Xbox mist toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 7 jun 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Topper is inderdaad nogal relatief, maar de Xbox heeft niet echt klassiekers behalve Halo en in mindere mate Splinter Cell (omdat die ook nog is multiplatform is). Aan de andere kant vind ik dat de andere consoles niet zo heel veel beters hebben te bieden.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MOTO GP2!!!!Da's een 100% topper volgens mij.
    Net zoals amped wat ik het beste snowboard spel ooit vind. Maar daar is gewoon nooit reclame voor gemaakt.
    Rallisport challenge is ook een héél goed rallispel, wel arcade maar ontzettend leuk om te spelen.
    Dat zijn echt wel toppers!!!

3. masterape

masterape Guest

Nee ik heb niet alles gespeeld ik heb wel GTA3 en vice city op de pc. En mario heb ik ook weleens gespeeld. En over de rest heb ik veel gelezen, gehoord, gezien enzo. Het is gewoon mijn mening dat ik vind dat de xbox geen echte toppers heeft. Anderen vinden voorbeeld DOA3 een topper, die vond ik ff leuk maar daarna niks meer aan. En Splinter Cell is multiplatform.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    in mijn ogen heeft de xbox meer top games dan de ps2 en de ngc, en de xbox heeft een veel betere toekomst.. en als je dat niet zo vind en meer leven ziet in een andere console dan koop je die tog? hier zijn al zo vaak discussies over geweest en ik vind het ook redelijk nutteloos, er verandert heus nix.. MS is druk in de weer geweest met een succesvol lanceren van Live, en steeds meer games die op de xbox uitkomen zullen een Live component gaan bevatten, dat is al 1 punt waarom ik de xbox beter vind dan de andere consoles, een 2e punt is dat ik de top games op de andere consoles niet aantrekkelijk genoeg vind om te gaan spelen.. gt3 boeit me niet, gta is uitgemolken en vind ik ook geen ruk aan (de aller 1e op de pc was leuk, de rest vond ik nix meer aan) metroid vond ik ook geen reet aan, zelda ok wel aardige game, maar tog niet wat ik wil hebben, en de xbox daarentegen voorziet me wel van de games die ik graag speel..

5. masterape

masterape Guest

Ja maar er zijn ook zat mensen die een te trage verbinding hebben en daarom geen live hebben. Of het werkt niet. Je denkt misschien: O de meeste hebben live, maar volgens mij heeft niet eens de helft van de mensen die een xbox hebben xbox live.

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als ik moet kiezen tussen alleen halo of al die NGC games die jij opnoemd dan zou ik toch voor halo kiezen.
    Ik vind dat je NGC games echt gewoon slecht kunt vergelijken met xbox games. Volgens mij is het of je vind de xbox games heel leuk of de NGC games.
    Persoonlijk voor mij zijn er echt maar zeer weinig NGC die mij zouden aanspreken.

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de meeste games die "toppers" genoemd worden v de andere consoles wel gespeelt bij vrienden...v Gta VC tot Zelda..
    maar ik mis niet echt iets...ben ook blij dat ik het bij mn XBOX hou...Splinter Cell is inderdaad multi maar de XBOX versie hadden we als eerst en ziet + klinkt nog steeds het mooist v alle console versies..Ik raad je aan om gewoon zelf op andere consoles te checken wat je zogenaamd "mist"..trust me ..is echt niet veel..

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik kan me goed vinden in de mening van de topicstarter. Heb er zelf een paar dagen geleden ook een topic over geopend.

Er zijn voor mij 2 games die de aanschaf van een Xbox rechtvaardigen...PDO en Halo. Daarnaast vind ik Steel Battalion, Rallisport Challenge, DOA3, Sega GT 2002 en Shenmue 2 meer dan vermakelijke spellen. Maar ik mis dus nog een paar exlusive knallers van wereldformaat. Hopen dat Ninja Gaiden en KOTOR echt gaan knallen!

GameCube heeft ook maar 2 killergames overigens...Eternal Darkness en Zelda. Mario en Metroid (3D gameplay bij Metroid? Bleghh) zijn goede games, maar geen klassiekers.

PS2 heeft ICO, Pro Evolution Soccer, GTA, Gran Turismo en Virtua Fighter. Dat zijn toch absolute topgames. In elk genre heeft de PS2 een absolute must-have. Bij de Xbox mis ik dit toch een beetje.

