Nog aanraders?????

Discussie in 'Algemeen' gestart door mike-olist, 8 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike-olist

mike-olist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog aanraders, zijn Steel Battalion en Hitman 2 het bijvoorbeeld waard om te kopen?

2. Koop Halo als je die nog niet hebt.

3. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 is 't zeker waard!

4. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    jsrf is zeker een aanrader en doax is ook wel leuk (ik heb hem gespeeld bij een vriend) maar je moet er wel van houden.

5. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, Jet Set Radio Future speel ik nog steeds... leukste spel dat ik heb ongeveer!

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm wat dacht je van xbox's beste spel:

Elder Scrolls 3: Morrowind

kost nog maar 30 euro (je kan ook wachten tot The Game of the Year Edition uitkomt, hier zitten 2 add-ons bij maar kost 60-70 euro)

maar ik zweer het je ook al dacht je niet van dit soort spellen te houden deze game vindt iedereen cool

Morrowind rules

7. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor 'n spel is 't precies? Hoe gaat 't in z'n werking???

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  8. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Moto gp? Ik ga The Clone Wars kopen, misschien ook een aanrader.

9. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Een rpg, en een verrekt goeie ook, ik heb em ook. Echt super!

_O_ Morrowind

10. mike-olist

mike-olist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoor ik wel van meer luitjes dat Morrowind een gaaf spel is

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    owwww je kent Morrowind niet?

het is een rpg je weet wel je lijdt zeg maar een leven in een wereld en wordt steeds beter en sterker maar hier moet je wel veel tijd en energie in steken

dit klinkt best zouteloos maar dit zit zo goed in elkaar sommige opdrachten zitten heel moeilijk in elkaar en je moet een wereld helemaal doorzoeken dat zo groot is dat je drie kwartier tot een uur nodig hebt om van noord naar zuid te komen (half uur/ drie kwartier oost-west)

dit lijkt dan weer heel onoverzichtelijk en moeilijk maar je krijgt er zelfs een papieren landkaart bij het spel en in het spel kun je alllemaal informatie krijgen door met mensen te praten en je journal te bekijken

Spel opzet is hetzelfde als bij GTA je krijgt een opdracht en nou moet je een heel gebied doorkruisen om er te komen. alleen was gta nogal klein en bewegingsvrijheid nihil. bij morrowind kun je kiezen om te vliegen een spell gebruiken om in 1 keer op de des gewenste plaats te komen of gewoon keihard gaan rennen.

nou je ziet et al ik vindt morrowind echt het beste spel op welke console dan ook (en niet te vergeten is de eerste en enige echte RPG op welke console dan ook)

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind het dus erg saai dat Morrowwind.. het duurd allemaal veel te lang en ik hou sowieso niet van RPG's..

13. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook vechten? Hoe zit dat dan? Toch niet zo nep zoals ik wel 'ns bij FINAL FANTASY zag dat je OM DE BEURT een stoot/slag mag geven?:confused: Of is 't echt HACK 'N SLASH?!?!

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt hack 'n Slash! Een aanrader als je niet veel spellen heb en je nog moet sparen voor een nieuwe bent er gerandeert heeeeeel lang mee bezig.

15. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Ik zie 't nu wel zitten ja! Hij's 30 Euro?

16. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wat dacht je van MM3? Of Fable?

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee vechten is gewoon real time (ipv turn-based zoals FF) en ligt puur aan je armor wapens en statistieken

die armor en wapens kun je kopen van geld dat je verdiend aan opdrachten dat je ergens in een grot vindt of dat je gestolen hebt.

die statistieken moet je trainen hoe meer je met een bepaald wapen je vecht hoe beter je erin wordt

inderdaad is het in het begin een beetje saai ook als je niet weet wat je moet doen maar dit wordt steeds leuker ook omdat je je karakter steeds meer ziet ontwikkelen en duidelijk merkt dat ie meer kan hebben en sterker wordt en sneller en behendiger enzovoorts

EN HET IS GEEN HACK 'N SLASH BARBAREN (hack 'n slash is diablo)

morrowind.... amen

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    jep en bij de bart smit hebben ze der zeker nog wel eentje voor je liggen

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat bij Morrowind vechten noemen dan? :confused:

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is ook geen zoals hij zegt omstebeurt een aanval. Hij vraagt wat het meer is. Ik vind het meer op hack and slash lijken dan op om de beurt een avond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina