1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

help Deus ex human revolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bleuso, 2 nov 2011.

  1. Bleuso

    Bleuso Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zoon zit vast bij het verslaan van de eerste b0s Barret van Deus Ex: Human Revolution. Ook aan de hand van videofilmpjes krijgen we de boss niet omgelegd, heel frusterend. Ook de moeilijksheidgraad is niet aan te passen.Het lukt mij als vader zeker niet. Is er iemand in Zoetermeer die deze boss will omleggen, dan kunnen we weer verdermet het spel. Of de gouden tip
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheidsgraad is wel aan te passen toch? Start, opties en dan kom je wel bij difficulty volgens mij. Persoonlijk had ik een Rocket Launcher en schoot ik een paar Rockets in deze boss, maar als je EMP grenades hebt kun je die ook gooien, dan raakt hij stunned en kun je bijv. met een shotgun meerdere malen in hem schieten om hem zo te verwonden.

    Misschien dit al geprobeerd?: http://www.youtube.com/watch?v=l_Opl3aNlNU
     
  4. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ammokamer, rechts achterin geloof ik, is de beste plek om te schuilen. En dan knallen en af en toe granaten gooien, want die liggen daar ook wel geloof ik.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het allermakkelijkst is om voordat je bij de boss komt zoveel mogelijk landmijnen te maken of op te sparen.

    zodra het gevecht dan begint schuil je achter het kleine muurtje recht voor je en gooi je zo snel mogelijk al je landmijnen voor zn voeten. Na een stuk of 3 gaat hij neer
     
  6. Bleuso

    Bleuso Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    thankxx alvast

    okee, je moet dan wel landmijnen hebben e.d, en die kun je niet in dit level kopen, we hebben al verschillende malen het gebouw rondgedoold maar niks te vinden. En de het speel level is niet aan te passen. We hebben drie flitsgranaten en wat wapens, maar ook de onhandigheid met de besturing is hier ook debet aan, vandaar graag eventueel fysieke hulp, of een plek waar het schieten van Barret geen effect heeft.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zoals gezegd, als je mijnen tegen komt er gewoon langzaam heen sluipen en de mijnen meenemen zodat je die op de bosses kan gooien. Zijn ze binnen 10 seconden dood. En anders de Typhoon upgrade kopen en wat ammo ervoor kopen, is ie ook zo dood. Vergt 0% skill en werkt zo'n beetje bij elke boss.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik hoop dat U, lees U, nog van die blauwe pakketjes explosieven hebt? Daar heb je er maar een paar van nodig om hem zo om te leggen. Goed mikken en de boss is zo dood.

    Niet vergeten te drukken om na het gooien het explosief te laten ontploffen. Dat proces herhalen tot de boss dood is.

    Boss 2 en 3 precies zo doen, maar bij de 2 en 3 ook gebruik maken van een zwaar shotgun. Misschien verstandig die na de eerste boss gelijk te gaan upgraden wanneer dat kan.

    Hoop dat dit help meneer! :thumbs:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit topic toont maar weer eens aan hoe out of place the boss battles in deze game zijn.
    Je kunt de hele game sneaken en rustig plannen en spelen en de bossbattles zijn inees simpele action events, die vanwege de controls niet lekker werken...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik vond het prima werken anders. Als je de eerste boss dood hebt de eerste keer is alles daarna een eitje.

    Voor mij imo de grootste verrassing dit jaar, naar alle tevredenheid.

    Topic kan eigenlijks wel dicht, volgens mij is meneer al goed geholpen denk ik.
     
  11. Bleuso

    Bleuso Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    onvoldoende granaten

    je kunt in dit level nergens iets aanschaffen, inmiddels wel 100 keer geprobeerd de boss te nekken, spel gaat de voorlopig maar de la in, tot er een handige slimmerik opduikt. Nadeel van dit soort games is dat je geen escape hebt voor een oplossing, bv level iets lager te leggen, Je kunt het level ook niet verlaten om een andere opdracht te voltooien. Maar bedankt jongens.
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd die explosieve rode tonnen tegen ´m aan te gooien?
    Gewoon als die kerel aan het schieten is dekking zoeken achter een pilaar en als 'ie moet herladen zo'n ton tegen 'm aan smijten.

    Dermal Armor upgrades zijn ook erg handig trouwens, krijg je een stuk minder damage als je geraakt wordt. :)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Een paar suggesties. Ik weet niet welke wapens je hebt, maar zit vast een manier bij die goed werkt. Als je een paar mijnen hebt is ie het snelste dood. maar een paar emp granaten en een shotgun werkt ook prima. Of een paar emp granaten en wat rode vaatjes die er staan.




















     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  14. Bleuso

    Bleuso Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hee Grave bedankt voor je filmpjes, filmpje 2 moet toch lukkken, anders ga we maar Mario spelen. Je hoort nog.
     
  15. Bleuso

    Bleuso Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    slotje

    Eindelijk op eigen kracht de basterd genekt, op naar de volgende, bedankt allemaal voor jullie input\o/\o/
     

Deel Deze Pagina