[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij roept iets en leest dus gewoon niet... Jammer van je reactie dan ook.
    Ik kan hem zelf niet online zetten... Zie al veel eerdere posts!! Geen goede pc en mac daar werkt get niet mee. Ik heb toen gevraagd of iemand het wilde doen? Waar was jij toen?
    Anyway D'n Ingel gaat hem nu online zetten... Heb de usb naar hem toegestuurd zonder de CL teams die krijg ik er gewoon niet in... (dus ga ff bij hem zeuren ga ik weer verder met Sparta ;))

    P.. Voor de duidelijkheid Usb buyers (zoals ik ze noem verdien ik ook niks aan) is gewoon borg omdat vorig jaar wat mongooltjes hier mijn.toegestuurde USB niet retourneerde!!
     
  2. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    En nee ik ben niet gefrustreerd door die 6-4 :mad:
    Anyway als D'Ingel hem morgen heeft ontvangen ligt de "bal" dus even bij hem... En als hij zijn best doet zou die dus dinsdag of woensdag online kunnen staan...
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja ik snap het ook niet, tuur doet gewoon goed werk voor iedereen en gratis dus gewoon voor ons. moeten je niet zo op hem bitchen
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Het enige wat mij irriteert is dat die USBers voorrang krijgen op de massa die al een tijd zit te wachten. Ik zou zeggen: focus je op het online zetten ipv de mensen die het niet snappen voor te trekken.
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat irrireert je nu aan mij? Je leest (weer) niet...goed Ik zeg toch dat ik het online zetten niet zelf doe! (i.v.m computer mac book) die daarmee niet werkt.
    Dat online zetten doet D'n Ingel voor mij /jullie nadat hij mijn USB heeft ontvangen. De USBers krijgen dan ook geen echte voorrang... (ook al heb ik dat wel eens getypt) ze ontvangen hem eerder dan die online staat... Want den ingel zal ook wel even de tijd nodig hebben om de files online te zetten.. Wat dus feitelijk betekent dat USB ers voorrang hebben.. Snap je? Ecengoed de vertraging is opgetreden doir de CL teams... Die dus niet over gezet kunnen worden van een Slim
    Xbox naar een gewone. Anyway zoals gemeld er is een usb naar d'n ingel om de OF online te zetten... Ik zal hem pm'en
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat Stoempfel geen gebruik meer mag maken van je Jupiler League!
     
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Prima, ik heb het toch druk rond de kerst.
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wat loop je dan te zeuren dat je het zo lang duurt.
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het niet en slaat nergens op (al vindt ik het wel een leuk grapje) :p
    Ik vind het onbegrip Vreemd en de kritiek echt onterecht...
    Ter illustrati ben voor jullie uren aant kloten geweest om de overige CL teams erin te krijgen... Had dat gewoon een bericht gestuurd "joh Tuur alles best... Stuur hem zonder CL teams naar D'n Ingel..." of zoiets is duidelijk en had voor mij makkelijker geweest:p Maar achteraf lullen terwijl je zelf de edit mode nog nooit hebt aangeraakt vindt ik vreemd.
     
  10. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme inderdaad ja :mad:
     
  11. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ey tuur, heb je hem overgestuurd naar mij, ik heb in priverbericht gezegt dat ik al geld overgemaakt heb.
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je PM maak hem vanavond in orde.
     
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je begrijpt de dieperliggende bedoeling van dat bericht niet, maar dat verwachtte ik ook niet.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    omdat..
     
  15. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie heeft geen zin en nauwelijks betrekking tot Pes. Laat dat gewoon afkappen en ons weer verder ergeren aan de keepers..
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weten jullie hoe ik m'n offline master league kan uploaden zodat ik ermee kan spelen in een player match? Als ik bij de online lobby 'laad gebruikersgegevens' doe ,dan staat er niks (waar je bij PES 2011 gewoon je ML team kon kiezen).

    edit: Heb het al, moet je in je Master League scherm je teamgegevens opslaan (dus niet normaal opslaan) en dan pas kan het. Waarom zo moeilijk Konami, was toch prima zoals het vorig jaar was :emo:.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  17. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    kom er net achter dat ik de pm naar dominique... had gestuurd ipv jou... *dom*|:- ik heb je nu bericht gestuurd (domique)\o/
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Good news. Latest update available today for 360, PS3 and PC. Fixes stutter runs, improves goalkeepers, penalties, free kicks and more - Murphy

    Yeeehaawwwwwww:thumbs::thumbs::thumbs:
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nicee.. vanavond dan maar ff downloaden
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ah! kijk...daar lag het dus aan
     

Deel Deze Pagina