan vorig seizoen.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Suffe zooi weer. Vraag me steeds weer af waarom ik die crap nog kijk en waarom men dit zo geweldig vindt. 't Is dat ik een smartphone heb voor de nodige afleiding, anders was ik in slaap gevallen of had ik hem allang afgezet.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet niet waarom ik de serie leuk vind. Want echt super verhaal is het niet, maar dat kan nog komen. Ik vind de setting wel echt gruwelijk. Zombies zijn de bomb en de angst en overlevingsdrang is gewoon tof neergezet in de serie.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff sneaky zeg van Shane.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De aflevering eindigde toch met
    Shane die in de spiegel keek nadat hij zijn haar had geschoren?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, waarom vragen jullie dat steeds?
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het niet voelde als het einde. Hetzelfde gevoel had ik vorige week ook.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoor. Maar vond dit toch een overduidelijk einde hoor 8).
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal heb ik nooit iets met series maar deze weet mij toch te pakken. Vette aflevering! De style van de serie vind ik echt heel goed:)

    edit:/ hoop dat dat zo blijft natuurlijk
     
  10. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dochterje van kale vrouw overleeft inmiddels ook alweer 2 nachten alleen in het bos, hoop oprecht dat ze als zombie ineens tevoorschijn komt...Anders is het beetje lamé. Jammer dan voor kale vrouw.
     
  11. ManDown

    ManDown Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de serie echt pas sinds twee dagen opgepakt op aanraden van vrienden. Ik was DIRECT hooked. Echt een te gekke serie (tot nu toe)
    Eerst was ik redelijk pessimistisch en had er geen hoge verwachtingen van.. zobmies enz..
    Maar het verhaal is zo sterk! En hoe het is geschoten.. echt mijn favo serie op het moment. Straks weer een nieuwe episode kijken.
    Kan niet wachten tot ik de dvd kan bestellen met een groupon deal. heb tot nu toe al meerdere boxen besteld met de groupon aanbiedingen en echt tevreden over!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het een kut serie.
    Vorige ep zitten die 2 opgesloten achter een hek. Volgende ep staan ze ineens boven op een soort kast ofzo, met veel minder zombies, zodat ze er weer makkelijk wegkomen. Zo slecht dat de serie er steeds zo gaar en suf overal mee weg probeert te komen.
    Vervolgens heb ik meer naar een spelletje op m'n iPhone gekeken dan de serie gevolgd.
    Zojuist via TV shows (app dat series download) een unsubscribe gedaan. Deze waardeloze serie kijk ik nooit meer en dat had ik al na ep 1 van s1 moeten doen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ga ze nu tot 7 en dan gaat het seizoen verder in February met 8 etc.
    Maar totaal weet ik niet.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    13 dacht ik.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette episode.

    Heb me kapot gelachen met die zombie in die put.
    Lijkt er dus op dat ze zwanger is van Shane.
    Wordt nu wel een beetje moe met dat gedoe over dat meisje.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    - Die zombie in die put was briljant, ook tof dat Glenn weer eens wat mocht doen, hem vond ik juist in seizoen 1 erg droog. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij eruit geschreven gaat worden, samen met dat kale mens (die zal zichzelf nog wel opofferen voor dat kind of iets in die trant).
    - De drama factor neemt dit seizoen helaas wel de overhand waardoor ik continu half in slaap sukkel. Dat gedoe met die meid komt nu wel mijn strot uit, dat kind wat al weken op dat bed ligt is ook redelijk irritant en nu met die zwangerschap (wat er wel aan zat te komen) wordt het er allemaal ook niet veel vlotter op.
    - Het tofste dit seizoen was imo die autoscene samen met het moment waar Shane die dikke opofferde, daarnaast is er eigenlijk nog helemaal niets boeiends gebeurd vind ik, in ieder geval niet iets wat me wist te boeien. Dat dat kind werd neergeknald was wel een wtf moment maar de gevolgen ervan hebben het allemaal wel een beetje verpest.

    Nee, ik vind het niet heel boeiend meer moet ik zeggen en dat terwijl ik seizoen 1 echt geweldig vond.
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    net aflevering 4 gekeken en in tegenstelling met jullie kan ik het prima pruimen....ik heb het idee dat ze een paar afleveringen gebruiken om de karakters wat uit te diepen en dat het straks ineens loos gaat...
    Het hoeft van mij niet continu visueel geweld zijn, de serie zit voor mij zo goed in elkaar dat ik de volle 40 minuten het gevoel heb dat er iets kan gebeuren. Dat er vervolgens niets gebeurt maakt de spanning niet minder. Erg goed gefilmd en supersfeer.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ook het gevoel dat je de karakters beter leert kennen zodat je ze gaat waarderen.

    Over karakters (staat niet wat er gebeurt maar wat ik denk)

    Denk dat Glenn juist lekker lang in de serie gaat blijven. Is een waardeerbaar karakter dat ze niet snel uit zo''n serie zullen schrijven netzoals die blonde chick.

    Denk dat die moeder juist wel de sjaak is omdat ze toch "slechte" dingen heeft gedaan evenals die Ouwe vent. Zal zich wel opofferen ofzo.

    En we weten allemaal wat er met de neger gebeurt in films!

    Hoop alleen zo erg dat daryl het overleeft!
     

Deel Deze Pagina