Is the thing het waard om gekocht te worden of niet? Ik zou hem wel graag willen maar de reviews zijn niet zo goed. Maar ik moet meer meningen horen. Zet er ook de score bij en de nadelen en voordelen.
Ik heb em op de PC en hij ging naar 4 a 5 levels wel erg te vervelen.. Hij ziet er heel erg goed uit. Score : een 7 maar als je echt van survival horrors houdt dan is dit je game! Damm wat is dit scary..
en als je van de film hebt genoten dan is het spel denk ik ook wel een aanrader aangezien het een officieel vervolg is op de film.
Wat ik en n vriend hebben gedaan was dat hij kwam logeren, toen hebben we eerst the Thing film gezien en toen gingen we 's nachts de game spelen..... was erg geslaagd! Alleen 1 tip, ga eerst even snel samen door de tutorial heen, daar is niet al te veel aan en het is vrij saai, je moet ergens in level 1 of 2 ofzo beginnen met de sessie....
als je echt iets engs wil (nog veeeeel enger dan the thing) koop dan eens project zero. Ik heb hem en het is zoooooo f*cking eng!!! Ik durf niet eens meer in mn 1tje te spelen. ik heb the thing ook op de pc, het is een leuk spel, je kan helemaal met een team werken die elk eigen mogenlijkheden hebben die je hard nodig zult hebben. Er zijn veel leuke monsters en wapens. De levels zijn een beetje het zelfde en ik weet niet of je er van houdt maar het is contstand Auto aim en 3rd person. Ik vind het dus een aanrader en ik zou het een ongeveer een 7.8 geven
the thing is een coole game en hij is zekezz de moeite waard om te spelen maar om em te kopen nee dat niet dan kan je em betre hurenm
Ja, Silent Hill is ook enger dan the Thing maar ja, het gaat om het idee van die film he; de game is t vervolg op de flm ^^