[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, die muziek in PES 2012 is echt verschikkelijk.... Nog nooit zo'n slechte soundtrack gehoord om eerlijk te zijn.
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Écht he. Vooral dit nummer is pure cholera.



    :mad:
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Breek me de bek niet open, krijg er zelfmoordneigingen van.... Dat is toch geen muziek?
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bla bla bla, wat boeit de soundtrack...
     
  5. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet binnen zodra hij binnen is zal ik hem meteen (proberen) online knallen
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'opschieten d'n Ingel' klonk misschien minder vriendelijk dan ik het bedoelde trouwens. Ik zie het wel verschijnen.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, na enkele potjes merk je al snel dat het oude PES 5 gevoel nog niet terug is;)
    De demo ook gespeeld, maar na een demo wordt er meestal nog van alles gefixed, dus toch een kans gegeven..

    Ik kan nog wel een dag gaan spenderen, maar het andere voetbalspel bevalt me beter en zodoende blijft PES 2012 krasvrij voor een koper;)
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    TE=HanTerp;4441741]Zo... da's 1.15 meter! Dan moet je er zeker wel een eindje vanaf zitten?[/QUOTE]

    Inderdaad, maar nu kan ik eindelijk gewoon op de bank zitten...niet op het hoekje

    erg mooi, maar bij een lange bal ofzo, dan zie ik de bal een klein beetje dubbel
    ...maar als dat het enige is, moet dat maar

    7 speakers ook, dusss ik zit in een stadion! :)

    Veel gezeur over die game trouwens hier,zeg ?! vandaar dat ik zo weinig nederlanders Online tref...nu al!
    Iedere dag een potje pes blijft leuk, ookal heb je soms situaties die het bloed onder mn nagels vandaan halen...maar dat heb ik met elke pes wel gehad.
    Beetje doorzetten mannen! het spel een kans geven en zorgen dat je feeling krijgt met t spel zoals de developers het bedoelt hebben

    Alles kan altijd beter
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de laatste bladzijden even gelezen ( was er een tijdje niet geweest ) en het valt me op dat de spelers van PES meer geëvolueerd zijn dan het spel zelf.
    Ga maar na: Als je vroeger ISS speelde maakte niemand zich druk om de graphics ( die toen ook al minder waren dan FIFA ) en ook werd niet moeilijk gedaan over geluid, commentaar, enzovoort. Men was tevreden omdat de gameplay ongeëvenaard was.
    Tegenwoordig neemt niemand met gameplay alleen meer genoegen. Grafisch moet beter zijn, het commentaar, niet vergeten de licenties moeten allemaal op orde zijn, noem maar op.
    Wat is er eigenlijk veranderd met de tijd van ISS? Nog steeds is de gameplay beter dan FIFA, veel beter zelfs. En nog steeds is de rest wat ik noemde beter bij FIFA.
    Kortom, zoals ik al begon met deze post, de speler van het spel is veranderd en voor de rest zijn de verhoudingen hetzelfde gebleven.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Dat is niet echt PES gerelateerd, vrijwel geen enkele game komt er vanaf als de graphics slecht zijn. FIFA niet, PES niet en zelfs Skyrim niet. Dus wat je zegt ben ik het niet mee eens.
    Verder vind ik dat er genoeg aan te merken is op de gameplay van PES.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, er is genoeg op aan te merken, maar dan kom je weer bij de keepers en andere patch-gerelateerde zaken uit. Rond 16 november moet dat dus verbeterd zijn. Ik blijf bij mijn mening dat het ondanks dat uitstekende gameplay is. Dat merk je misschien niet als je weinig speelt, maar daar ga je plezier in krijgen naarmate je langer speelt. Voorbeeld is het verdedigen. Dat is gewoon een kunst om dat goed te doen en als dat lukt geeft dat veel voldoening.
    Ook de looplijnen van de lopende spelers zijn geweldig, veel beter dan bij de vorige series. Maar goed, als jij het niet leuk vind, dan verschillen we gewoon van mening en dat kan :)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik heb al eerder gezegd, vind het verdedigen echt ge-wel-dig. Maar een game uitbrengen met de runbug en de dramatische keepers vind ik echt schofterig... Het verpest gewoon de complete game ervaring voor mij. Dat je dan anderhalve maand moet wachten op een patch is helemaal lachwekkend :lol:
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Lachwekkend is niet het juiste woord, vind ik. Ergerlijk zou ik zeggen.
    Het is helaas een tendens die je bij veel game-makers tegenkomt. Ook FIFA komt elk jaar weer met een patch uit omdat er bugs in het spel zitten.
    Ook bij andere spellen gebeurt het. Football Manager bijvoorbeeld.
    Maar ergerlijk blijft het. Nu hebben we het toernooi uitgesteld omdat we op een patch wachten. Je kan er natuurlijk voor kiezen om er niet op te wachten, maar we willen met een zo goed mogelijk spel het toernooi beginnen.
    Zoals ik in mijn handtekening gezet heb, verwachten we de patch op 16 november.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is het het waard om dit spel voor de volle mep te halen?

    Hoe gaat die runbug dan? Wat is het, kan je niet rennen ofzo? 8)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je een andere TV dan 1080p hebt en bovendien niet op 60Hz, dan heb je die bug.
    Probeer maar uit door naar de training-challenge mode te gaan en daar de dribbel-challenge te doen. Als je gaat sprinten dan gaat de animatie op een moment spontaan blokkeren. Dat is die bug.

    Ik begrijp dat je het spel niet hebt. Het spel heeft wat bugs die midden november worden opgelost met een patch.
    Hopelijk is het spel dan helemaal okee en zal zeker de moeite van het kopen waard zijn.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik vind het verdedigen echt KUT :'-( in '11 was het super fijn maar nu hebben ze dat weer verkloot, geef mij het verdedigen van 2011 maar

    en voor de rest ben ik het wel met je eens ook richting han, met die graphics
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het verdedigen ook verneukt, ene keer denk ik dat ik het door heb en dan lijkt het weer nergens op. =(

    Vind het verdedigen bij Fifa 12 beter uitgewerkt.
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Han gaat weer een toernooi regelen, ole ole :) count me in!

    Best vroeg trouwens.. moet flink gaan oefenen komende dagen
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    fifa 12 is ook kut imo (ik speel neit veel fifa dus misschien komt het dus omdat ik het niet kan oefenen)pes 2011 was gewoon top
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het alleen over het verdedigen, heb de demo van Fifa 12 gespeeld en het verdedigen ziet er gewoon realistisch uit. Het enige probleem met het systeem dat Fifa en PES gebruikt bij het verdedigen is dat de dribbelaar vaak in het voordeel is.

    Vond PES 2011 ook goed en vind de verschillen met PES 2012 gewoon te klein en ze hebben net de goede dingen uit PES 2011 eruit gehaald, typisch Konami. Hopelijk wordt PES 2013 gewoon compleet anders, in de goede zin van het woord.
     

Deel Deze Pagina