[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Hanterp... thanks voor jouw objectieve mening

    Echter werken we met een ander systeem dan jij denkt.

    We hebben divisies gevormd met mensen die vaak spelen en echt committed zijn. Zodat alle wedstrijden uitgespeeld worden en er een solide competitie ontstaat.
    in de kwalificatie league zullen niet alle wedstrijden gespeeld worden voorspel ik, echter gaat het hier om de meeste punten en meest gespeelde wedstrijden. Als er iemand uitvalt of degradeert uit de divisies dan ben je(als committed persoon) de eerste die in het solide systeem terecht komt van de divisies.

    BTW, kan je (zoals afgesproken) gaarne geen negativiteit verspreiden over Pesholland.nl? we laten digitaalgras ook in de waarde. Je probeert de post nog politiek over te brengen, maar de onderliggende boodschap is niet chique.

    thanks
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik vind het ook nogal storend, laat de spelers zelf kiezen denk ik dan...
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet de post van mij lezen zoals ik heb schrijf. Ik heb geen onderliggende motieven zoals jij insinueert. Sterker, ik gaf duidelijk aan dat we geen concurrenten zijn.
    Ik had milde kritiek op de snelheid waarmee jullie de competitie spelen en die bevestig jezelf door te zeggen dat je verwacht dat die kwalificatiewedstrijden niet allen gespeeld worden.
    Bovendien wens ik je nog succes?
    Wat doe ik dan fout? :confused:
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die laatste alinea is een beetje onnodig. Han heeft ervaring met het organiseren van online toernooien, en geeft je goedbedoelde adviezen. Ik kan in zijn stukje niks ontdekken dat ook maar lijkt op een negatieve manier van schrijven t.o.v. jouw toernooi.
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Han, wil je mij ook toevoegen mits je even e.a kan uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Ik heb circa 2 avonden in de week tijd voor een potje online. Wil natuurlijk mijn OF veel spelen in de Masterleague
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, aan twee avonden per week zal je wel genoeg hebben.
    Als je leest wat ik in het inschrijvingen-topic schrijf heb je al een aardig idee. Dus eerst een groepsfase en daarna knock-out.
    Mocht je verder nog vragen hebben dan vraag je het maar, hetzij hier of in het topic waar de link naar verwijst.
    Ik zal je er alvast bij zetten.
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik nog maar die student met zeeen van tijd!

    Ik ga ook Pesholland proberen, als ik toch te weinig tijd zou hebben, blijf ik in de kwalificatie league en heb ik alleen mezelf ermee.

    Thanks guys voor alle info, leuk dat er zulke dingen georganiseerd worden. Suc6 !
     
  8. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, was 't maar zo makkelijk.. Ik denk dat kpn weer eens wat poorten in 't systeem heeft gesloten (terwijl ik ze zelf allemaal open heb gegooid).. :mad:
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Han heeft al meerdere keren deze mening over onze competitie geplaatst en doet het nu nogmaals... onnodig en niet ten gunste van PESHOLLAND.NL.

    Cyrax, als je de negatieve mening niet uit zijn post kan lezen adviseer ik je om het nogmaals te lezen

    Hanterp, en ik dank je voor de gelukswensen, ik vraag je alleen om niet meer jouw mening te geven over onze werkwijze. dat hebben we ook afgesproken. Dat doen wij ook niet over jullie vanuit respect voor digitaalgras.
     
  10. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    geen probleem man...

    vanavond 20 uur is de opening! dus sta paraat :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vecht jullie battle over of Han nou wel of niet negatief is maar uit via persoonlijke berichten. Het liefste lees ik hier alleen maar over hoe goed de keepers van PES zijn, hoe Konami desperaat probeert een zinkend schip te redden en hoe Tuur met De Graafschap tegen Barcelona online met 0-1 verliest (of wint?).

    Serieus, heeft iemand die usb al ontvangen? Zo ja, kan diegene de OF van Tuur online zetten?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad Julien, laten we die discussie maar stoppen. Dat irriteert de bezoekers hier waarschijnlijk alleen maar.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    toppie oppie
     
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje over de tacktieken. Er is daar een balk waarmee je als hij bij 0 staat smal bij komt en op 20 breed. Is dit hoe ver je spelers zich van de speler in balbezit houden? Is dit als je zelf in balbezit bent of de tegenstander?
     
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja.
    2. Als de tegenstander in balbezit is. (volgens mij)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan dat trouwens allemaal lezen als je op <select> drukt. dan verschijnt er een help-file.
     
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Weet iemand wat "Club Boss" inhoudt? Dat kun je kopen bij extra inhoud.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dat niet die nieuwe mode? Een soort Masterleague maar dan bestuur je het team niet maar ben je alleen de 'baas'.
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Zou kunnen. Kan het testen, maar kost 600 punten dus ja.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]a0uNRex0Eiw[/yt]
     

Deel Deze Pagina