1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] U voldoet niet aan de voorwaarden om xbox live te spelen

Discussie in 'Games' gestart door jantjepantje, 6 nov 2011.

  1. jantjepantje

    jantjepantje Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ging Xlive niet, hij zei steeds dat poort 3074 opengezet moest worden.
    Het is gelukt door de kabels uit te trekken, 1 minuut wachten, kabels terug ingestoken.
    Er stonden een heleboel updates klaar. Die heb ik allemaal geïnstalleerd gekregen.
    Eentje ging niet, maar door die update nogmaals te downloaden ging het weer wel.

    Ik heb 2 extra levels kunnen downloaden, dus de "live" of "download" functie werkt bij mijn xlive.

    Wel heb ik een probleem als ik de multiplayer wil spelen van een spel, hij krijgt de boodschap "U voldoet niet aan de voorwaarden om xbox-live te spelen". Weet iemand wat deze foutmelding inhoud? Betekent dit gewoon dat er te weinig krediet op zijn golden kaart is?

    Ik vind op internet niet direct een verklaring voor die melding "U voldoet niet aan de voorwaarden om xbox-live te spelen"....

    xbox heeft een rechtstreekse verbinding met het telenet-netwerk

    (bijkomend probleem: kan me niet registeren op Ubisoft, als ik me registreer accepteert hij nooit mijn zelfgekozen wachtwoord aldaar, het moeten minstens 6 letters zijn, het zijn er 6, toch geeft hij altijd aan dat er een fout is, mag je dat wachtwoord zelf kiezen bij registratie van ubisoft game?)

    Het wachtwoord van de xbox heb ik wel.

    Ik zou dus heel graag willen weten wat de melding " U voldoet niet aan de voorwaarden om xbox live te spelen". Updates voor de xbox zijn gelukt. Ook 2 extra levels kunnen downloaden voor een spel (er was nog een beetje krediet over op de kaart).

    Wie weet dus wat die foutmelding wil zeggen? Ik vind er niets van terug op internet.
     
  2. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet XBOX live gold hebben om online te kunnen spelen.

    Dat krediet is om add ons en andere zooi aan te schaffen.
     
  3. jantjepantje

    jantjepantje Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft in het menu van XBOX live zijn lidmaatschap opgewaardeerd naar XBOX Gold.

    Nog steeds krijgt hij de melding "U voldoet niet aan de voorwaarden om XBOX Live te spelen". Hij kreeg inderdaad een melding dat zijn XBOX Gold abonnement verlopen is. Maar hij heeft dus via het menu zijn abonnement terug vernieuwd (renew membership); hij heeft zo'n kaart wel nog niet gekocht, wel gewoon via de menu's verlengd.

    Hoe kan hij nu multiplayer spelen? Moet hij eerst kaart kopen? Is die melding dan weg van "u voldoet niet aan de ..." ?
     
  4. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem opgewaardeerd naar gold zonder kaart te kopen of gebruik te maken van paypal of creditcard?

    Als hij echt daadwerkelijk GOLD status heeft dan zou ik de xbox even opnieuw opstarten indien dit nog niet gebeurd is. Het wilt wel eens voorkomen dat als hij van SILVER naar GOLD ergens wat fout gaat.

    * Gamecardsdirect.nl kun je voor 39 euro 12 mnd xbox live. (geen aandelen)

    Voor de rest weet ik het niet.
     
  5. jantjepantje

    jantjepantje Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.

    Die foutmelding heeft dus niets te maken met de connectie of met een paswoord ofzo?

    Of misschien het feit dat er ergens in de settings een geboortedatum foutief staat? Bij de parental settings(te jong?)

    Sorry ik kan dit nu niet zien, want de xbox staat bij mijn broer. Zal morgen eens kijken. Wat denk je?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe oud ben je?
     
  7. jantjepantje

    jantjepantje Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn antwoorden blijkbaar te jong *)
    Nee ben (al) over de 30, ik heb enkel zelf geen verstand van xbox. (ik probeer mijn broer van 40 te helpen)

    Ik denk dat het probleem is opgelost als hij zo'n prepaid kaartje gaat kopen. Hij kon in het menu ook kiezen voor een nieuw Gold kaartje, stond prijs achter. Als hij dat activeert (morgen na het kopen van het kaartje), en de nodige stappen doet, zal hij de melding niet meer krijgen denk ik van "u doet niet aan de voorwaarden".

    Ik had wel gedacht dat , als ik die foutmelding zou ingeven op google, ik antwoorden zou vinden. Maar geen eenduidig antwoord. Het zal wel liggen aan het feit dat hij de Gold nog moet activeren.

    Vreemd:
    XBOX constateerde dat XBOX Gold abonnement vervallen was, en hij kreeg optie om te hernieuwen. Vandaar dat ik dacht dat dit automatisch ging. Maar dat kan niet omdat je moet betalen natuurlijk. Maar hij heeft niet met Paypall betaald (of met zijn kredietkaart), dat vind hij niet veilig. Hij gaat morgen zo'n kaart kopen.

    Nog een vraagje: hij heeft geen router, dus xbox is rechtstreeks verbonden met telenet. Dit is naar het schijnt niet veilig, maar als hij nooit online betaald, en altijd via prepaid kaartje, is het dan wel veilig? Hij heeft ooit zijn draadlooze router weggedaan omdat het signaal steeds uitviel. Vandaar nu rechtstreeks (ook internet van zijn computer is rechtstreeks).
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is gewoon veilig hoor :) de telenet modem is een router. Als hij het kaartje invoert dan werkt het gewoon weer
     
  9. dionwekking

    dionwekking Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens het bericht u beschikt niet over de juiste rechten in gamerprofiel om deze functie te gebruiken ? ik heb vanalles geprobeerd en gedaan en het lukt me maar niet om weer online te kunnen spelen, het wordt gezegt met elk xboxlive account dat ik heb. weet iemand misschien mijn probleem te verhelpen . email dion_wekking@live.nl
     

Deel Deze Pagina