Maar goed, Halo2..BC en Fable gaan veel veranderen voor de Xbox.

9. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat de ps2 niet direct goeie toekomstige games heeft,gta4 en gt4 zijn juist niet genoeg voor goede toekomstiege titels en ngc heeft nu 2 topgames en de rest intreseert me niet direct alleen misschien mairo kart double dash!!
    Dus de xbox geeft nu misschien niet veel toppers maar er komen genoeg goede games uit voor het moment en de meeste zijn ook xbox-exclusief. Geduld is een schone deugd, zeker als je het over xboxgames hebt.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind juist Metroid prime en Zelda absoluut geen toppers! En ja ik heb een cube...

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze stelling niet goed. Een game kan volgens recensies, reviews en dergelijke echt zuigen, maar als jij het een geweldige game vind, is het naar jou mening een topper. Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die Halo een superslechte game vinden en Superman weer helemaal geweldig. Het is je eigen mening, dus de games zijn pas toppers als jij ze ook echt leuk vind. ;)

12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.... Ik ben het wel eens met de stelling maar toch weer niet. Xbox mist inderdaad de echte toppers, maar wat je een topper noemt hangt ook weer van je eigen smaak af. Ik vind bijvoorbeeld Morrowind een topper, maar de XBW reviewer was dat kennelijk niet met mij eens.

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja wat dacht je van brute force (ja ok de berichten uit amerika zijn niet zo positief dat het een halo beater is maar het is een goede game) moto gp 2, Midtown madness 3, crimson Skies, Kotor allemaal games die binnenkort uitkomen.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk niet dat er (tot Halo 2) spellen zullen komen die een Halo-beater zullen zijn. Splinter Cell kwam in de buurt. Maar dat wil allemaal niet betekenen dat een spel geen topspel is.

15. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hmm ik kijk erg goed uit naar wat ik koop, ik koop alleen toppers die gemidelt erg hoog scoren.PGR is echt wel een topper als je naar de gemilde score kijkt uit de reviews,dus het is een topper mischien vind jij hem tegenvallen maar als hij gemidelt een 8,7 staat dan is het een topper ookal vind jij hem zuigen omdat je neit van racegames houd..en dit geld voor veel meer games

16. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Amped: Freestyle Snowboarding, Dead Or Alive 3, Halo, Splinter Cell, Project Gotham Racing, Wreckless, Max Payne, Hitman 2, Tony Hawk 4, Dead Or Alive Extreme Beach Volleyball, Moto GP 1 & 2, Jet Set Radio Future, Shenmue 2, Enter The Matrix, NBA STREET 2, Ghost Recon, Unreal Championship, MechAssault, Oddworld: Munch Oddysee, en Return To Castle Wolfenstein <--- dat zijn allemaal toppertjes! Althans spellen waar je heel erg veel lol aan hebt!

Amped 2, Halo 2, Splinter Cell 2, Project Gotham Racing 2, Dead Or Alive Online, Sega GT Online, True Crime, Max Payne 2, Tony Hawk 5, Half Life 2, BREED, Counter Strike X, Star Craft Ghost, Deus Ex 2, GTA (MISSCHIEN DAN...:confused:) <--- Allemaal toppertjes die eraan gaan komen!*) Dus maak je maar geen zorgen om 'te weinig toppertjes'! HEB GEDULD!!! :D

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  17. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    lulkoek

18. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad LULKOEK.. check m'n vorige post voor 'toppertjes' die er zijn en die komen zullen...

(ONDER TOPPERTJES VERSTA IK LEUKE, VERMAKELIJKE SPELLEN DIE VAAK SPEEL...)

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vermakelijke leuke spellen noem ik zelf geen toppertjes. Ik noem dat meer leuke games. Met toppertjes denk ik meer aan halo enzo bijna perfecte games dat noem ik toppertjes. En ik ben het wel met masterape eens. Ik vind niet dat de xbox er veel heeft. Noem in mijn beridenering en is een paar op. Halo veel verder kom ik niet. Bij ps2 en gamecube kom ik een stuk verder.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wil je wat er NU te krijgen is, of wat er nog gaat komen? Of allebei?

Deel Deze Pagina