1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond een paar potjes alpha playlist gedaan. Het was wel okee, maar ik raad het niet in aan om in je eentje in de playlist te gaan. Want er zitten veel party's in. Wat ook wel logisch is. Maar een ding waar ik wel aan erger. Is dat mensen nog steeds zeiken dat je de lancer gebruikt in de playlist... Heb 2 messages gekregen een voorbeeldje: Heee! fuckface why are you using the lancer? you fkn suck your just one off these sos users!! Ik dacht echt van wtffff gast. Als je wilt dat iedereen met gnashers gaat rondrennen ga dan terug naar gow1. Als je een beetje goede speler bent dan gebruik je ook de lancer. Ik erger me soms aan de gears community vooral dan de "hardcore" gamers.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zijn die 3 maps speelbaar in versus? Ik wil die DLC wel kopen, maar die 3 maps moeten dan wel al speelbaar zijn in versus, voor mij dan. Als ik dus host, moet mijn maat kunnen meespelen, ook een private match. Anders wacht ik wel.

    Ik wil dus die DLC kopen, maar ik moet wel versus kunnen spelen. Direct.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is in elk spel zo , sommige mensen vinden nu eenmaal elk wapen waar ze van verliezen een 'noob' wapen :+
     
  4. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wachten tot 24 november dan.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thanks. Duidelijk. Dus eigenlijk betaal je € 9,60 voor een paar skins, wat horde uitbreidingen en een 3-tal characters? Want vanaf 24 november krijgt iedereen die maps.
     
  6. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! Je krijgt ze niet echt de maps want je kan ze niet in private spelen. Dus je bezit de maps niet. Ze worden alleen maar op vrijgegeven in versus. Zodat iedereen ze kan spelen.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar als je ze koopt, dan kan je dus wel op private spelen? Tenminste, dat lijkt me?
     
  8. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je ze koopt heb je de maps. Dus je kan ze in private spelen. Want private maakt geen gebruik van dedicated servers. Dus als jij een private match host kan iedereen die jou joint spelen op de nieuwe maps. Je kan de maps ook spelen in public horde want public horde maakt ook geen gebruik van dedicated servers dus als de host de maps heeft kun je de nieuwe maps spelen in public horde.

    Ze geven alleen die maps 24 november gratis weg omdat ze dat "probeempje" hebben met de dedicated servers. En versus maakt gebruik van dedicated servers. Dus van daar....
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  9. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je ze nu koopt kan je ze private spelen op zowel versus als horde en beast.
    Vanaf 24 november komen ze beschikbaar in public versus voor iedereen maar ze blijven exclusief in private, horde en beast voor degene die de Horde Command pack hebben gekocht.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd, beetje inspiratieloos. Nou ja, het idee van die 5 Onyx - Eindbaas vind ik wel leuk. Maar 100 punten? Ze konden zeker niet meer verzinnen en dachten zo van ah, dan maken we die 100 punten en dan zijn we er vanaf :+

    Azura is wel een mooie map imo. Rustlung kan interessant zijn, tenminste voor mij, in Horde. Blood Drive is meh. Vond dat een leuke map in Horde in Gears 2. Maar ik vind de veranderingen in deze versie maar minimaal. Daar hadden ze wel wat meer mee kunnen doen.
     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Azura is echt een toffe map voor horde maar speelt ook heerlijk in versus! Kan niet wachten tot 24 november om ze in public te spelen! :)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay, dat wilde ik even weten. Een maat van mij waar ik vaak mee speel heeft niet zoveel met versus tegen anderen. Dus nu kan ik die DLC downloaden, zodat hij mij kan joinen en wij private die nieuwe maps kunnen spelen op versus.

    Beetje onduidelijk allemaal, maar dat ligt vast aan mij :+
     
  13. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Tis gewoon raar dat je dlc kan spelen zonder het aan te schaffen door iemand anders te laten hosten die het wel heeft?
    En dan heb je idd nog dat gedoe met dedicated servers. Tis allemaal wel verwarrend ja.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan dus niet he, vrienden van mij kunnen niet joinen op de nieuwe horde maps .

    Die Alpha playlist snap ik niet wat er zo speciaal aan is ? Het enige wat ik zie is dat het 4 tegen 4 is inplaats 5 vs 5 .
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Speel je dan private?

    Maar goed, nu ga ik toch weer twijfelen. Kan iemand die de DLC heeft anders even testen of je een private versus match kan spelen op die nieuwe maps en of vrienden zonder de DLC je dan kunnen joinen? Anders ga ik de DLC niet kopen.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  16. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    In Private kan je gewoon alles doen, heb zelf de DLC niet en heb met Hooligunn en Cher een paar waves op horde gedaan in Rustlung.

    En ook Execution/Wingman gedaan toen we 10 man hadden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Sawed-Off als loadout weapon, ook geen Retro en Hammerburst. Zijn nu allemaal pick-up weapons. Dus een beetje de klassieke Gears Of War 1 ervaring, maar dan in Gears 3.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon een sawed-off shotgun kiezen bij de start als loadout.

    Vrienden konden mij niet joinen op een publieke horde match op Azura , ik weet het niet over private games
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan spawn je alsnog met de Gnasher.

    Dat je vrienden je niet konden joinen had er mogelijk mee te maken dat jij niet de host was en/of dat er geen plek meer vrij was?
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Op dit moment kan dat ook alleen in private matches.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina