[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Mwa, niks voor mij. Voor de mensen die Football manager zochten in pro misschien.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    online is echt niet gezond hoor, joh. Al die mensen binnen 2 seconde staan ze op barca! =S maakt niet uit welk team je selecteerd
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de lol er niet van |:-

    Bij Konami werken er ook een stelletje knuppels, je kan niet leaven in het team keuze menu, dus als iemand Barca selecteert kan je niet leaven.... Die rukkers die met Barca en Real spelen worden hierdoor ook nog gewoon beloond.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is precies de reden waarom we 'ons' toernooi met teams uit de tweede keus gaan spelen. Dan gaat het tempo niet zo snel en is de passing niet zo perfect, kortom , véél leukere potjes.
    Onder tweede keus moet je dan denken aan teams als Lyon, Parma Fiorentina enzovoorts.
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al gelukt met die andere CL teams? :)
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    je hebt helaas in elk toernooi en competitie een keuze uit de beste teams van een bepaald genre of puntentelling... De telling van Hanterp vind ik echt slim en is misschien ook wat voor ons in de toekomst.

    Echter willen wij het nu aanpakken met thema's om de verscheidenheid er in te houden. We hebben nu Eredivisie teams waarmee gespeeld moet worden en dat gaat erg leuk. Alleen is het alsnog lastig spelen met ADO Den Haag tegen PSV en Ajax volgens mij. Want je ziet nu bijna alleen maar PSV en Ajax logo's in de lobby. Gisterenavond in de eerste avond van de league wel Feyenoord van de mat gespeeld met 4-1 en 2-1.

    De volgende ronde(over 2,5 week) gaan we waarschijnlijk met UEFA Cup teams spelen. maar hier houden we een stemming over hier met behulp van een poll
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wij hebben ook wel eens alleen Eredivisie gespeeld, maar dan zonder de grote teams, anders krijgt niet iedereen even sterke teams.
    Natuurlijk is het zo dat goede spelers met elk team uit de voeten kunnen, maar dan krijg je een probleem als je de ene goede speler met Ajax hebt die speelt tegen de andere goede speler met VVV.
    Daarom deden we het zonder Ajax, PSV Feyenoord en AZ ( toen we dit speelden was Twente nog niet zo goed ).
    Je kan het natuurlijk oplossen door niet ieder team te verloten en de spelers vrij laten kiezen, maar dan krijg je 4 spelers met Ajax, 4 met Feyenoord enzovoorts en of dat wenselijk is kan je je afvragen...
     
  8. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie beiden moeten ook niet met eredivisieclubs spelen, of europese clubs in dat geval überhaupt. Maar met clubs uit de Copa Libertadores. Alle clubs zijn ongeveer gelijkwaardig ruk, dus je bent verplicht om naar je tactiek te kijken. Veel leuker joh!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zover ik weet kan je niet met alle Copa-teams online.
    Voor de rest hebben we op Digitaalgras al een mooie oplossing bedacht waar we het totaal van de team-sterkte hebben genomen ( die je altijd onder het team ziet staan als je een wedstrijd gaat spelen) en een hele reeks sub-top teams genomen met bijna dezelfde sterkte. Deze teams zijn ongeveer even sterk als Copa-teams en die spelen heel fijn.
     
  10. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... En ik baal er behoorlijk van!! De CL teams zijn gemaakt op een slim xbox... Als ik deze transfer naar mijn xbox zijn ze wel zichtbaar op het dashboard. De usb zegt echter ingame als ik ze wil importeren usb data not found.. (ligt overigens niet aan de usb, andere geprobeerd) ligt dus waarschijnlijk aan het overzetten tussen deze xboxen (vice versasa) nml hetzelde...
    Oplossing kan zijn overschrijven buiten de game in de memory section.. Maar ik moet dan eerst back up OF maken voordat ik dat probeer!! anders ben ik bang andere gemaakte teams te verliezen! En dat kost weer tijd... Kan hem releasen zonder de 3 CL teams..? Usb buyers voorrang!
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja ik vind de oplossing met de puntentelling erg goed...

    We gaan het toch proberen met de thema's, dit houdt sowieso de sleur eruit dat je niet altijd met/tegen dezelfde teams speelt. Bovendien geeft het een veelzijdigheid aan de voortdurende competitie op pesholland.nl

    vandaag gespeeld tegen de koploper die met Ajax speelt... 2 keer gelijkgespeeld met m'n haagse cluppie.

    Ook nog ff een paar potjes vriendschappelijk tegen Extince gespeeld. was wel ff lache...
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat waren lastige potjes tegen manomoker!
    Hij creëerde veel meer kansen en zijn spel oogde rustiger.

    maar goed, till next time, moker :)
     
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik snap echt niet waarom het allemaal zo lang moet duren. En al helemaal niet waarom je steeds loopt te roepen dat USB buyers voorrang hebben. Als je het gewoon online zetten hebben de meeste mensen er profijt van, ipv die paar mensen die het zelf niet kunnen.
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben inmiddels al begonnen met NPower van Daymos... ;)
     
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb m'n tweede seizoen Master League er ook al bijna opzitten.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik wacht nog steeds op de OF van tuur
     
  17. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook aan ml begonnen. Goed werk van Tuur maar duurt me toch echt allemaal te lang....
     
  18. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij moet Tuur hem aleen nog opsturen aleen duurt denk ik ook nog wel ff, want hij is bijna niet online.
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Hij verdient er toch niks aan? Dan begreep ik het nog, en dat zou ik 'm ook niet kwalijk nemen als hij betalende mensen voor liet gaan. Maar anders...
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Puik plan. Morgen maar eens Npower beginnen met Forrest.
     

Deel Deze Pagina