[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe pagina;)
    Dus: Beste formatie voor Braziliaans team?
    Tip Índio, zilveren Braziliaans team dus:thumbs:

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo kan je er zo doorheen jagen hoor. En je moet toch ook aan die eerste 100.000 komen. En dan nog denkt iedereen dat je vanaf het begjn gelik super team moet hebben en gaan daarom cheaten terwijl je gewoon moet opbouwen. Maar ach noem me maar aansteller. Over paar weken ben je klaar met fut omdat je dan alles al hebt gehad enbenik nog maar halverwege me top team aan het bouwen maar heb ik er al een stuk meer plezier aan overgehouden!

3. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit forum een beetje hebt gevolgd zul je zien wat voor een 'topteam' ik heb, jij bent al bezig met de IF Wallcot's etc. Mijn beste speler die ik me kan veroorloven is Pato, dat cheatengine heb ik nog nooit gebruikt in FIFA 12. Jij zal wel wat eerder uitgekeken zijn op FUT dan ik, als je het zo bekijkt ;)

4. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enigste wat je kan gebruiken met cheat engine is naar pagina 1000 bijvoorbeeld gaan in 1 min.
    Dat scheelt je echt heel veel tijd.

5. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies_O_ , ik zie youtubers ook rustig opbouwen
    Maar ik bouw altijd in één keer mijn team, hoe pak jij het dat aan want ik vind het veel leuker om rustig op te bouwen en steeds beter te worden maar dat lukt me nooit , en jij wel :thumbs:
    Dan heb ik een doel om naar toe te streven en dat is veel leuker:D

6. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ramires if gekocht voor 31k de goedkoopste die er op staat is 45k.

7. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd of er een Lens IF (PSV) komt. Hij had (als invaller) 3 doelpunten gemaakt.
    Zou wel leuk zijn dan: Lens IF op de RM, Robben op de RW, Elia op de LM en Affelay op de LW. Lekker snel stelletje!
    Van Persie dan als spits natuurlijk!

Nu nog een heitinga IF (alg 84) en Mathijssen IF (alg 85) 8)

En ach, doe er dan ook maar een Huntelaartje IF bij van rond de 85 :D

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er is geen opstelling met RM en RW, en al helemaal niet met RM, RW, LM én LW.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3-4-3

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh shit, busted. Sorry! Ik heb alleen nog never nooit met 343 gespeeld in heel mijn FIFA-carrière :eek:

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog 25 miljoen en dan heb ik die Club Value crap eindelijk.

Kom alleen zo'n 100.000 coins tekort ... :mad:

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben momenteel Rustig bezig met me barclay team aan het bouwen. Heb Tot nu toe Walcott, Silva, en Terry IF. Had in het begin door dat ik heel snel door had dat je IF's kon discarden voor 10.000 en toen heb ik constant die ingekocht en gediscard. Daarvan heb ik twee IF Miccoli's en wat Di Natales en Robinho's gekocht en die toen FUT echt begon weer verkocht. Daarnaast ben ik begonnen met me oude handelmanier (vorig jaar 4,5 miljoen) en die begint nu rustig coins op te leveren maar moet handel er regelmatig op zetten. Maar via de webapp gaat dat prima.

Om toch te spelen en coins te verdienen heb ik dit teampje gebouwd.

Spits heeft 87 pace en is duurste speler (voor 4k opgepikt maar zie hem zelden voor lager dan 7.5 staan)

Voor de rest alleen maar onder de 1000 coins

Af en toe bouw ik om de tijd te doden een goedkoop team met gouden spelers van rond de 1000.

btw me team momenteel (BA en LM gaan ook echt vervangen worden maar staan wel mooi als subs en kosten niks) Zit te twijfelen op LM voor een IF BALE (sparen) of een IF Young als hij nog mocht komen

Reden dat ik rustig spaar is omdat ik vorig jaar snel 1,5 miljoen heb verkocht (had toen team met normale drogba, rooney en Torres, Vidic etc toen ze nog super duur waren) en daarna constant team gekocht maar dan zag ik even wat leukers (IF Engeland, IF Ligue 1) etc en dan ging alles weer op de tradepile voor lage prijzen omdat ik snel wou verkopen en nieuw kopen. Op een gegeven moment met IF Rooney, IF Robben, IF Zlatan steeds maar weer kopen en verkopen gingen de coins snel verloren. Nu bouw ik gewoon rustig één team en intussen als ik ligue 1 is leuk vindt of eredivisie dan bouw ik goedkope teams met niet de duurste spelers en verkoop ik die weer door voor winst daarna.

Edit: Mr Polska: Hulp nodig? pm me maar even!

13. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nigel de jong gekocht voor 850cions.. Is die niks meer waard ofzo eerst ging die makkelijk weg voor 3k? wat is de mark ongestoord :p

14. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is Ribery niet te vinden? Ik probeer te zoeken op Bayern Munchen, Duitser, Gold, LM/LW en ik kan niks vinden...

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Fransman!

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ribery is frans:+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk begin met een IF Team :)

Alleen hou er rekening mee dat een IF Terry ook fucking langzaam is. Als iemand een snelle spits heeft is degene ook zo weg.

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ach hoogstwaarschijnlijk komt hij toch niet meer IF dus doe ik hem over paar maandjes voor meer weg als hij niet bevalt! En ben altijd al van het onderscheppen geweest op tactisch inzicht!

19. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omfg natuurlijk. Dom van me. En dat noemt zich voetbalkenner :p

20. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag zon 30k verdient (:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.