1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2012

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 aug 2011.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt ik had het gevraagd als ik het spel op disc zou kopen. Maar nu download ik hem. Legaal hoor. Dus dan kan ik hem alsnog overzetten? Zo'n download is niet aan 1 systeem gebonden?
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Je koppelt hem aan je steam-account, dit is verplicht. Open steam op een andere pc (windows/osx maakt niet uit) en log met dezelfde naam in als op je eerste Pc. Steam herkent jouw aankopen en dus ook FM2012. Zo speel ik FM altijd op mn Mac en mn Gamepc. Ideaal eigenlijk, dat Steam...
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks, heb hem maar besteld. Alleen helaas duurt het even voordat ik de downloadcode in mn mail krijg..... Had verwacht al aan de slag te kunnen....

    Ik heb totaal geen ervaring met gamen op de pc van tegenwoordig. Doe alles op mn xbox of ps3. Vandaar de domme vragen... hahaha
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooh dat geeft niks joh :) Ikzelf heb FM2012 zowel op mn Mac als op mn gamepc staan, echt heel handig
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Fiasco,

    hoe heb je het bestuur zovrer gekregen meer geld vrij te maken?
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Gewoon vragen. Elke keer! :+
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahaha ja en dan de volgende dag mn tafeltje leeg maken.....
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Bij Malaga? Gewoon om vragen inderdaad. Transferbudget was sowieso bij Malaga eerste seizoen iets van 21 miljoen, en dat is bij het halen van Europa Cup kwalificatie. Dan vragen + bij verkoop beter percentage voor transfer en je hebt al snel meer. :+
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ik heb het al gevraagd maar ze willen me niks geven..... Gierige honden daar. hahaha
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik ben nog nooit ontslagen in FM, laat staan door vragen om wat extra centjes. :p
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet? Ik wel hoor. In FM10. Omdat ik steeds liep te zeiken en ze ervan beschuldigde dat ze geen ambities hadden.. hahhha
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik doe het dan ook niet elke week, ik vraag alleen elke week om dingen als meer staff mogelijkheden en betere training/jeugd complexen. Geld doe ik alleen als ik het écht nodig heb om een bepaalde speler binnen te halen, voor de rest doe ik vaak de eerste seizoenen met vooral de selectie die er al staat. Vind ik leuker/realistischer.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben nu flink aan het spenden met Malaga. ff een goed team neerzetten. Paar leuke aankopen gedaan. Ook paar transfervrije. En ik laat een paar van die ouwe gasten gaan. Probeer nu eriksen binnen te halen.
     
  14. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb een vraagje. Wil FM graag kopen en woon op het moment in Engeland. Nu probeerde ik het op amazon te bestellen, maar daar kan je niet met iDeal betalen. Weten jullie een engelse site waar ik het goedkoop kan bestellen en met iDeal kan betalen?
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    iDeal is enkel op Nederlandse sites te gebruiken.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Nevermind, al gevonden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2011
  17. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand tips met ajax ?? heb paar aankopen gedaan maar wie moet ik nu echt kopen en wie moet ik nu echt verkopen ??

    heb een zware loting met de champions league .... AC Milan- Arsenal - poolse club - Ajax.

    de jc schaal verloren van twente met 0-1 .
    heb ziezo 1 doelman gekocht, genaamd.... Itumeleng Khune . gekocht voor 375K van de kaiser chiefs. dit is echt een aanrader... heeft uit 7 wedstrijden nog maar 1 bal doorgelaten.

    iemand die me kan uitleggen hoe ik ingame screens maak en hier upload ? kan ik mn team showen en kunnen jullie uitleggen wat ik fout doe .
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind je het niet veel leuker om zelf te beslissen wie je koopt en verkoopt ?
    Anders kun je net zo goed iemand anders laten spelen toch ?

    Alt-printscreen, dan opslaan in bv. paint, en uploaden naar bv. tinypic.com
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Das waar, maar aanraders is nooit verkeerd.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lucas Andersen

    Screenshot, FM12 is Steam dus zo: F12
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011

Deel Deze Pagina