[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik had het ook over verdedigen ;) heb alleen de demo gespeeld en 1 keer een avond bij een vriend en vind het verdedigen ook daar niet zo tof als in pes 2011 ;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb je erbij gezet ( zie link in mijn onderschrift ), maar voor het afspraken maken en uitslagen melden moet je wel naar Digitaalgras gaan, dat weet je hè? Anders wordt het voor mij te lastig om de uitslagen bij te houden. Ook wil ik kunnen zien of je er al afspraken hebt gemaakt, zodat ik op tijd de spelers kan vragen hoe het zit. Anders ben ik het hele overzicht kwijt...
     
  3. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks 4 inschrijving
    Digitaalgras zal ik weer in de gaten houden.

    Ik denk dat ik nu maar es voor de 1e plaats ga voor de verandering
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trouwens, een hele andere vraag:
    In het menu Extra Content kan je zaken vrijspelen met GP-punten. Bij gewone exhibition mode wedstrijden krijg je steeds 10 punten; zijn er manieren om meer punten vrij te spelen? Ik weet wel dat je online 50 punten vrij-speelt...
    Is daar misschien een lijst van?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  5. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ga eens FIFA doen jij._0/
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    hoe ist nou met de OF tuur?
     
  7. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gemeld klaar: pm voor usb

    Alleen 1 probleem CL teams zijn gemaakt op andere xbox en die krijg ik niet in de OF!! Grrr:confused:
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja maar het online komen duurt dus nog ff? zoja dan pm ik je zo ff
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kkkkkuttttttt zooi online
    Ik wil gewoon tegen leuke teams spelen...(everton, ajax, dortmund) Krijg je matchmaking (bij quick match) kun je geen BACK doen... Ben je verplicht te spelen tegen iemand die op real of barca gaat staan... Is de tijd om start de game! Zit je toch niet op te wachten £$^*#|>$¥!! hoe japans weer!!!!!! >¥%}\<++<!$$^#
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje over de tacktieken. Er is daar een balk waarmee je als hij bij 0 staat smal bij komt en op 20 breed. Is dit hoe ver je spelers zich van de speler in balbezit houden? Is dit als je zelf in balbezit bent of de tegenstander?
     
  11. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Roep maar als je één der deze dagen op niveau Ajax/Twente/Psv een potje online wilt spelen!
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel net 0-1 met de graafschap tegen barxa
     
  13. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit protest speel ik alles met excelsior en de graafschap mensen voeg me maar toe voor een fijn potje!
     
  14. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, voorstaan tegen zo'n barsa-lutser is dan wel weer leuk Maar snap sowieso nooit waarom mensen zo graag met barca/real willen spelen online.. Okay, natuurlijk om te winnen. Maar de beste potjes zijn toch altijd met teams die wat minder zijn, omdat je dan echt meer tactisch moet gaan spelen = leuker. Maar succes :p
     
  15. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    zal je even wel toevoegen (rolzer)!

    Snif, player match is geblokt omdat m'n router ofzo 't niet aan wil volgens Pes :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Reset 'm ff, dan moet ie het weer doen.
     
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge sjonge scoor ik 3-2 (leuke pot overigens, juve-mancity) quit die pikkepijp nog mijn achievement niet....:x
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    op Pesholland.nl gaat de competitie van start vanavond met eredivisie teams!
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa, doe al met Digitaalgras mee, dat wordt me teveel...erg jammerrr!

    of duurt het vanaf nu maar 2 weken en dan kan ik daarna met digitaalgras verder ?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze spelen inderdaad 14 dagen, maar wel in een league van 8 teams.
    Dan speel je dus 14 rondes, wat 1 ronde per dag is.
    Of dat een normaal tempo is of dat het te krap bemeten tijd is laat ik geheel aan de deelnemers van pesholland over, maar mijn ervaring met toernooien ( niet competities dus! ) is dat mensen minimaal een speling van twee dagen nodig hebben, anders lopen de afspraken spaak. Niet iedereen kan elke dag op hetzelfde tijdstip als hun tegenstander. Dan moet je dus inhalen op andere dagen, als je al een andere wedstrijd hebt. Het lijkt zo op het oog te doen, maar alleen bij spelers die helemaal verslaafd aan het spelletje zijn en er veel tijd in steken. Mensen hebben in de regel nog wel andere hobbies ;)
    Desondanks wens ik Pesholland succes en wij hebben op Digitaalgras nog geen plannen om zelf competities te houden; we richten ons voorlopig alleen op toernooien. We zullen geen concurrenten van hun competities zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011

Deel Deze Pagina