1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde Command Pack heeft problemen dus heeft vertraging inderdaad.

    Jammer, maar goed, het is niet anders. Beetje triest dat mensen op het Epic forum nu helemaal doordraaien en vragen om compensatie enzo. :emo:

    Trouwens, vanavond dus een QA stream over 'grote veranderingen' voor de multiplayer en (multiplayer) DLC.

    Ik gok op een Sawed-Off vrije playlist, zie ook deze tweet: http://twitter.com/#!/GearsViking/status/131093800683700224
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ben benieuwd
     
  3. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er midden in, Sommige mensen...:F:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Met de barge mee lopen zodat dat midden gedeelte er tussen in zit zodat je niet geraakt kan worden door die bommen die dat ding schiet!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    awhhh geen Horde Command Pack vandaag :-(... dan maar weer Batman
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Haha boeien, eigenlijk wil ik oude maps hebben voor de multiplayer. Ik zou veel puntjes overhebben voor: War Machine, Canals, Mansion en Clocktower. En dan niet van die lame remakes zoals in deel 2.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind persoonlijk die remakes juist kut. Als ik die maps wil spelen duw ik het oude spel er nog wel in. Er kan zoveel uit een map gehaald worden. Er kunnen oneindig maps ontworpen worden. Helaas houden ze het bij Gears of War altijd vrij simpel. Alles is symmetrisch. Het moet echt wel kunnen om een eerlijke map te maken die niet symmetrisch is daar ben ik van overtuigd.

    De maps vond ik in deel 1 altijd best goed. Deel twee eigenlijk al helemaal niet zo. Gears of War 3 zit er tussen in. Maar dat wil niet zeggen dat ik maps terug wil zien. Alsof ze nu geen vette maps meer kunnen maken en toen in het Gears of War 1 tijdperk wel?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    exact... oude maps, really... let them go.. ik ben gridlock ook zat
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, ik ben er ook klaar mee, met die oude maps. Misschien clocktower, die vond ik echt heel leuk.

    Overigens, de mappen moeten zeker wel symetrisch blijven, dat is de key voor de MP van Gears.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    een aantal oude maps is wel cool.. maar ik wil dan maps die niet in 1 EN 2 waren.
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    No no no, die oude maps zijn juist beter. Tuurlijk nieuwe maps zijn ook leuk en die gaan er ook zeker komen (is al bevestigd, naast de maps uit DLC 1), maar als ze niet een groot gedeelte van alle oude maps terug gaan brengen zal ik echt teleurgesteld zijn.

    Zoveel kwaliteit daar, zou zonde zijn om die ongebruikt (in Gears 3 ) te laten.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ok dus content on disc is a nono maar maps die al 5 jaar oud zijn yes yes..
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Sorry hoor, maar War Machine en Canals is nog steeds het beste wat ze gemaakt hebben qua maps. Die speel ik liever dan Trenches:F: en Overpass:F:

    Tuurlijk zitten er goeie maps tussen in dit deel: Drydock, checkout en hotel vind ik bijvoorbeeld echt goed. Maar toch zijn de maps uit deel 1 nog een flink stuk beter. Kleiner vooral. Maarja dat komt doordat het nu 5 vs 5 is.

    En Gridlock ben ik nog steeds niet zat hoor, maar toch had ik liever een keertje geen gridlock gehad.

    edit: Al ben ik wel van mening dat ze die gewoon gelijk op de disc hadden kunnen zetten. zulke naaierij als ze alsnog uitgebracht worden.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Hoe meer content hoe beter voor mij, op de disc of niet.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ieder zn mening, ik vind gewoon nieuwe game nieuwe maps. of release een gratis flashback map zoals gears 2. met de nadruk op gratis.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nieuwe maps sluiten oude maps niet uit. Ik verwelkom beide met open armen.

    En die gratis map pack gaat er wel komen denk ik. :)
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    IMHO is Canals de beste map ooit. Hoe vet was dat in Gears 1 als je ging sprinten naar de sniper en vette stress had als je de sniper niet eerder had als de tegenpartij.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt. en in gears 2 was canals dom en buggy.. ophogingen waar je vaak bleef hangen werd gewoon frustrerend
     
  19. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Canals, Fuel Depot, War Machine, Clocktower waren allemaal gruwelijk. Die moeten ze gewoon in Gears 3 zetten. (GRATIS)
     
  20. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste map blijt clocktower in mijn geheugen. Snel met 2 man naar de boomshot, Andere 2 omhoog voor de snipe. En Dan gewoon om de palen heen dansen met je tegenstanders. Blijft gewoon vet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina